Wat is er deze zomer?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, beter dan![]()
Ik vrees dat ik me van de zomer ga ergeren
Iets met voetbal en zoquote:
Gelukkig voor jou is het WK pas in Novemberquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, beter dan![]()
Ik vrees dat ik me van de zomer ga ergeren
Hij was hier wel ff om te trainen en zo ... Ja kans gemist of gedoe rond Overmars dat moment ...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eriksen had ook gewoon naar Ajax moeten terugkomen. Snap echt niet dat ze die niet gehaald hebben
Liggen de ijsschotsen in de Amstelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het WK pas in November
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het WK pas in November
Heb de hele dag in het zonnetje gezetenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt al lekker warm.
[ afbeelding ]
Beter cancelen ze dat hele toernooi en gaan we op een normale plek spelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
Waarom gaan die gekken dan nu al lopen oefenen![]()
Beter spelen ze die competitie even af
Omdat er wel andere landen nu voor de kwalificatie spelen. Dan verplicht de UEFA/FIFA de andere landen om maar tegen elkaar te oefenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
Waarom gaan die gekken dan nu al lopen oefenen![]()
Beter spelen ze die competitie even af
Het is ook niet dat je helemaal niets hoort, maar het wordt wel flink gedempt en sommige geluiden hoor ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:23 schreef Flory het volgende:
Oja @:Deisyy ik heb sinds vandaag mijn doppen![]()
Wat een gepruts, heb jij ook Pluggerz?![]()
Ik hoor nog best veel eigenlijk
Owquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is er een EK of zoiets .. ik weet het ook niet meer
Nee hoor. Wel conference Nations league wedstrijden. Maar geen echt toernooi...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dit jaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij een sauna thuis?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt al lekker warm.
[ afbeelding ]
Daar moeten ze al helemaal mee kappenquote:
Ja, gaat nergens meer over. Maar ja als het maar geld oplevert dan is de UEFA tevreden....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moeten ze al helemaal mee kappen
Nog meer wedstrijden voor spelers die al overbelast zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens meer over. Maar ja als het maar geld oplevert dan is de UEFA tevreden....
Er wordt zoveel gevoetbald dat de lol er af raakt ..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens meer over. Maar ja als het maar geld oplevert dan is de UEFA tevreden....
Ik volg het allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gevoetbald dat de lol er af raakt ..
Ja klopt, sommige dingen hoor ik een beetje alsof ik in de kelder zitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je helemaal niets hoort, maar het wordt wel flink gedempt en sommige geluiden hoor ik inderdaad niet.
Ik heb de otoplastieken van BeterHoren.
Irritante ava deze hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Allebei een beetje nog.
Niet zo fanatiek meer.
Okay.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Niks denk ik?
Je hebt altijd zulke leuke, deze vind ik irritant
Moet er een waarschuwing komen dat je ava epileptische aanvallen kan veroorzakenquote:
Dat krijg je niet van dezequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er een waarschuwing komen dat je ava epileptische aanvallen kan veroorzaken
Tot die ene uitzondering het wel krijgtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat krijg je niet van deze![]()
Ik heb nog wel een aantal die dat wel doen
Neuj gelukkig niet, migraine gevoelig is hij wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er een waarschuwing komen dat je ava epileptische aanvallen kan veroorzaken
Hou op manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot die ene uitzondering het wel krijgt
En ja, het kan duidelijk ergerder
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op man![]()
Hier krijgt geen mens een aanval van.
Kan je niet in één oor je oordop en in je andere oor je luisterboek doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja klopt, sommige dingen hoor ik een beetje alsof ik in de kelder zit![]()
Mis alleen nu m'n luisterboek, niet over nagedacht
Maar die boze mevrouw was wel leukerquote:
sorry ik was even mijn epilepsiemedicijnen aan het innemen.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sorry ik was even mijn epilepsiemedicijnen aan het innemen.
Ik overwoog ook nog om in bad te gaan en de vuile was erbij te gooien.quote:
Man man manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overwoog ook nog om in bad te gaan en de vuile was erbij te gooien.
Ik denk dat ik straks ook wel kan slapen, ik heb vandaag ruim 15.000 stappen gezet.quote:
Vandaag wat minder stappen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks ook wel kan slapen, ik heb vandaag ruim 15.000 stappen gezet.
Netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks ook wel kan slapen, ik heb vandaag ruim 15.000 stappen gezet.
Ik haal het juist door de week soms niet. Er zijn van die werkdagen .....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, weekend.
Normaal zit ik boven de 10.000
Jazeker wel, naar de Jumbo gelopen in plaats van met de auto en vanmiddag wezen winkelen, vanavond een hapje wezen eten in het centrum, waarvoor we ook lekker zijn gaan lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes
Met leuke dingen hopelijk ook nog.
Lekkere dag gehad dusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker wel, naar de Jumbo gelopen in plaats van met de auto en vanmiddag wezen winkelen, vanavond een hapje wezen eten in het centrum, waarvoor we ook lekker zijn gaan lopen.
Zeker wel, ik word ook helemaal blij van dit weer.quote:
Op werkdagen tik ik regelmatig de 30.000 aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, weekend.
Normaal zit ik boven de 10.000
Dan heb je de goede dag gepakt ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker wel, ik word ook helemaal blij van dit weer.
Heb jij nog iets leuks gedaan vandaag?
Zo danquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op werkdagen tik ik regelmatig de 30.000 aan.
Dan loop je heel wat af.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op werkdagen tik ik regelmatig de 30.000 aan.
Nee, wel een gaskachel. (Nog wel.)quote:
Postbezorger he (en dat maar halve dagen)quote:
Maar ook goed bezig geweest dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je de goede dag gepakt ook nog
Ik ben wezen sporten, verder weinig gedaan.
Meters makenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Postbezorger he (en dat maar halve dagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |