Of gewoon een beetje terughoudend zijn voor je dingen roeptquote:Op maandag 28 maart 2022 23:31 schreef Remco het volgende:
Dat WLR geen warm bad voor dagjesmensen was, was al duidelijk, maar zo onderhand is voor de lokale Johan Derksen die alleen de tour kijkt hier geen plaats meer.
Goeie zelfspot Bobquote:Op maandag 28 maart 2022 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon een beetje terughoudend zijn voor je dingen roept
Teklehaimanot, want die heeft de bolletjestrui gedragen.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:rellende_rotscholier, welke ene zwarte renner in de Tour bedoelde Johan? Teklehaimanot, Kudus, Berhane, Grmay, Gene?
Ik denk Reza eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:rellende_rotscholier, welke ene zwarte renner in de Tour bedoelde Johan? Teklehaimanot, Kudus, Berhane, Grmay, Gene?
En wij zagen dat het goed was.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:31 schreef Remco het volgende:
Dat WLR geen warm bad voor dagjesmensen is, was al duidelijk, maar zo onderhand is voor de lokale Johan Derksen die alleen de tour kijkt hier geen plaats meer.
Ik wist dat ik er een vergeten wasquote:Op maandag 28 maart 2022 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk Reza eigenlijk.
Ben echt helemaal afgehaakt sinds die laatste verandering.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eigenlijk vind ik Gijp minstens zo lachwekkend met zijn goedkope grapjes
Ik ook ja, incidenteel nog een keer gekeken maar het is echt lachwekkend slecht. Ze weten ook overal net niets van af dus in hun voorspelbare mening ben ik sowieso niet geïnteresseerd en de gasten die nog wel willen zijn nogal lachwekkond.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben echt helemaal afgehaakt sinds die laatste verandering.
Ja WLR is af en toe wel een ijskoud bad. Maar Johan heeft altijd zijn mening klaar over dingen waar hij geen verstand van heeft en doet dan alsof hij het allemaal zo goed weet, erg irritant.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:31 schreef Remco het volgende:
Dat WLR geen warm bad voor dagjesmensen is, was al duidelijk, maar zo onderhand is voor de lokale Johan Derksen die alleen de tour kijkt hier geen plaats meer.
Er zijn ook wel enorme kenners. Ik kijk best veel wielrennen maar ik weet vaak nog niet de helft van wat zij allemaal weten. Maar daardoor ben ik zelf ook veel minder stellig in mijn uitspraken dan bijvoorbeeld in VBL.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja WLR is af en toe wel een ijskoud bad. Maar Johan heeft altijd zijn mening klaar over dingen waar hij geen verstand van heeft en doet dan alsof hij het allemaal zo goed weet, erg irritant.
Dat doen we dus niet meer, lezen AllesKaputt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom, waarom, in Godsnaam, waarom verspillen jullie je tijd met het kijken naar pulp als Vandaag/Voetjebal International/Inside?
Ik kijk al jaren niet meer. Ben ergens in 2015 wel afgehaakt, het werd een herhaling van zetten. Over voetbal hebben ze al weinig verstand, als het dan daar ook nog eens niet over gaat wordt het helemaal ernstig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom, waarom, in Godsnaam, waarom verspillen jullie je tijd met het kijken naar pulp als Vandaag/Voetjebal International/Inside?
Er was er minstens één. Maar elke getypte letter over die walgelijke commerciële kutzooi is er één teveel, dus ik houd er NU over op.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet meer, lezen AllesKaputt.
Niet benieuwd naar mijn mening?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)s-een-absurd-systeem
Benieuwd wat @:maxi-mus van deze take van Bonucci vindt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijdt Bonucci aan geheugenverlies?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze speelden na het EK 4 van de 5 WK kwalificatiewedstrijden gelijk, waaronder tegen Bulgarije en Noord-Ierland en 2x tegen Zwitserland. Dan heb je echt geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
Maar serieuze noot; volgens mij was dit puur vanwege covid toch, een tweestrijd vind ik wel beter. Toen gingen ze er ook af trouwens vorige keer. Maar je speelt thuis, dat lijkt mij nogal een enorm groot voordeel. En je kan ook gewoon boven Zwitserland eindigen in de poule natuurlijk. Sowieso enorm zwak om dit soort zaken te roepen en je komt over als een hele slechte verliezer.
Een grotere poule, waarbij er meer dan 1 door gaat, zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
Maar serieuze noot; volgens mij was dit puur vanwege covid toch, een tweestrijd vind ik wel beter. Toen gingen ze er ook af trouwens vorige keer. Maar je speelt thuis, dat lijkt mij nogal een enorm groot voordeel. En je kan ook gewoon boven Zwitserland eindigen in de poule natuurlijk. Sowieso enorm zwak om dit soort zaken te roepen en je komt over als een hele slechte verliezer.
Ik vind deze opzet (maar dan wel met een tweestrijd) eigenlijk veel leuker, die barragepotjes zijn vaak puur genot.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een grotere poule, waarbij er meer dan 1 door gaat, zou wel leuk zijn.
Dan gaat de helft van de wedstrijden aan het eind waarschijnlijk nergens meer om. Dit is een prima systeem, maar omdat er een paar interlandbreaks vervielen vanwege COVID en het EK een jaar werd uitgesteld moesten ze snijden in het programma volgens mijquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een grotere poule, waarbij er meer dan 1 door gaat, zou wel leuk zijn.
Het is gewoon amusement, er wel of geen verstand van hebben is niet rullevant en ook volstrekt nutteloos. Je kan ook veel verstand hebben van het circus, zo lang je weet dat je je hoofd niet in de bek van een tijger moet doen heb je er voldoende verstand van. De kracht was dat ze weten dat het nergens over gaat. Nu het zogenaamd wel ergens over gaat en er mensen langs komen met meninkjes die zichzelf wel serieus nemen ben ik juist afgehaakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren niet meer. Ben ergens in 2015 wel afgehaakt, het werd een herhaling van zetten. Over voetbal hebben ze al weinig verstand, als het dan daar ook nog eens niet over gaat wordt het helemaal ernstig.
Het zijn wel leukere potjes, maar ik vind wel dat Italië er nu heel ongelukkig er uit valt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze opzet (maar dan wel met een tweestrijd) eigenlijk veel leuker, die barragepotjes zijn vaak puur genot.
Ja maar Bob ze verliezen THUIS van Noord - Macedonië, en we hebben op het EK kunnen zien dat die er he-le-maal niets van kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zijn wel leukere potjes, maar ik vind wel dat Italië er nu heel ongelukkig er uit valt.
Ik zeg niet dat het hoort, maar hun prestaties waren wel oké verder en dan zou plaatsing op zich wel logisch zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar Bob ze verliezen THUIS van Noord - Macedonië, en we hebben op het EK kunnen zien dat die er he-le-maal niets van kunnen.
*en ik vind 'land x' hoort gewoon op een toernooi altijd een beetje onzin. Dan kun je die hele kwalificatie beter overslaan. Juist leuk dat dit ook een optie is.
1-1 thuis tegen Bulgarije, twee keer gelijk tegen Zwitserland winst tegen Litouwen en gelijk tegen Noord-Ierland en dan thuis verliezen van Noord Macedonië. Tja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hoort, maar hun prestaties waren wel oké verder en dan zou plaatsing op zich wel logisch zijn.
Vind je Infantino ook zo'n geschikte peer?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet benieuwd naar mijn mening?
Ze waren niet eens de beste nummer 2, ze hadden het gewoon beter moeten doen toen het telde en dan was er niks te klagen geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hoort, maar hun prestaties waren wel oké verder en dan zou plaatsing op zich wel logisch zijn.
Qatar betaalt Ronald DeeBee en anderen gewoon om die stoeltjes te vullen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eens met maxi-mus. Wie choket onder de druk van de premier league wil ik niet op mijn beeldbuis in een leeg stadion komende herfst.
Nou weet je, als ik een hele dik gevulde envelop in de brievenbus vind zou ik een reisje ook wel overwegen. Let's go FIFA!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qatar betaalt Ronald DeeBee en anderen gewoon om die stoeltjes te vullen hoor
Twee pingels gemist tegen Zwitserland, niet huilen danquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze speelden na het EK 4 van de 5 WK kwalificatiewedstrijden gelijk, waaronder tegen Bulgarije en Noord-Ierland en 2x tegen Zwitserland. Dan heb je echt geen recht van spreken.
En ze kregen inderdaad nog het thuisvoordeel hier
Wie staan daar in de spits, De Boer en Kluivert?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Twee pingels gemist tegen Zwitserland, niet huilen dan
De schuld van Braziliaan Jorginho met zijn aidsaanloop.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wie staan daar in de spits, De Boer en Kluivert?
Na het lezen van de topictitel had je kunnen weten dat tijdverspilling het thema is van #258.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |