Wat is er deze zomer?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, beter dan![]()
Ik vrees dat ik me van de zomer ga ergeren
Iets met voetbal en zoquote:
Gelukkig voor jou is het WK pas in Novemberquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, beter dan![]()
Ik vrees dat ik me van de zomer ga ergeren
Hij was hier wel ff om te trainen en zo ... Ja kans gemist of gedoe rond Overmars dat moment ...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eriksen had ook gewoon naar Ajax moeten terugkomen. Snap echt niet dat ze die niet gehaald hebben
Liggen de ijsschotsen in de Amstelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het WK pas in November
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is het WK pas in November
Heb de hele dag in het zonnetje gezetenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt al lekker warm.
[ afbeelding ]
Beter cancelen ze dat hele toernooi en gaan we op een normale plek spelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
Waarom gaan die gekken dan nu al lopen oefenen![]()
Beter spelen ze die competitie even af
Omdat er wel andere landen nu voor de kwalificatie spelen. Dan verplicht de UEFA/FIFA de andere landen om maar tegen elkaar te oefenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
Waarom gaan die gekken dan nu al lopen oefenen![]()
Beter spelen ze die competitie even af
Het is ook niet dat je helemaal niets hoort, maar het wordt wel flink gedempt en sommige geluiden hoor ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:23 schreef Flory het volgende:
Oja @:Deisyy ik heb sinds vandaag mijn doppen![]()
Wat een gepruts, heb jij ook Pluggerz?![]()
Ik hoor nog best veel eigenlijk
Owquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is er een EK of zoiets .. ik weet het ook niet meer
Nee hoor. Wel conference Nations league wedstrijden. Maar geen echt toernooi...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dit jaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij een sauna thuis?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt al lekker warm.
[ afbeelding ]
Daar moeten ze al helemaal mee kappenquote:
Ja, gaat nergens meer over. Maar ja als het maar geld oplevert dan is de UEFA tevreden....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moeten ze al helemaal mee kappen
Nog meer wedstrijden voor spelers die al overbelast zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens meer over. Maar ja als het maar geld oplevert dan is de UEFA tevreden....
Er wordt zoveel gevoetbald dat de lol er af raakt ..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens meer over. Maar ja als het maar geld oplevert dan is de UEFA tevreden....
Ik volg het allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gevoetbald dat de lol er af raakt ..
Ja klopt, sommige dingen hoor ik een beetje alsof ik in de kelder zitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je helemaal niets hoort, maar het wordt wel flink gedempt en sommige geluiden hoor ik inderdaad niet.
Ik heb de otoplastieken van BeterHoren.
Irritante ava deze hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Allebei een beetje nog.
Niet zo fanatiek meer.
Okay.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Niks denk ik?
Je hebt altijd zulke leuke, deze vind ik irritant
Moet er een waarschuwing komen dat je ava epileptische aanvallen kan veroorzakenquote:
Dat krijg je niet van dezequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er een waarschuwing komen dat je ava epileptische aanvallen kan veroorzaken
Tot die ene uitzondering het wel krijgtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat krijg je niet van deze![]()
Ik heb nog wel een aantal die dat wel doen
Neuj gelukkig niet, migraine gevoelig is hij wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er een waarschuwing komen dat je ava epileptische aanvallen kan veroorzaken
Hou op manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot die ene uitzondering het wel krijgt
En ja, het kan duidelijk ergerder
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou op man![]()
Hier krijgt geen mens een aanval van.
Kan je niet in één oor je oordop en in je andere oor je luisterboek doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja klopt, sommige dingen hoor ik een beetje alsof ik in de kelder zit![]()
Mis alleen nu m'n luisterboek, niet over nagedacht
Maar die boze mevrouw was wel leukerquote:
sorry ik was even mijn epilepsiemedicijnen aan het innemen.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sorry ik was even mijn epilepsiemedicijnen aan het innemen.
Ik overwoog ook nog om in bad te gaan en de vuile was erbij te gooien.quote:
Man man manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overwoog ook nog om in bad te gaan en de vuile was erbij te gooien.
Ik denk dat ik straks ook wel kan slapen, ik heb vandaag ruim 15.000 stappen gezet.quote:
Vandaag wat minder stappen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks ook wel kan slapen, ik heb vandaag ruim 15.000 stappen gezet.
Netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks ook wel kan slapen, ik heb vandaag ruim 15.000 stappen gezet.
Ik haal het juist door de week soms niet. Er zijn van die werkdagen .....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, weekend.
Normaal zit ik boven de 10.000
Jazeker wel, naar de Jumbo gelopen in plaats van met de auto en vanmiddag wezen winkelen, vanavond een hapje wezen eten in het centrum, waarvoor we ook lekker zijn gaan lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes
Met leuke dingen hopelijk ook nog.
Lekkere dag gehad dusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker wel, naar de Jumbo gelopen in plaats van met de auto en vanmiddag wezen winkelen, vanavond een hapje wezen eten in het centrum, waarvoor we ook lekker zijn gaan lopen.
Zeker wel, ik word ook helemaal blij van dit weer.quote:
Op werkdagen tik ik regelmatig de 30.000 aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, weekend.
Normaal zit ik boven de 10.000
Dan heb je de goede dag gepakt ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker wel, ik word ook helemaal blij van dit weer.
Heb jij nog iets leuks gedaan vandaag?
Zo danquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op werkdagen tik ik regelmatig de 30.000 aan.
Dan loop je heel wat af.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, wel een gaskachel. (Nog wel.)quote:
Postbezorger he (en dat maar halve dagen)quote:
Maar ook goed bezig geweest dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je de goede dag gepakt ook nog
Ik ben wezen sporten, verder weinig gedaan.
Meters makenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Postbezorger he (en dat maar halve dagen)
Hoeveel haal jij er per jaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een gaskachel is toch net anders dan een sauna, maar dan was je dus elders in een sauna, lekker.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, wel een gaskachel. (Nog wel.)
En leuke bordspellen
Geen idee. Wel veel. Dat ik ook nog af en toe hardloop, zal ook wel mee spelen om zo veel te halen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel haal jij er per jaar?
Ik ga dit jaar voor de 4 mln. Jij zou ruim boven de 6 moeten komen zo te horen.
4.000.000 is bijna 11.000 per dag, dat is best veul.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel haal jij er per jaar?
Ik ga dit jaar voor de 4 mln. Jij zou ruim boven de 6 moeten komen zo te horen.
Denk dat je de 6 mln wel haalt jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Wel veel. Dat ik ook nog af en toe hardloop, zal ook wel mee spelen om zo veel te halen.
Valt mee. En mijn sportsessies tellen ook mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4.000.000 is bijna 11.000 per dag, dat is best veul.
Als ik mijn koptelefoon heel hard zet en er overheen doe werkt het ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je niet in één oor je oordop en in je andere oor je luisterboek doen?
bij fietsen doe je de teller in een broekzakquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee. En mijn sportsessies tellen ook mee.
Al ga ik als ik niet sport vaak nog wel even wandelen of fietsen (al geeft fietsen veel minder stappen).
Ik kon het in de app die ik gebruik (ik draag een activitytracker, dus gebruik de app die bij het horloge hoort) alleen per maand zien. Dus even opgeteld voor 2021 en daar kwam ik over de 6 miljoen ja..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat je de 6 mln wel haalt ja
En ja, hardlopen helpt.
Zie je welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kon het in de app die ik gebruik (ik draag een activitytracker, dus gebruik de app die bij het horloge hoort) alleen per maand zien. Dus even opgeteld voor 2021 en daar kwam ik over de 6 miljoen ja..
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gaskachel is toch net anders dan een sauna, maar dan was je dus elders in een sauna, lekker.
Nee. Volgend weekendquote:Heb je een spelletje gespeeld?
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kon het in de app die ik gebruik (ik draag een activitytracker, dus gebruik de app die bij het horloge hoort) alleen per maand zien. Dus even opgeteld voor 2021 en daar kwam ik over de 6 miljoen ja..
Die zit om mijn pols.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
bij fietsen doe je de teller in een broekzak
#11quote:
Die wasem die was ‘em.quote:
ja maar ondertussenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Muggen zijn lief en ik gun ze graag mijn bloed
Sturen we ze wel allemaal jouw kant op,.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Muggen zijn lief en ik gun ze graag mijn bloed
Midgets?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Midgies heten die in Schotland heel leuk
Smurfen zijn blauw met witte mutsenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zolang ze maar zwart zijn en niet paars vw de woke.
Op de ene naquote:Op zondag 27 maart 2022 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Smurfen zijn blauw met witte mutsen
Weet ik, maar men heeft dat ene verhaal anders ingekleurd opdat zwart, en aangezien paars mijn favo kleur is voel ik me beledigd.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Smurfen zijn blauw met witte mutsen
Dan maak je een TR of zo .. Heup al beter?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar men heeft dat ene verhaal anders ingekleurd opdat zwart, en aangezien paars mijn favo kleur is voel ik me beledigd.
Goed genoeg om boodschappen te doen en achter een desktop te zitten.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maak je een TR of zo .. Heup al beter?
Ah ok ... klinkt nog niet helemaal positiefquote:Op zondag 27 maart 2022 00:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goed genoeg om boodschappen te doen en achter een desktop te zitten.
Is reuze positief hoor, ik wil alleen niet te hard van stapel lopen, aangezien ADHD etc, kans dat ik daardoor een terugval krijg valt alleen maar zwaarder.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ... klinkt nog niet helemaal positief
De kans is groot dat je hoe dan ook een (kleine) terugval krijgt. Vooral niet wanhopen dan, daarna kan je ineens weer veel sneller meerquote:Op zondag 27 maart 2022 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is reuze positief hoor, ik wil alleen niet te hard van stapel lopen, aangezien ADHD etc, kans dat ik daardoor een terugval krijg valt alleen maar zwaarder.
Ik heb geen pijn meer in die heup, dat is voor mij het belangrijkste, dat ik zo nu en dan zoiets heb dat ik die rollator of krukken negeer omdat ik snelheid belangrijker vind is mijn eigen schuld, maar het herstel gaat sneller dan iedereen inschat, en om eerlijk te zeggen heb ik als ik met krukken loopook meer last vanmn schouders dan van mn benen.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans is groot dat je hoe dan ook een (kleine) terugval krijgt. Vooral niet wanhopen dan, daarna kan je ineens weer veel sneller meer
Dus toch je risico's nemenquote:Op zondag 27 maart 2022 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen pijn meer in die heup, dat is voor mij het belangrijkste, dat ik zo nu en dan zoiets heb dat ik die rollator of krukken negeer omdat ik snelheid belangrijker vind is mijn eigen schuld, maar het herstel gaat sneller dan iedereen inschat, en om eerlijk te zeggen heb ik als ik met krukken loopook meer last vanmn schouders dan van mn benen.
OK... take your time en zo ...quote:Op zondag 27 maart 2022 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zalwelnog een week of 2-3 duren voordat ik ook mag bukken etc,en een week of 6 voordat ik aan iets van werken toe kom, maar herstel gaat voorspoedig.
Denk voor de meesten hier.... De jonkies zijn meer aan da kleine gewendquote:Op zondag 27 maart 2022 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toetsenbord werkt iig beter dan smartphone, voor mij dan.
Voor het lezen maakt het me weinig uit, maar ik 'schrijf' liever op een half weggerot toestenbord, dan dat elk woord wat ik typ gecorrigeerd word omdat dat makkelijker schijnt te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk voor de meesten hier.... De jonkies zijn meer aan da kleine gewend
quote:Op zondag 27 maart 2022 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toetsenbord werkt iig beter dan smartphone, voor mij dan.
quote:Op zondag 27 maart 2022 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor het lezen maakt het me weinig uit, maar ik 'schrijf' liever op een half weggerot toestenbord, dan dat elk woord wat ik typ gecorrigeerd word omdat dat makkelijker schijnt te zijn.
daar had ik geen problems mee tochquote:Op zondag 27 maart 2022 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je toetsenbord werkt wel weer.
Morguh Chanelquote:
m lekker ik doe met je meequote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 09:32 schreef engine het volgende:
Weer bijna thuishet was echt geweldig
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is mij best prima bevallen. Hoeft ook niemand te zoeken en heb alle dj's gezien die ik graag wou zien.. Dat lukt met vrienden nooitquote:Op zondag 27 maart 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]het viel dus niet tegen om in je eentje te gaan?
Zo heeft ieder voordeel een nadeel . Maar goed je hebt genoten en kan in de trein nog eens lekker op je gemak genieten van alles wat je gehoord/gezien hebtquote:Op zondag 27 maart 2022 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is mij best prima bevallen. Hoeft ook niemand te zoeken en heb alle dj's gezien die ik graag wou zien.. Dat lukt met vrienden nooit
Maar goed, nu zit ik twee uur in m'n eentje in de trein dus ben ook wel blij dat ik de volgende keer wel met vrienden ga.
Vers sinaasappelsapje gemaakt.quote:
Lekker manquote:Op zondag 27 maart 2022 09:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vers sinaasappelsapje gemaakt.
Zekers.quote:
Die moet ik nog ff halen.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers.![]()
Zo even een eitje koken.
Morge schoonheid. wil je ook een vers sinaasappelsapje?quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Eieren in huis en croissantjes voor de lunch
Naäper.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Eieren in huis en croissantjes voor de lunch
Helemaal niet, jij eet het nu/straks en ik pas vanmiddagquote:
Misschien doe ik er wel heel lang over.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij eet het nu/straks en ik pas vanmiddag
Dat kan ookquote:Op zondag 27 maart 2022 09:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien doe ik er wel heel lang over.
In de douche zelf of die buiten de douche ligt, dus bij de wasbakquote:Op zondag 27 maart 2022 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo eerst maar eens mijn nieuwe douchemat uit proberen. [ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je mamsie!quote:Op zondag 27 maart 2022 10:02 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Mijn moeder is vandaag jarig
Hey SBE. Hoe bevalt het op je werk?quote:Op zondag 27 maart 2022 09:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers.![]()
Zo even een eitje koken.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2022 10:02 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Feli met je mammie.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:02 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
In de douche, zo'n glij niet uit en breek je nek niet mat.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de douche zelf of die buiten de douche ligt, dus bij de wasbak
Gefeliciteerd Domniquote:Op zondag 27 maart 2022 10:02 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Ik heb het er erg naar mijn zin.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het er erg naar mijn zin.
Oh zo'n ding dat is wel handigquote:Op zondag 27 maart 2022 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feli met je mammie.
[..]
In de douche, zo'n glij niet uit en breek je nek niet mat.
Of zittend douchen...quote:
Idd, hoewel ik liefdevol behandeld werd heb ik geen zin om nog eens een week in het ziekenhuis te liggen.quote:
Dat kan ik ook.quote:
Nee dat snap ik wel.. dan krijg je nog meer ijzer in je lichaamquote:Op zondag 27 maart 2022 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik liefdevol behandeld werd heb ik geen zin om nog eens een week in het ziekenhuis te liggen.
* SBE is lui.quote:
Liever lui dan moe.quote:
Kom jij dan maar.quote:
Dat is fijn te horen SBE eindelijk of niet. Ben blij voor jequote:Op zondag 27 maart 2022 10:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het er erg naar mijn zin.
Dank je, wil je ook een gekookt eitje?quote:Op zondag 27 maart 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn te horen SBE eindelijk of niet. Ben blij voor je
Lekkerquote:Op zondag 27 maart 2022 10:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, wil je ook een gekookt eitje?
Hard of zacht gekookt?quote:
Van buiten hard van binnen mag wel iets zachtquote:
Zo wil ik hem ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van buiten hard van binnen mag wel iets zacht
Ja blij dat het lekkerst vinden. Straks weer Pasen dan lekker met een Paasstolletje er bij mmmmmquote:
Oeh, maak mij gek.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja blij dat het lekkerst vinden. Straks weer Pasen dan lekker met een Paasstolletje er bij mmmmm
Heer marcb.quote:
Hey Marcbquote:
Vindt jij dat ook zo lekkerquote:
Niet echt, ben gisteren de hort opgeweest, wat een beetje dom was omdat mijn rug al protesteerde.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nog plannen voor vandaag? Laatste mooie weekenddag voorlopig ....
Met een belletje zal hij ook wel blij zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt, ben gisteren de hort opgeweest, wat een beetje dom was omdat mijn rug al protesteerde.
Het lokt wel buiten om iets te gaan doen.
WIlde naar mijn vader, maar mijn kleinzoon heb ik vrijdag gezien en die is zaterdag positief getest. Nu al voor een derde keer ppfff. Mijn vader is 92 dus ik waar het er maar niet op nu naar hem te gaan
Balen van je rugquote:Op zondag 27 maart 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt, ben gisteren de hort opgeweest, wat een beetje dom was omdat mijn rug al protesteerde.
Het lokt wel buiten om iets te gaan doen.
WIlde naar mijn vader, maar mijn kleinzoon heb ik vrijdag gezien en die is zaterdag positief getest. Nu al voor een derde keer ppfff. Mijn vader is 92 dus ik waar het er maar niet op nu naar hem te gaan
Net gedaanquote:Op zondag 27 maart 2022 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een belletje zal hij ook wel blij zijn.
Ik hoop voor je dat het je bespaard blijft.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net gedaan![]()
Vorig weekend kon ik ook niet, was mijn dochter hier geweest die twee dagen positief testen
Die week daar voor was iemand met mij naar het ziekenhuis gereden die de volgende dag ook positief .
Gaat lekker
Ja ik hoop met je mee. O ja en de hulp was dinsdag even hier om te zeggen dat ze donderdag weer zou komen werken. En wat denk je.......... tada donderdagmorgen heeft ze een positieve testquote:Op zondag 27 maart 2022 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het je bespaard blijft.
Met zoveel positieven om je heen heb je natuurlijk de kans dat jij het al gehad hebt tochquote:Op zondag 27 maart 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoop met je mee. O ja en de hulp was dinsdag even hier om te zeggen dat ze donderdag weer zou komen werken. En wat denk je.......... tada donderdagmorgen heeft ze een positieve test
Ik heb mij steeds laten testen en altijd negatief. Nu ga ik donderdag weer laten testen hopende dat ik in die tussentijd met niemand in aanraking komt meer die het heeft daarna blijkt te hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zoveel positieven om je heen heb je natuurlijk de kans dat jij het al gehad hebt toch
Gaat lekker met de mensen om je heen. Hebben ze het niet allemaal van jou?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoop met je mee. O ja en de hulp was dinsdag even hier om te zeggen dat ze donderdag weer zou komen werken. En wat denk je.......... tada donderdagmorgen heeft ze een positieve test
Zou Dot patient 0 zijn?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat lekker met de mensen om je heen. Hebben ze het niet allemaal van jou?
Je zou het bijna denkenquote:Op zondag 27 maart 2022 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat lekker met de mensen om je heen. Hebben ze het niet allemaal van jou?
quote:
Morguh Koenquote:
Herfstquote:Op zondag 27 maart 2022 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd of en wanneer de corona hype weer gaat opboeren
Weer een nieuwe gevaarlijke variantquote:
T is wachten tot corona zich mengt met ebola of marburg. Daarna is het snel over.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer een nieuwe gevaarlijke variant. Alles dicht, avondklokje etc
Over een jaar zal deze toch redelijk zijn weggerot?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:11 schreef chufi het volgende:
Elk jaar ligt er weer een andere ...
[ afbeelding ]
Wat een vrolijk vooruitzichtquote:Op zondag 27 maart 2022 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wachten tot corona zich mengt met ebola of marburg. Daarna is het snel over.
Mag hopen voor hem van nietquote:Op zondag 27 maart 2022 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een jaar zal deze toch redelijk zijn weggerot?
Yeah! Wat voor een heb je gekocht?quote:Op zondag 27 maart 2022 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ding dong, alstublieft hr badeendje, uw nieuwe tablet.
Samsung Galaxy Tab A8quote:Op zondag 27 maart 2022 13:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yeah! Wat voor een heb je gekocht?
Die had ik al in het F1 tipoc gepostquote:Op zondag 27 maart 2022 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zo'n dure auto en dan niet kunnen rijden
https://www.ad.nl/zwolle/(...)afgesloten~a7ec2f3d/
Er is ook echt niets meer van over.quote:
O dat is wel fijn, kan je lekker vanafde bank kletse betse hierquote:Op zondag 27 maart 2022 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ding dong, alstublieft hr badeendje, uw nieuwe tablet.
Die koopt wel weer iets nieuwsquote:Op zondag 27 maart 2022 13:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is ook echt niets meer van over.
Zelfs als ik op de wc zit.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, kan je lekker vanafde bank kletse betse hier
Dat zou kunnen, maar niet erg frisquote:
Gelukkig wel,quote:
Dank je, ik was er ook wel aan toe om mijzelf een cadeautje te geven.quote:
Is dat zo?quote:
Soms mag je jezelf best verwennen met een leuke gadgetquote:Op zondag 27 maart 2022 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik was er ook wel aan toe om mijzelf een cadeautje te geven.
Die zit er in.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet er wel een simkaart in kunnen
Gelijk heb je hoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik was er ook wel aan toe om mijzelf een cadeautje te geven.
Als jij even je tel.nr. geeft dan zal ik het even proberen.quote:
Haha grapjasquote:Op zondag 27 maart 2022 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij even je tel.nr. geeft dan zal ik het even proberen.
quote:
Heb je die nog steeds niet ?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Smoothquote:Op zondag 27 maart 2022 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Me tooquote:
ik ookquote:
Ben je gaar?quote:
Ben je taai?quote:
Goed bezigquote:Op zondag 27 maart 2022 20:44 schreef Prisha het volgende:
Nou, mijn garage is weer een stuk leger. Net een diepvrieskist verkocht (kwamen ze net halen) en een doggyride en een schommelstoel.
Dinsdag komt iemand een Sony stereo setje ophalen.
Langzaam maar zeker verdwijnen alle spullen.
Ruimt lekker opquote:Op zondag 27 maart 2022 20:44 schreef Prisha het volgende:
Nou, mijn garage is weer een stuk leger. Net een diepvrieskist verkocht (kwamen ze net halen) en een doggyride en een schommelstoel.
Dinsdag komt iemand een Sony stereo setje ophalen.
Langzaam maar zeker verdwijnen alle spullen.
Heb je toevallig een hangend toilet nodig? Spiksplinternieuw met alle toebehorenquote:
Nee ik voel me safer op gewoon staande potquote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je toevallig een hangend toilet nodig? Spiksplinternieuw met alle toebehoren
Het is een flinke klus he. Allemaal dossiermappen met rekeningen en loonstrookjes van 1996 tot ongeveer 5 jaar geleden. Daarna gestopt met in mappen doen, het meeste kwam toch niet meer via de post.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ruimt lekker op![]()
Ik ben met hetzelfde bezig. Elke dag gaan er dingen weg.
Jij staat liever dan dat je hangtquote:Op zondag 27 maart 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik voel me safer op gewoon staande pot
Heel herkenbaarquote:Op zondag 27 maart 2022 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is een flinke klus he. Allemaal dossiermappen met rekeningen en loonstrookjes van 1996 tot ongeveer 5 jaar geleden. Daarna gestopt met in mappen doen, het meeste kwam toch niet meer via de post.
Allemaal weggegooid nu.
Hele krat vol met van die ordners nu
Oh leuk. Ik ben benieuwd! Misschien herken ik het.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:53 schreef Prisha het volgende:
Ohhhh @:Domnivoor ik heb iets moois gevonden op zolder. Is van mijn moeder geweest, ik was helemaal vergeten dat ik ze bewaard had![]()
Twee hele mooie ingelijste zeefdrukken van straatgezichten in Utrecht. Eentje is een straatje met de Dom, de ander weet ik niet helemaal meer.
Ik zal morgen een foto maken in daglicht.
Met daglicht is het mooier, zeker als je flits moet gebruiken.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:51 schreef chufi het volgende:
Moet het persee met daglicht of heb je geen flash op je mobiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |