SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Heb je wel verse broodjes gebakken en sapjes geperst?quote:Op zondag 27 maart 2022 07:00 schreef kwiwi het volgende:
Uitgeslapen tot 7uNou ja 6, uur eigenlijk, maar toch.
* kwiwi gaat gelijk aan de slagquote:Op zondag 27 maart 2022 07:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel verse broodjes gebakken en sapjes geperst?
Heb je de klokken wel goed staan nu?quote:Op zondag 27 maart 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
TT---- En dat was ik dus wel vergeten te doen, zet net mijn laptop aan en ik denk wat is dit![]()
MOrguh
Nee moet de ronde nog maken, alleen mijn horloge staat nu goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je de klokken wel goed staan nu?
Ja, beter zou zijn als we dat verzetten gewoon eens afschaffenquote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo fijn dat die klokken tegenwoordig zichzelf verzetten
Verdommequote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
eensquote:Op zondag 27 maart 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, beter zou zijn als we dat verzetten gewoon eens afschaffen
Dat ookquote:Op zondag 27 maart 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
ik heb er 2 die dat niet doenquote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ditquote:Op zondag 27 maart 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@Haags je bent nodigquote:
Heerlijkquote:
O wow, wat een toffe baan. Betaald worden om rond te lopen in Windsor Castlequote:Op zondag 27 maart 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
mooie baan heeft deze man![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)n-koningin-elizabeth
Leuk.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkNegen kilometer gelopen. Perfect wandelweer. En daarna hebben we geluncht bij een strandtent.
[ afbeelding ]
nou ja nog wel al die klokken onderhouden hequote:Op zondag 27 maart 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, wat een toffe baan. Betaald worden om rond te lopen in Windsor Castle
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkNegen kilometer gelopen. Perfect wandelweer. En daarna hebben we geluncht bij een strandtent.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Detailquote:Op zondag 27 maart 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nog wel al die klokken onderhouden he
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
Opzoek naar een goede sushitent waar je niet na 2 uur moet opbokken.
Iemand tips?Wist niet dat we sushi gingen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand tips?Heb je een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand tips?sushimeisjes in den haag trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want jij wil nooitquote:
Shit, was een verrassingquote:
O, die tijd heb ik niet ingesteld.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je oven/ magnetron heeft geen klok of gaat ook automatisch?
Hoi vriendjequote:
quote:
is ook voor 2uquote:
Kan je lachen, maar ik ben wel serieus.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Asahi in Dordrecht heeft de tijdslimiet afgeschaft. Sushi is best prima daar
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
dacht je dat ik geen spoilers kon lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof nooit dat ik jouw type ben.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je lachen, maar ik ben wel serieus.
Daar ben ik vaste klant voor de bananenrol
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oké dat zijn nu 2 klappen in het gezicht binnen 6 minuten.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ik jouw type ben.
Mja maar dat haasten vind ik niks.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dat hadden ze voorheen niet. Jammer. Wel erg smakelijke sushi die ze hebben
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat zijn nu 2 klappen in het gezicht binnen 6 minuten.
Nou grote kans dat ik gewoon te druk ben met eten hoorquote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja maar dat haasten vind ik niks.
Heb je net een leuk gesprek en dan moet je opdonderen.
Ik wil buda wel vervangenquote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat zijn nu 2 klappen in het gezicht binnen 6 minuten.
Je zit anders wel mijn kans weg te nemen.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zeg toch niks lelijks over jou?
De eerste heb ik gemist trouwens
Jij bent bezetquote:
Jij benut de volle twee uur om te etenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou grote kans dat ik gewoon te druk ben met eten hoor
Ja, 2uur. En daarna moet je dus opbokken dus 0 minuten gesprek. Precies m'n puntquote:Op zondag 27 maart 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou grote kans dat ik gewoon te druk ben met eten hoor
Nee, ik lach alleen mensen toe.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zit anders wel mijn kans weg te nemen.
Jawel, net lach je me uit.
ja natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2022 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij benut de volle twee uur om te eten
ja zie het probleem niet?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, 2uur. En daarna moet je dus opbokken dus 0 minuten gesprek. Precies m'n punt
2 uur haasten..quote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja maar dat haasten vind ik niks.
Heb je net een leuk gesprek en dan moet je opdonderen.
Wat is dat toch met die tijdenquote:
Ik wil eten én tijd hebben om te kletsenquote:
Sushi had voor corona ook al tijdvakken ivm het all you can eat conceptquote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die tijden
Proberen zeker dmv die tijdvakken extra geld te vangen na corona. Omdat ze bang zijn dat mensen anders lang blijven zitten en weinig betalen?
Of is horeca nu gewend aan tijdvakken en beviel dit?
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe een rolletje in je koelhandtasje voor thuis.
Ja denk ik welquote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil eten én tijd hebben om te kletsenik ben raar denk ik.
Had je niet altijd al tijdvakken bij all you can eat sushi?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Proberen zeker dmv die tijdvakken extra geld te vangen na corona. Omdat ze bang zijn dat mensen anders lang blijven zitten en weinig betalen?
maar ook alleen 2u? En overal?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sushi had voor corona ook al tijdvakken ivm het all you can eat concept
is volgens mij al jaren zo, met dat soort restaurantsquote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja misschien was het 2.5 uur maar die shabu en zo hebben dt altijd wel gehadquote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar ook alleen 2u? En overal?![]()
Ik meen mij te herinneren dat je ook langere tijd kon kiezen. ( wel meer betalen ofc. )
bij bijjou betaal je per 2,5 uur he.(dus 5 uur moet prima mogelijk zijn)quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat je ook langere tijd kon kiezen. ( wel meer betalen ofc. )
Grotere dacht ik. En ik heb het gevoel dat nu overal all you can eat is.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je niet altijd al tijdvakken bij all you can eat sushi?
ooooooh zo!quote:
true. Sumo ookquote:Op zondag 27 maart 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien was het 2.5 uur maar die shabu en zo hebben dt altijd wel gehad
Dan weet je meer dan ikquote:
Als jij mij de bananensushi geeft, priem.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar we kunnen toch gewoon zo doen dat jij praat en ik eet?
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar we kunnen toch gewoon zo doen dat jij praat en ik eet?
ja met alle liefdequote:Op zondag 27 maart 2022 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als jij mij de bananensushi geeft, priem.
Met gasten als bitterbal moeten ze wel grenzen stellen.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog snel een extra ronde bestellenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Twee uur aan een stuk sushi eten![]()
De dag erna een heel aquarium uitschijten of wat?
Nee. Niet echt eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien praat Poes ook wel voor 2
Sushitenten zijn altijd van die kakelvrouwenbijeenkomstplekken.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog snel een extra ronde bestellen
Ik eet gewoon langzaam, oké?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Twee uur aan een stuk sushi eten![]()
De dag erna een heel aquarium uitschijten of wat?
Nee, je mag niet zeggen dat je 4u komt.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
is het bij al die restaurants niet gewoon betalen per 2/2,5 uur trouwens?
Kan het proberen?quote:
Ik loop elke avond langs een sushirestaurant en dit klopt welquote:Op zondag 27 maart 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sushitenten zijn altijd van die kakelvrouwenbijeenkomstplekken.
Wij hebben vanaf 15 personen groepen een menu op werk. Dus belde laatst zo'n vrouw en die wilde voor 20 man reserveren maar niet dat menu, ze wilde alles a la carte bestellen. Dus die medewerker gezegd dat dat niet gaat en dat het een menu wordt.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, je mag niet zeggen dat je 4u komt.
Of je moet stiekem daarna op een andere naam reserveren en dan doorschuiven.
Plaksnor opdoen en je opnieuw melden bij de ingangquote:Op zondag 27 maart 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga eens naar een niet-AYCE sushi-tent zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sushitenten zijn altijd van die kakelvrouwenbijeenkomstplekken.
Wil ik wel. Maar duurquote:Op zondag 27 maart 2022 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga eens naar een niet-AYCE sushi-tent zou ik zeggen.
waarom niet?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wordt wel dure grapquote:Op zondag 27 maart 2022 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
zolang jij betaald voor 2 tijdsvakken zou er geen enkel probleem moeten zijn
dan kun je net zo goed naar een niet-ayce gaan waarschijnlijkquote:
US zie ik wel zitten in een stoffig pak in een net zo stoffige van der valkquote:Op zondag 27 maart 2022 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga eens naar een niet-AYCE sushi-tent zou ik zeggen.
asahi of sushipoint?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik loop elke avond langs een sushirestaurant en dit klopt wel
Stoffig? Dat is tegenwoordig niet meer hoor ( van der Valk tenminste )quote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
US zie ik wel zitten in een stoffig pak in een net zo stoffige van der valk
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf 15 personen groepen een menu op werk. Dus belde laatst zo'n vrouw en die wilde voor 20 man reserveren maar niet dat menu, ze wilde alles a la carte bestellen. Dus die medewerker gezegd dat dat niet gaat en dat het een menu wordt.
Zei die vrouw dat ze dan later wel 2 keer terug zou bellen en dan beide keer voor 10 man reserveren
ja eensquote:Op zondag 27 maart 2022 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, uiteten gaan is sowieso een dure grap
en heeft ze het ook gedaan?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest echt lachen toen ik dat hoorde
het is een aantal jaar (4 ofzo) terug dat ik er was maar toen was het nog steeds zoals het al jaren wasquote:Op zondag 27 maart 2022 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stoffig? Dat is tegenwoordig niet meer hoor ( van der Valk tenminste )
Voor zover ik weet niet nee. die medewerker zei ook dat we het wel door zouden hebben als ze het zou proberenquote:
Ze zo ver mogelijk uit elkaar zetten. Of 1 groep cancellen.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet nee. die medewerker zei ook dat we het wel door zouden hebben als ze het zou proberen
Wel waar ik wasquote:Op zondag 27 maart 2022 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een aantal jaar (4 ofzo) terug dat ik er was maar toen was het nog steeds zoals het al jaren was
maar ze zijn veranderd?
Op zondagmiddag bij v.d. Valk in Vught is het toch aardig hip en poenerig de laatste jaren, daar zie je aardig wat praalmeisjes rondhuppelen ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
US zie ik wel zitten in een stoffig pak in een net zo stoffige van der valk
tomatensoeplanceerarm gereed?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
vandaag ook weer lunch helemaal vol gereserveerd
Door de week ook?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zondagmiddag bij v.d. Valk in Vught is het toch aardig hip en poenerig de laatste jaren, daar zie je aardig wat praalmeisjes rondhuppelen ook.
Truequote:Op zondag 27 maart 2022 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk loop ik langs alletwee. Maar sushipoint is alleen afhaal/bezorging, toch?
Die zijn helemaal weggedreven van hun appelmoes met kers-concept.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zondagmiddag bij v.d. Valk in Vught is het toch aardig hip en poenerig de laatste jaren, daar zie je aardig wat praalmeisjes rondhuppelen ook.
En zonder uitzondering familiaire franchisers en stuk voor stuk getrouwd met een blond vruchtbaar meisje van de afwasdienst.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn helemaal weggedreven van hun appelmoes met kers-concept.
Is toch alleen maar goed?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
vandaag ook weer lunch helemaal vol gereserveerd
Jup, als tot de toekanclan behoort, krijg je je eigen hotelquote:Op zondag 27 maart 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zonder uitzondering familiaire franchisers en stuk voor stuk getrouwd met een blond vruchtbaar meisje van de afwasdienst.
Nee nog nietquote:Op zondag 27 maart 2022 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh heb jij Dopesick al gekeken op Disney? Dikke aanrader.
Ga je wel goed vinden. Gaat niet over gewone drugs hoor maar over zware pijnstillers.quote:
Over de opiatencrisis tochquote:Op zondag 27 maart 2022 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je wel goed vinden. Gaat niet over gewone drugs hoor maar over zware pijnstillers.
urban?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als dat tentje vlakbij de AH, waar eerst zo’n vaag burgertentje zat.
En straks nog meer SW.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:40 schreef dud0r het volgende:
Maar ik loop echt met alles achter qua kijken. Teveel om te kijken te weinig tijd.
Moet boba nog kijken, ahs verder mee gaan, twd, dan nog een stapel Marvel series en nog wat dingen op HBO max
Slimme constructie wel hoor die Martienclausule, een paar van die tweede en derde generatie Valken heeft de schaapjes aardig op het droge.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, als tot de toekanclan behoort, krijg je je eigen hotel![]()
Tijdje terug was ik voor het werk in Assen, maar als hotel vond ik dat niet geweldig.
Ja daar zit urban foodhouse geloof ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeDat losse gebouwtje naast de VVV.
Ja, niet verkeerd om uit zo’n ei te kruipen.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slimme constructie wel hoor die Martienclausule, een paar van die tweede en derde generatie Valken heeft de schaapjes aardig op het droge.
Hmm, het is nu een sushitentje.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daar zit urban foodhouse geloof ik.
Oh, dat heb ik gemistquote:Op zondag 27 maart 2022 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, het is nu een sushitentje.
Paal ontvoeren, zit niks anders opquote:Op zondag 27 maart 2022 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuu Gergi is net met 20+km/u teveel geflitst aan de einde van het dorp waar het nog net 50 was. Daar raak je hier je rijbewijs voor minimaal een maand mee kwijt. Lekker zo voor de verhuizing
Kan hij toch nog lekker Playstationnen dan.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuu Gergi is net met 20+km/u teveel geflitst aan het einde van het dorp waar het nog net 50 was. Daar raak je hier je rijbewijs voor minimaal een maand mee kwijt. Lekker zo voor de verhuizing
Kom je even helpen tillen? Ik regel de aanhanger.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paal ontvoeren, zit niks anders op
Ik stap gelijk in de budabolidequote:Op zondag 27 maart 2022 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je even helpen tillen? Ik regel de aanhanger.
dat zijn geen halve maatregelenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuu Gergi is net met 20+km/u teveel geflitst aan het einde van het dorp waar het nog net 50 was. Daar raak je hier je rijbewijs voor minimaal een maand mee kwijt. Lekker zo voor de verhuizing
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:49 schreef kwiwi het volgende:
ik weet welk mooi welke route je looptquote:Op zondag 27 maart 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou dat allemaal goed bij tijdens mijn inspectierondjes
en ga je dit nu ook lopen?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet welk mooi welke route je loopt
Autistische collega van me heet Balen met zijn achternaam, rare irritante frikadel is dat dus het woordje balen levert bij mij altijd dit snuitje op ----->quote:
Elke avond het hele centrumquote:Op zondag 27 maart 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet welk mooi welke route je loopt
Met een Dirktas in je hand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Nou..... dan toch maar hier reserveren. Dan maar 2u en zonder banana roll.
Ga alvast alles uitkiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou voor de koude plakrijst met koude vips gaan
Met een lange vieze baard en sluiksmerig haar.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met een lange vieze baard en sluiksmerig haar.
O, ik weet al wie je bedoelt, denk ikquote:Op zondag 27 maart 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik weet al wie je bedoelt, denk ik
Ja die ouwe met zijn bontmuts weet amper waar hij is.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
Brezjnev die overduidelijk zo dement als een koekie is. Prachtig![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prachtig.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ouwe met zijn bontmuts weet amper waar hij is.
Hij is wel lief hoorquote:Op zondag 27 maart 2022 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vent doet me altijd denken aan Saddam Hussein toen die uit zijn hol werd getrokken
Ik verheug mijn kont er nu al af met alle toekomstige boeken over de gebeurtenissen in en rond het Kremlin in 2022.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
”Hoe de wereld tot een nucleaire oorlog kwam. Een reconstructie.”quote:Op zondag 27 maart 2022 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verheug mijn kont er nu al af met alle toekomstige boeken over de gebeurtenissen in en rond het Kremlin in 2022.
Serieus. Die man doet geen vlieg kwaad. En dan heb ik het niet Over SH.quote:
Melkschuim of slagroom zijn wel favorietquote:Op zondag 27 maart 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je hond op een stoel aan een cappuccino zit
Het halve Witte Huis is nu aan het spindocteren hoe ze Biden zijn uitlatingen weer moeten verdraaien.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Hoe de wereld tot een nucleaire oorlog kwam. Een reconstructie.”
SH?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus. Die man doet geen vlieg kwaad. En dan heb ik het niet Over SH.
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Melkschuim of slagroom zijn wel favoriet
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit Waes in Zuid-Sudan te kijken, als je alle IQ van het hele land bij elkaar telt dan kom je nog maar tot een Labrador
hij zegt tenminste wat niemand durft te zeggenquote:Op zondag 27 maart 2022 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het halve Witte Huis is nu aan het spindocteren hoe ze Biden zijn uitlatingen weer moeten verdraaien.
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit Waes in Zuid-Sudan te kijken, als je alle IQ van het hele land bij elkaar telt dan kom je nog maar tot een Labrador
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou ja, dat slaat echt nergens op daar die shithole met verkrachtende en moordende aapjes, Darwin heeft nog wat werk te verrichten daar.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee jongons, ik ben eruit: Ik ga hulp zoeken.En hebben ze echt computergezeikjes of vissen ze gewoon naar aandacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm okee. Nou ja, als je er zoveel last van hebt, is een psycholoog natuurlijk best een goed ideequote:
Gewoon zeggen, Pa en Ma, door jullie gewiewel kom ik nog eens in het gekkenhuis dus kappen nu.quote:
Tom Waesquote:Op zondag 27 maart 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Jij begint zelf over hem, en dan moet ik uitleggen over wie het gaat.quote:
Dat is dus effectief wat er nu gebeurt, alleen in andere woorden.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, Pa en Ma, door jullie gewiewel kom ik nog eens in het gekkenhuis dus kappen nu.
en dan kappen ze niet, en dan? (want dat is de situatie zoals ik em uit zijn bericht opmaak)quote:Op zondag 27 maart 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, Pa en Ma, door jullie gewiewel kom ik nog eens in het gekkenhuis dus kappen nu.
Als ik ook maar half half in nette bewoordingen iets zou vragen aan mijn ouders of ze iets niet willen doen of juist wel dan gebeurt het, niet dat het nodig is, zijn makkelijke mensen met een goed ontwikkelde radar.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kappen ze niet, en dan? (want dat is de situatie zoals ik em uit zijn bericht opmaak)
Nee, jij begint over hem en ik ken de plaatselijke landlopers verder niet bij naamquote:Op zondag 27 maart 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij begint zelf over hem, en dan moet ik uitleggen over wie het gaat.
fijn voor je maar geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 27 maart 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ook maar half half in nette bewoordingen iets zou vragen aan mijn ouders of ze iets niet willen doen of juist wel dan gebeurt het, niet dat het nodig is, zijn makkelijke mensen met een goed ontwikkelde radar.
Te moeilijke mensen of mensen die niet goed afgesteld staan zou ik afstand en desnoods afscheid van nemen, ook als het mijn ouders zouden zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
fijn voor je maar geen antwoord op mijn vraag
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vent doet me altijd denken aan Saddam Hussein toen die uit zijn hol werd getrokken
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus. Die man doet geen vlieg kwaad. En dan heb ik het niet Over SH.
quote:
Nou, nou, dat is wel erg drastisch gelijkquote:Op zondag 27 maart 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te moeilijke mensen of mensen die niet goed afgesteld staan zou ik afstand en desnoods afscheid van nemen, ook als het mijn ouders zouden zijn.
quote:Op zondag 27 maart 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij begint over hem en ik ken de plaatselijke landlopers verder niet bij naam
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BEDANKT, tenminste iemand die nadenktquote:
Geheugenverlies is het gewoon. Geen excusesquote:Op zondag 27 maart 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Allemaal van die moeilijke raadsels op de zondagochtend
ik kon al zo snel even geen initiaalgenoten vondenquote:
Dat krijg je op mijn leeftijd.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geheugenverlies is het gewoon. Geen excuses
Doe maar duur.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele fles zonnebloemolie weggewerkt
je doet dit gewoon expres weer.quote:
Het is zwakzinnig, dom en simpelweg te Etto om waarheden van iemand die je niet mag niet aan te nemen.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god, is het nou nieuws dat ie een keer wat heeft gezegd dat waar bleek te zijn?Ik ganiet eens klikken ook.,
Ik zit al die oude afleveringen nog eens terug te kijken, heerlijke TV is dat.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las dat er ook nieuwe afleveringen komen.
quote:Op zondag 27 maart 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zwakzinnig, dom en simpelweg te Etto om waarheden van iemand die je niet mag niet aan te nemen.
Ja klopt. Leer er maar mee leven:)quote:Op zondag 27 maart 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zwakzinnig, dom en simpelweg te Etto om waarheden van iemand die je niet mag niet aan te nemen.
koekast een update gekregen, denkt dattie nu een vriezer is?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
Drinken bij mijn vriend in de koelkast is ineens bevroren.
afhakkenquote:Op zondag 27 maart 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
Als ik vlees uit de vriezer moet pakken moet ik langzaam gaan kiezenquote:
Ik zie je zoquote:Op zondag 27 maart 2022 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Langzaam maar eens richting het treintje
Tegen de achterkant gezet en de deur niet goed gesloten?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
Eerst even de was afmaken..quote:
omdat het niet meer met zigeuners geassocieerd mag worden?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Hongaarse” schnitzel. Dat Hongaarse slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Met een salade.
Hmm, plausibel.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat het niet meer met zigeuners geassocieerd mag worden?
Gek dat jodenkoeken eigenlijk nog wel mag.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En zou er nou echt een zigeuner last van gehad hebben of is het weer doorgeslagen deugmanie?quote:Op zondag 27 maart 2022 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee nog.quote:
Ripquote:Op zondag 27 maart 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ennnn last van mijn keel.Morgen even langs de GGD.
Denk dat ze er in de krochten van Roemenië vreselijk last van haddenquote:Op zondag 27 maart 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zou er nou echt een zigeuner last van gehad hebben of is het weer doorgeslagen deugmanie?
Laatste dagjequote:
Alsof ik er blij mee benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |