beetje een zijspoortje, maar ik lees veel goeds over de oordoppen van loop, schijnen goed te helpen tegen overprikkeling door geluid. Ik overweeg ze zelf ook te kopen, huilende baby icm een kleuter met een playdate zorgen ervoor dat ik tegen de muren op ga somsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:59 schreef amaranta het volgende:
Onze tuin is niet zo heel groot. Hij is as we speak aan het ballen buiten, en ik word echt mega agressief van het gebonk van de bal constant. Echt heeeel storend. MaarGoed. Ik kan vrij weinig hebben qua dat soort geluiden. Dus dat is echt mijn gebrek.
Ik heb m'n vriend even geconsulteerd. Zijn oordeelt luidt: zij heeft gelijk, maar wel leuk dat hij dat voor z'n zoon doet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:59 schreef amaranta het volgende:
Onze tuin is niet zo heel groot. Hij is as we speak aan het ballen buiten, en ik word echt mega agressief van het gebonk van de bal constant. Echt heeeel storend. MaarGoed. Ik kan vrij weinig hebben qua dat soort geluiden. Dus dat is echt mijn gebrek.
Oh shit! Hopelijk heb jij niksquote:
Decathlon. 100 euro maar.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb m'n vriend even geconsulteerd. Zijn oordeelt luidt: zij heeft gelijk, maar wel leuk dat hij dat voor z'n zoon doet.
Dat ben ik wel met hem eens. Het is handiger om zoiets te overleggen, maar het is ook wel weer een typische mannenactie waar ik om kan lachen. Ik zou zelf al meteen allemaal problemen zien (die parkeerplaats!) maar me inhouden omdat dat weer typisch vrouwengezeur is dat de gezinsvreugde kan bederven. En net als jij zou ik hoorndol worden van het gebonk, dus dan kun je maar twee dingen doen: ergens anders gaan zitten of meedoen.
Cool ding trouwens. Ik wil er ook wel een voor onze tuin.
quote:Op zondag 27 maart 2022 12:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Decathlon. 100 euro maar.
Helemaal niks als je bedenkt dat onze zoon nu zeker een glansrijke carrière tegenmoet gaat en straks gewoon een tuin voor ons koopt met een grote woning erop. Als bedankje.
Wij hebben een Dolly bakfiets. Topding en de service is super!quote:Op zondag 27 maart 2022 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Alle mensen oke, de auto iets minder en da's zacht uitgedrukt. Klotelpaal...voor de locals: zo'n rode in de parking van de AH xl van Roermond.
Dus ging ik net een elektrische bakfiets en gewone elektrische fiets testen. Conclusie: bakfiets is gezellig! Maar geen drie wielen, want dat stuurt echt heel kut.
Ik morgenochtend pasquote:Op zondag 27 maart 2022 19:54 schreef Hupje het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan de overgang van wintertijd naar zomertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |