Voor vrouwelijke hoofdrol Jessica Chaistain of niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 02:59 schreef Danny het volgende:
Dune heeft er al 3 binnen iig, en dan best supporting actress voor West Side Story. Die had van mijn naar iemand anders gemogen.
Eensquote:Op maandag 28 maart 2022 03:03 schreef Tweek het volgende:
Had naar Mitchel and the Machines gemogen van mij.
Jazekerquote:Op maandag 28 maart 2022 03:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Voor vrouwelijke hoofdrol Jessica Chaistain of niet?
Andrew Garfield en Denzel Washington vond ik ook wel erg sterk hoor..quote:Op maandag 28 maart 2022 03:06 schreef Tweek het volgende:
Ik hoop dat Dune ook beste film pakt, maar die zie ik naar Power of the Dog gaan. Will Smith vind ik een prima winnaar, vond de rest er ook niet boven uitsteken.
Ik vond Andrew Garfield sterker in Spiderman dan in Tick Tick Boom, en vond Whasingtion te veel Whastington voor Shakespeare.quote:Op maandag 28 maart 2022 03:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Andrew Garfield en Denzel Washington vond ik ook wel erg sterk hoor..
En Dune als best picture zou wmb mogen ja. Dit jaar is de kwaliteit sowieso imo wat lager. Dat krijg je als kwaliteit ondergeschikt is aan checkboxjes
Niet de beste film, maar wel de meest emotionele film voor mij. En Troy is een terechte winnaar. Zoals je zegt was geweldig.quote:
Aanrader of niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 03:31 schreef Danny het volgende:
Drive my car is ook de enige foreign language die ik dit jaar gezien heb
niet slecht, maar voor mij echt een uur te lang. Duurt 3 uur. Hangt er ook nogal vanaf of je liefhebber bent van films die maar traag vooruitgaan.quote:
de belangrijke categorienen komen nu pas inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 04:18 schreef Danny het volgende:
Echt zo'n 50% van de duur van het programma is reclamezendtijd. Volgend jaar misschien maar gewoon tot 4:00 naar bed en dan gewoon terugkijken en de reclamezendtijd doorspoelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |