SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2022 20:52:57 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
precies wat ik wilde schrijven!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
waarom vinden ze die zoon van Grace zo knap???
Ik heb nog steeds het idee dat Salar uiteindelijk met een man thuiskomtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:29 schreef Kinga het volgende:
Die moeder van Salar is wel heel cute. Maar hij is dus een uber mama's boy... daar komt een meid moeilijk tussen denk ik.
ma heeft dat idee ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat Salar uiteindelijk met een man thuiskomt
quote:
Peter zei het toen ook al in het huis, zo tussen neus en lippen door... Ik zie het niet? Maar ik heb dan ook geen gaydarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat Salar uiteindelijk met een man thuiskomt
Omg helemaal niet vind ze er allemaal best braaf uit zienquote:
ik zie het ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Peter zei het toen ook al in het huis, zo tussen neus en lippen door... Ik zie het niet? Maar ik heb dan ook geen gaydar
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:27 schreef Verida het volgende:
zoon van grees komt in beeld in ik moet gelijk aan het tietenkneden denken...
Denk zijn vriendinquote:
Tbh ik krijg wel bi vibes van Salarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Peter zei het toen ook al in het huis, zo tussen neus en lippen door... Ik zie het niet? Maar ik heb dan ook geen gaydar
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Poedelpoes het volgende:
KIJK WAAROM HEEFT NOUCHINE NOOIT HAAR HAAR ZO GEDAAN WAT DE FUCK KIJK HOE MOOI
O dacht hij die andere bedoelde omdat die vriendin van Grace benoemd wasquote:
Voor de vluchtelingenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
laten ze dat allemaal achter in de badkamer![]()
Valt mij ook niet tegen. Leuk ook dat de bewoners mee mogen kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef freaky40 het volgende:
Ziet er goed uit tot nu toe die finale. Volgend jaar gewoon elke week zo'n setting. Geeft gelijk meer sjeu.
Precies. Lijken me leuke gasten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:32 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Omg helemaal niet vind ze er allemaal best braaf uit zien
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal al wel lang hebben bepaald wie er gaat winnen
Ja hij zit nog in 'n kast met aan de sleutelbos 101 sleutels, hij is zoekende welke nu de kastquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Tbh ik krijg wel bi vibes van Salar
ik zou bijna zeggen dat eet ik die hoed van Kristof opquote:
Vindt die vriend eigenlijk nog beter eruit zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Krisquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharon : Nee.. ik heb het niet zo op die hoed.
Kristof:
[ afbeelding ]
Er zaten er meer naast hem , ook zijn vriendin, maar Geraldine sprak met de beste vriendin van Gracequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht hij die andere bedoelde omdat die vriendin van Grace benoemd was
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]Mijn winnaar vanavond
![]()
..maar Salar gaat winnen, ook prima!
zal wel de voorraadkamer zijn of de dagboekkamerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hij zit nog in 'n kast met aan de sleutelbos 101 sleutels, hij is zoekende welke nu de kast
open krijgt
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee joh dat die een mamma kindje is ja maar is niet gay echt niet
Ik zie op stream 2 de live show en op stream 1 de bewonersquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef mario390 het volgende:
maar de stream 2
is op videoland niet
de Liveshow,ik zie daar
altijd Kristof
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Let op de volgorde hoe de finalisten worden aangesproken, eerst Grace, dan Kristof en als laatste Salar....daar is een reden voor...
Alfabet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Let op de volgorde hoe de finalisten worden aangesproken, eerst Grace, dan Kristof en als laatste Salar....daar is een reden voor...
Tuurlijk is daar een reden voorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Hey topper, leuk dat je er weer bentquote:
euhhh ja alfabetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Niet doen niet goed voor je buikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat eet ik die hoed van Kristof op
De winnaar als laatste zodat de stemmers nog even kunnen stemmen. Die zit het dan nog in het geheugen van de kijker.quote:
Yeahquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb de gehele dag gewerkt. Is er een tussenstand bekend?
nee omgekerdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie op stream 2 de live show en op stream 1 de bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |