quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof kristoff die heeft alles nog in kasten hangen salar had wel al zijn koffer
euhhh wat Kitty daar aan heeft is veel beterquote:
ja dacht zelf ook meteen, dat zij en nawel beide in roze wilde gaan. en dat nawel dan niet even zegt van doeee normaahaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:37 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, ha ha. Ze wilde Nawel nadoen waarschijnlijk en heeft een poging gedaan om er sexy uit te zien.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:37 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, ha ha. Ze wilde Nawel nadoen waarschijnlijk en heeft een poging gedaan om er sexy uit te zien.
is eens wat anders dan die roze camping-smokingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh wat Kitty daar aan heeft is veel beter
kind heeft toch ook een spiegel!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Helemaal mislukt.
vind het ook wel sneu voor haar hoor.
het should have would have koppelquote:
quote:
Mag ik dan een knuffel?quote:
Grace doet het om te chockeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoor jullie alleen over grace als ze aan der kruis zit maar die Salar zit er elke 5 minuten aan en er nog soort van aan trekken ook
Nee dat niet, thans, ikke niet maar kijk dan, heeft ze echt verkeerd gedaan en ik vind het echt sneu dat niemand dat van te voren heeft gezegd tegen haar. Zoveel leukere kleding wat haar er anders uit zou laten zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
Lekker weer een uur zuur doen over het kleedje van Nouch
#alstmaarnegatiefis
Oke positief, wat zit haar haar leuk...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
Lekker weer een uur zuur doen over het kleedje van Nouch
#alstmaarnegatiefis
Maar toen had je toch nog strenge regels qua corona.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef suzi1 het volgende:
jill kwam vorig jaar toch ook buiten en niet in een afgehuurde zaal
Schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
kind heeft toch ook een spiegel!!
dat zie je toch!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |