SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, zonder die ouders danquote:Op zondag 27 maart 2022 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een leuke Hongaarse met een bezorgde oude moeder en strenge vader.
Geen jetlag?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
In bed, ben gewoon weer om 20u moe zoals altijd
Halverwege juli en dan 2,5 week.quote:
Ohhhh dat moeten ze wagen! Gisteren eindelijk mijn auto gewassenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:33 schreef Ama het volgende:
Hoezo is mijn raam ineens weer zo vies. Is die nieuwe zandstorm al geweest?
Ik hoop dat iemand ja zegt want dan ga ik morgen het weer schoonmaken, anders wacht ik wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh dat moeten ze wagen! Gisteren eindelijk mijn auto gewassen
Voor komende week staat er weer eentje op de planningquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:De wolk hangt op het moment boven Spanje en wordt onze kant opgeblazen. Naar verwachting is de wolk hier ergens dinsdag of woensdag.
https://www.ad.nl/binnenl(...)vieze-auto~af12b2a2/
Ik moest eigenlijk voor die vorige al maar toen dacht ik ‘joh laat maar ff’ zul je nu net zienquote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand ja zegt want dan ga ik morgen het weer schoonmaken, anders wacht ik wel.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor komende week staat er weer eentje op de planning
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |