SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, zonder die ouders danquote:Op zondag 27 maart 2022 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een leuke Hongaarse met een bezorgde oude moeder en strenge vader.
Geen jetlag?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
In bed, ben gewoon weer om 20u moe zoals altijd
Halverwege juli en dan 2,5 week.quote:
Ohhhh dat moeten ze wagen! Gisteren eindelijk mijn auto gewassenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:33 schreef Ama het volgende:
Hoezo is mijn raam ineens weer zo vies. Is die nieuwe zandstorm al geweest?
Ik hoop dat iemand ja zegt want dan ga ik morgen het weer schoonmaken, anders wacht ik wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh dat moeten ze wagen! Gisteren eindelijk mijn auto gewassen
Voor komende week staat er weer eentje op de planningquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:De wolk hangt op het moment boven Spanje en wordt onze kant opgeblazen. Naar verwachting is de wolk hier ergens dinsdag of woensdag.
https://www.ad.nl/binnenl(...)vieze-auto~af12b2a2/
Ik moest eigenlijk voor die vorige al maar toen dacht ik ‘joh laat maar ff’ zul je nu net zienquote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand ja zegt want dan ga ik morgen het weer schoonmaken, anders wacht ik wel.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor komende week staat er weer eentje op de planning
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]Heb ik hem helemaal voor de kat z’n kut vet shiny lopen maken
Zet hem in een overdekte parkeergaragequote:Op zondag 27 maart 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook elke keer maar nope tot nu toequote:Op zondag 27 maart 2022 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Moe en vet en volgens mij vijf keer besmet, maar het was een fijne dag.
Die heb jij wel neem ik aan?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet hem in een overdekte parkeergarage
Post it op de voordeurquote:Op zondag 27 maart 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb jij wel neem ik aan?
Op zich wel een idee maar ik denk dat ik ‘s ochtends dan met mijn hele hebben en houden buiten sta en dan denk ‘wie teh fucks heeft mijn auto gejat’
Die plak ik ook altijd bij de koffiemachine als ik iets echt ‘s ochtends iets niet moet vergetenquote:
Zoals de budabolidequote:Op zondag 27 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet hem in een overdekte parkeergarage
Ze zijn vooral heel erg enthousiast met herhalingenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
Viaplay is ook echt wel kut he jongens…..
Ik maak m'n auto maar 2x per jaar schoon, dan valt die extra laag zand/stof verder ook niet echt opquote:Op zondag 27 maart 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik volg F1 niet op de voet maar hoezo doet Lewis het ineens niet goed?quote:
Lak technisch heb ik hem wel een beetje uitgezocht op ‘smutzigheid moet niet al te veel opvallen’quote:Op zondag 27 maart 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak m'n auto maar 2x per jaar schoon, dan valt die extra laag zand/stof verder ook niet echt op
Hij heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen en rijdt nu als een wijfquote:Op zondag 27 maart 2022 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik volg F1 niet op de voet maar hoezo doet Lewis het ineens niet goed?
Ooohquote:Op zondag 27 maart 2022 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen en rijdt nu als een wijf
Nou, commentaar alsof ik naar een voetbalwedstrijd zit te luisteren, Christijan heeft een hoofd dat ik wil slaan en Amber… tja, leuk meidje wel, waarom ze daar staat geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn vooral heel erg enthousiast met herhalingen
Ja Albers ziet er meer als zo'n hockey-balletje die vooral naar de 'club' gaat om zich op zijn 46e nog vol te gieten met bier elk weekendquote:Op zondag 27 maart 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, commentaar alsof ik naar een voetbalwedstrijd zit te luisteren, Christijan heeft een hoofd dat ik wil slaan en Amber… tja, leuk meidje wel, waarom ze daar staat geen idee.
Kut autoquote:Op zondag 27 maart 2022 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik volg F1 niet op de voet maar hoezo doet Lewis het ineens niet goed?
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Maar nee de auto is gewoon niet meer zo dominant.
Dankquote:
Ik vind hem vre-se-lijk irritant en kan er niet naar luisteren. Gelukkig hebben we f1 ook nog. Kun je mooi naar het droge commentaar van Mika luisterenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Albers ziet er meer als zo'n hockey-balletje die vooral naar de 'club' gaat om zich op zijn 46e nog vol te gieten met bier elk weekend
Mika Hakkinen ipv Jack Plooij als pit-reporter is wel gelijk het tegenovergesteldequote:Op zondag 27 maart 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem vre-se-lijk irritant en kan er niet naar luisteren. Gelukkig hebben we f1 ook nog. Kun je mooi naar het droge commentaar van Mika luisteren
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem vre-se-lijk irritant en kan er niet naar luisteren. Gelukkig hebben we f1 ook nog. Kun je mooi naar het droge commentaar van Mika luisteren
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mika Hakkinen ipv Jack Plooij als pit-reporter is wel gelijk het tegenovergestelde
Toch blijf ik het geen leuke vent vinden, zou liever Raikkonen daar hebbenquote:
Je vermoeiend die zomertijd, heb eerder het idee dat het al een uur later isquote:
Ik wilde rond acht uur richting bed, maar dat voelde wat overdreven aangezien het nog licht wasquote:Op zondag 27 maart 2022 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vermoeiend die zomertijd, heb eerder het idee dat het al een uur later is
Ik vond het vroegen altijd wel lachen van die semi serieuze grappen die niemand dan snapte of door had.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch blijf ik het geen leuke vent vinden, zou liever Raikkonen daar hebben
Dit klinkt niet als te veel maar als een normale maaltijdquote:Op zondag 27 maart 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag twee saucijzenbroodjes en een ijsje. Later vanavond maar voor mijn gevoel dus nog best vroeg een patatje pinda en een cheeseburger en nog Italiaans ijs. En nu dik.
Zoiets heb ik ook ongeveer gegeten vandaag, balansdagjequote:Op zondag 27 maart 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag twee saucijzenbroodjes en een ijsje. Later vanavond maar voor mijn gevoel dus nog best vroeg een patatje pinda en een cheeseburger en nog Italiaans ijs. En nu dik.
Knotje los en rok omhoogquote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
“Het wipseizoen is begonnen.”
Oké gemeente Dordrecht
Ik was met een vriend en die was niet blij met het nieuws van de kilozakken pindarotsjes.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als te veel maar als een normale maaltijd
Meer ben je niet nodig in het leven toch.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef Ygritte het volgende:
T’ is hier soms ook net een bejaarden soos![]()
Slapen - vreten en poepen.
Die saucijzenbroodjes waren in elk geval vegan.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ongeveer gegeten vandaag, balansdagje
Zijn wel kernwaardes van het leven, als je eentje daarvan niet kan heb je een gigantisch probleemquote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef Ygritte het volgende:
T’ is hier soms ook net een bejaarden soos![]()
Slapen - vreten en poepen.
Die hebben jou niet ingehuurd voor de communicatiequote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
“Het wipseizoen is begonnen.”
Oké gemeente Dordrecht
Had vanmiddag een broodje gerookte curryworst met gebakken uitjesquote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die saucijzenbroodjes waren in elk geval vegan.
Wel jammer dat ik niet even verder heb gekeken want ze hadden ook bratwurst.
wat vond bal daar van?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vanmiddag een broodje gerookte curryworst met gebakken uitjes
Nee, duidelijk niet. Wel een oud-collega van mij, maar da’s een enorme sufkut.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben jou niet ingehuurd voor de communicatie
Waar was je?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vanmiddag een broodje gerookte curryworst met gebakken uitjes
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, duidelijk niet. Wel een oud-collega van mij, maar da’s een enorme sufkut.
pindarotsjesquote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was met een vriend en die was niet blij met het nieuws van de kilozakken pindarotsjes.
Dat moet zij wetenquote:
Daar ben ik echt al jaren niet meer geweest. Is het nog een beetje een leuke dierentuin?quote:
Aan het vreten in de buitenwereldquote:
Ik vind het er heel tof.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar ben ik echt al jaren niet meer geweest. Is het nog een beetje een leuke dierentuin?
Is dat lekker op een broodje?quote:
Ordi, zou Etto zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]Die dacht ‘laat ik ook eens met een spicy slogan komen’
Je hoeft niet heel dat ding er op te gooien he, met een broodje worst flikker je ook niet een heel varken tussen een baguettequote:
Niet?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft niet heel dat ding er op te gooien he, met een broodje worst flikker je ook niet een heel varken tussen een baguette
Ja kan wel, maar is denk ik niet heel praktisch, een broodje pulled pork daarentegenquote:
trekvarkenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar is denk ik niet heel praktisch, een broodje pulled pork daarentegen
Ja als jij niet op d'r vele avances ingaatquote:
CL ookquote:
Ik vind uitgeplozen dieren nooit zo lekkerquote:Op zondag 27 maart 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar is denk ik niet heel praktisch, een broodje pulled pork daarentegen
Noem je jezelf zo op tinder?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als jij niet op d'r vele avances ingaat
nee, wel op PH en OF.quote:
Heb in de VS wel eens een keer een 'broodje' smoken bbq pulled pork op in een reataurantje hoog in de bergen, dat was lekkerquote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind uitgeplozen dieren nooit zo lekker
wat vond bal daar vanquote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in de VS wel eens een keer een 'broodje' smoken bbq pulled pork op in een reataurantje hoog in de bergen, dat was lekker
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in de VS wel eens een keer een 'broodje' smoken bbq pulled pork op in een reataurantje hoog in de bergen, dat was lekker
Mjaquote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dat weet ik niet want die was er niet bijquote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dat weet ik niet want die was er niet bij
je doet wel erg weinig met je chick zegquote:Op zondag 27 maart 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of volgens mij was het geen pulled pork maar spare-ribs die vers van het bot werden gehaald en in een broodje gestopt.quote:
Wat een ongezelligquote:Op zondag 27 maart 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
een ongezellig wat?quote:
Klinkt beterquote:Op zondag 27 maart 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of volgens mij was het geen pulled pork maar spare-ribs die vers van het bot werden gehaald en in een broodje gestopt.
Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is altijd maar werken, werken, werkenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet wel erg weinig met je chick zeg
en dan gaat ze straks nog zonder jou naar thailand ookquote:Op zondag 27 maart 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is altijd maar werken, werken, werken
beste feest.quote:
Ja echt hequote:Op zondag 27 maart 2022 21:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan gaat ze straks nog zonder jou naar thailand ook
ik zag gisteren een bord staan met GOUDquote:
misschien moet je daar een huisje kopen. Dan komt ze vast wel vaker langsquote:
Zit ik in zo'n klef hutje vol met spinnen, muggen en beestjes die onder je huid kruipen en je van binnenuit opvreten, nee dank jequote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zag gisteren een bord staan met GOUD
maar het was de naam van een aannemersbedrijf.
Moest wel gelijk aan jou denken
[..]
misschien moet je daar een huisje kopen. Dan komt ze vast wel vaker langs
Van die beige types gedijen op af en toe een corrigerende tik, die gaan Niagara op een beetje testosteron en dominantie.quote:
en bal die even krabt als je jeuk hebt onder je huidquote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ik in zo'n klef hutje vol met spinnen, muggen en beestjes die onder je huid kruipen en je van binnenuit opvreten, nee dank je
En het dan openkrabt en alle beestjes en andere zooi er uit komtquote:Op zondag 27 maart 2022 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
en bal die even krabt als je jeuk hebt onder je huid
echt he... is toch een gave, een dergelijke mate van chillnezz.quote:
kan je die weer bakken en opetenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het dan openkrabt en alle beestjes en andere zooi er uit komt
Goed idee, goud beleggenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zag gisteren een bord staan met GOUD
maar het was de naam van een aannemersbedrijf.
Moest wel gelijk aan jou denken
[..]
misschien moet je daar een huisje kopen. Dan komt ze vast wel vaker langs
Denk dat dit hem niet gaat wordenquote:
dan zijn mijn ideeën opquote:
Dit was je enige idee?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. net als de rest van m'n snackplank. zat wel weer veel harde koeienmelk op
@:ama
ho ho. ik had ook belegen schapenkaasquote:Op zondag 27 maart 2022 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
harde, schimmelende koemelk..
lekker hoor
lekker. zo lekker.quote:
Waarom niet gewoon roompatequote:
Verse tijgerbol met roompatequote:
omdat de lidl deze had liggen en het klonk lekker.quote:
Nee lever.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
pate, daar zit toch hersenen, darmen, nieren en longen in?
Jum!
(inb4 @:Ama "Hmmmmm, hersenen, darmen, nieren en longen)
weet je wat ook lekker is? leverpastei op een bolletje en dan pure vlokken of hagelslag op je leverpasteiquote:
lekker tochquote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
pate, daar zit toch hersenen, darmen, nieren en longen in?
Jum!
(inb4 @:Ama "Hmmmmm, hersenen, darmen, nieren en longen")
Gad-ver-damme. Sowieso koop ik nooit hagelslag ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet je wat ook lekker is? leverpastei op een bolletje en dan pure vlokken of hagelslag op je leverpastei
probeer het eens af te wisselen met maggiquote:
Heb je wel eens een Bánh mì broodje op? Dat is lekkerquote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat de lidl deze had liggen en het klonk lekker.
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Gad-ver-damme. Sowieso koop ik nooit hagelslag ofzo.
uhm...quote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet je wat ook lekker is? leverpastei op een bolletje en dan pure vlokken of hagelslag op je leverpastei
ja. ze hebben bij anan een lekkere met eendquote:Op zondag 27 maart 2022 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Bánh mì broodje op? Dat is lekker
ohquote:Op zondag 27 maart 2022 22:03 schreef Ama het volgende:
Ik kan kilo's aan junkfood meuk in de kast hebben liggen maar chocopasta, vlokken of hagelslag ofzo staat er nooit.
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beschuitje met Choca vlokkenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:03 schreef Ama het volgende:
Ik kan kilo's aan junkfood meuk in de kast hebben liggen maar chocopasta, vlokken of hagelslag ofzo staat er nooit.
had ik wel verwacht. pindarotsjes eet je ook nietquote:
Die verslindt je?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
had ik wel verwacht. pindarotsjes eet je ook niet
Nee maar dat ik van junkfood hou zegt niet meteen dat ik het ook allemaal maar eet?quote:
jawel... je bent immers kirbyquote:Op zondag 27 maart 2022 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dat ik van junkfood hou zegt niet meteen dat ik het ook allemaal maar eet?
inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dat ik van junkfood hou zegt niet meteen dat ik het ook allemaal maar eet?
Frikandel speciaal is toch wel 1 van mijn all time favorites hoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad.
Net als dat ik frikandellen maar meh vind
Bij Italiaans flikkeren ze over kaas overheenquote:
meh. ik vind het zo'n matige snack. liever een kroket, kaassouffle of een kipkornquote:Op zondag 27 maart 2022 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is toch wel 1 van mijn all time favorites hoor.
Dat is anders.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Italiaans flikkeren ze over kaas overheen
is dat andere kaas?quote:
Krokettenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
meh. ik vind het zo'n matige snack. liever een kroket, kaassouffle of een kipkorn
Zo'n zompig kroketje dat wanneer je erin bijt, *KNAP*, al die loeihete ragout tegen je gehemelte uiteenspat?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
meh. ik vind het zo'n matige snack. liever een kroket, kaassouffle of een kipkorn
Ga doorquote:Op zondag 27 maart 2022 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo'n zompig kroketje dat wanneer je erin bijt, *KNAP*, al die loeihete ragout tegen je gehemelte uiteenspat?
OVERHEERLIJKE MET LAVA-HETE ZACHTE GRIJZE RAGOUT GEVULDE SNACKquote:
eerst even in de mayo dippen. of als het op een broodje zit eerst open breken en er mayo in doenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo'n zompig kroketje dat wanneer je erin bijt, *KNAP*, al die loeihete ragout tegen je gehemelte uiteenspat?
ik ben onderweg er naartoequote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OVERHEERLIJKE MET LAVA-HETE ZACHTE GRIJZE RAGOUT GEVULDE SNACK
quote:
Denk dat het poezenplaatje snel komtquote:Op zondag 27 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg bal... ga je direct slapen?
Denk het ook jaquote:Op zondag 27 maart 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het poezenplaatje snel komt
Vreemd genoeg de verkeerde kant op.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie allemaal een jetlag?
Ja ik wil slapenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nope,quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
nee?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg bal... ga je direct slapen?
Je uitvalsbasis?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb echt een paar mooie Airbnb’s gezien.
Welke omgeving?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het 3 plekken gaan worden. Niets is over de hele periode vrij.
wat ga je doen?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het 3 plekken gaan worden. Niets is over de hele periode vrij.
GESELLIG, KOM METEEN OP BESOEK, LEKKER KOFFIE SUIPEN EN OVER DE MAAS TUREN HEE...quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GESELLIG, KOM METEEN OP BESOEK, LEKKER KOFFIE SUIPEN EN OVER DE MAAS TUREN HEE...
Tof jaquote:Op zondag 27 maart 2022 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallmouth
St. Austell
Salcombe
https://www.airbnb.com/rooms/33133297
Dit is toch een pareltje.
En dan kom je je nu pas meldenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was al uurtje geleden thuis maar nog even games gekeken
Hier gaat alles om 18.00 uur dichtquote:Op zondag 27 maart 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was al uurtje geleden thuis maar nog even games gekeken
ook de ah?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier gaat alles om 18.00 uur dicht
Het is er niet goedkoper op geworden allemaal. Maar is ook 5 jaar geleden dat ik er was zo ongeveer.quote:
waar gaaaaaaaaa je heen dan?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is er niet goedkoper op geworden allemaal. Maar is ook 5 jaar geleden dat ik er was zo ongeveer.
Wanneer ga je>quote:Op zondag 27 maart 2022 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuid-Westen.
Als het regent ziet het er niet zo uit
Prijzen zijn best wel gestegen, ook in de horecaquote:Op zondag 27 maart 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is er niet goedkoper op geworden allemaal. Maar is ook 5 jaar geleden dat ik er was zo ongeveer.
Leuk. Ga duimen dat jullie mooi weer hebbenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In juli, vlak voordat daar de schoolvakanties beginnen.
hmm 👀quote:Op zondag 27 maart 2022 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In Torquay
https://flic.kr/p/eyVq7U
hier ook helaas...quote:Op zondag 27 maart 2022 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan ook maar beter in m'n mandje gaan liggen. Morgen weer op tijd aan het werk.
Latersquote:Op maandag 28 maart 2022 06:19 schreef Koen66 het volgende:
tijd voor een stukkie rijden na wat ontbijt en
laterrrrr
Ja mooi is dat. Cursusje anger management.quote:Op maandag 28 maart 2022 07:18 schreef dud0r het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)duwt-zijn-oscarwinst
Had ik niet van Will verwachtquote:Op maandag 28 maart 2022 07:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat. Cursusje anger management.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |