Wat is er deze zomer?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, beter dan![]()
Ik vrees dat ik me van de zomer ga ergeren
Iets met voetbal en zoquote:
Gelukkig voor jou is het WK pas in Novemberquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, beter dan![]()
Ik vrees dat ik me van de zomer ga ergeren
Hij was hier wel ff om te trainen en zo ... Ja kans gemist of gedoe rond Overmars dat moment ...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eriksen had ook gewoon naar Ajax moeten terugkomen. Snap echt niet dat ze die niet gehaald hebben
Liggen de ijsschotsen in de Amstelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het WK pas in November
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het WK pas in November
Heb de hele dag in het zonnetje gezetenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt al lekker warm.
[ afbeelding ]
Beter cancelen ze dat hele toernooi en gaan we op een normale plek spelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
Waarom gaan die gekken dan nu al lopen oefenen![]()
Beter spelen ze die competitie even af
Omdat er wel andere landen nu voor de kwalificatie spelen. Dan verplicht de UEFA/FIFA de andere landen om maar tegen elkaar te oefenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
Waarom gaan die gekken dan nu al lopen oefenen![]()
Beter spelen ze die competitie even af
Het is ook niet dat je helemaal niets hoort, maar het wordt wel flink gedempt en sommige geluiden hoor ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:23 schreef Flory het volgende:
Oja @:Deisyy ik heb sinds vandaag mijn doppen![]()
Wat een gepruts, heb jij ook Pluggerz?![]()
Ik hoor nog best veel eigenlijk
Owquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is er een EK of zoiets .. ik weet het ook niet meer
Nee hoor. Wel conference Nations league wedstrijden. Maar geen echt toernooi...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dit jaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij een sauna thuis?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt al lekker warm.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |