SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Heb je wel verse broodjes gebakken en sapjes geperst?quote:Op zondag 27 maart 2022 07:00 schreef kwiwi het volgende:
Uitgeslapen tot 7uNou ja 6, uur eigenlijk, maar toch.
* kwiwi gaat gelijk aan de slagquote:Op zondag 27 maart 2022 07:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel verse broodjes gebakken en sapjes geperst?
Heb je de klokken wel goed staan nu?quote:Op zondag 27 maart 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
TT---- En dat was ik dus wel vergeten te doen, zet net mijn laptop aan en ik denk wat is dit![]()
MOrguh
Nee moet de ronde nog maken, alleen mijn horloge staat nu goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je de klokken wel goed staan nu?
Ja, beter zou zijn als we dat verzetten gewoon eens afschaffenquote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo fijn dat die klokken tegenwoordig zichzelf verzetten
Verdommequote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
eensquote:Op zondag 27 maart 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, beter zou zijn als we dat verzetten gewoon eens afschaffen
Dat ookquote:Op zondag 27 maart 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
ik heb er 2 die dat niet doenquote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ditquote:Op zondag 27 maart 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@Haags je bent nodigquote:
Heerlijkquote:
O wow, wat een toffe baan. Betaald worden om rond te lopen in Windsor Castlequote:Op zondag 27 maart 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
mooie baan heeft deze man![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)n-koningin-elizabeth
Leuk.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkNegen kilometer gelopen. Perfect wandelweer. En daarna hebben we geluncht bij een strandtent.
[ afbeelding ]
nou ja nog wel al die klokken onderhouden hequote:Op zondag 27 maart 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, wat een toffe baan. Betaald worden om rond te lopen in Windsor Castle
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkNegen kilometer gelopen. Perfect wandelweer. En daarna hebben we geluncht bij een strandtent.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Detailquote:Op zondag 27 maart 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nog wel al die klokken onderhouden he
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
Opzoek naar een goede sushitent waar je niet na 2 uur moet opbokken.
Iemand tips?Wist niet dat we sushi gingen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand tips?Heb je een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand tips?sushimeisjes in den haag trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want jij wil nooitquote:
Shit, was een verrassingquote:
O, die tijd heb ik niet ingesteld.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je oven/ magnetron heeft geen klok of gaat ook automatisch?
Hoi vriendjequote:
quote:
is ook voor 2uquote:
Kan je lachen, maar ik ben wel serieus.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Asahi in Dordrecht heeft de tijdslimiet afgeschaft. Sushi is best prima daar
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
dacht je dat ik geen spoilers kon lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof nooit dat ik jouw type ben.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je lachen, maar ik ben wel serieus.
Daar ben ik vaste klant voor de bananenrol
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oké dat zijn nu 2 klappen in het gezicht binnen 6 minuten.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ik jouw type ben.
Mja maar dat haasten vind ik niks.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dat hadden ze voorheen niet. Jammer. Wel erg smakelijke sushi die ze hebben
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat zijn nu 2 klappen in het gezicht binnen 6 minuten.
Nou grote kans dat ik gewoon te druk ben met eten hoorquote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja maar dat haasten vind ik niks.
Heb je net een leuk gesprek en dan moet je opdonderen.
Ik wil buda wel vervangenquote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat zijn nu 2 klappen in het gezicht binnen 6 minuten.
Je zit anders wel mijn kans weg te nemen.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zeg toch niks lelijks over jou?
De eerste heb ik gemist trouwens
Jij bent bezetquote:
Jij benut de volle twee uur om te etenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou grote kans dat ik gewoon te druk ben met eten hoor
Ja, 2uur. En daarna moet je dus opbokken dus 0 minuten gesprek. Precies m'n puntquote:Op zondag 27 maart 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou grote kans dat ik gewoon te druk ben met eten hoor
Nee, ik lach alleen mensen toe.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zit anders wel mijn kans weg te nemen.
Jawel, net lach je me uit.
ja natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2022 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij benut de volle twee uur om te eten
ja zie het probleem niet?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, 2uur. En daarna moet je dus opbokken dus 0 minuten gesprek. Precies m'n punt
2 uur haasten..quote:Op zondag 27 maart 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja maar dat haasten vind ik niks.
Heb je net een leuk gesprek en dan moet je opdonderen.
Wat is dat toch met die tijdenquote:
Ik wil eten én tijd hebben om te kletsenquote:
Sushi had voor corona ook al tijdvakken ivm het all you can eat conceptquote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die tijden
Proberen zeker dmv die tijdvakken extra geld te vangen na corona. Omdat ze bang zijn dat mensen anders lang blijven zitten en weinig betalen?
Of is horeca nu gewend aan tijdvakken en beviel dit?
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe een rolletje in je koelhandtasje voor thuis.
Ja denk ik welquote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil eten én tijd hebben om te kletsenik ben raar denk ik.
Had je niet altijd al tijdvakken bij all you can eat sushi?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Proberen zeker dmv die tijdvakken extra geld te vangen na corona. Omdat ze bang zijn dat mensen anders lang blijven zitten en weinig betalen?
maar ook alleen 2u? En overal?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sushi had voor corona ook al tijdvakken ivm het all you can eat concept
is volgens mij al jaren zo, met dat soort restaurantsquote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja misschien was het 2.5 uur maar die shabu en zo hebben dt altijd wel gehadquote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar ook alleen 2u? En overal?![]()
Ik meen mij te herinneren dat je ook langere tijd kon kiezen. ( wel meer betalen ofc. )
bij bijjou betaal je per 2,5 uur he.(dus 5 uur moet prima mogelijk zijn)quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat je ook langere tijd kon kiezen. ( wel meer betalen ofc. )
Grotere dacht ik. En ik heb het gevoel dat nu overal all you can eat is.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je niet altijd al tijdvakken bij all you can eat sushi?
ooooooh zo!quote:
true. Sumo ookquote:Op zondag 27 maart 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien was het 2.5 uur maar die shabu en zo hebben dt altijd wel gehad
Dan weet je meer dan ikquote:
Als jij mij de bananensushi geeft, priem.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar we kunnen toch gewoon zo doen dat jij praat en ik eet?
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar we kunnen toch gewoon zo doen dat jij praat en ik eet?
ja met alle liefdequote:Op zondag 27 maart 2022 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als jij mij de bananensushi geeft, priem.
Met gasten als bitterbal moeten ze wel grenzen stellen.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog snel een extra ronde bestellenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Twee uur aan een stuk sushi eten![]()
De dag erna een heel aquarium uitschijten of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |