Ze hebben van de week wel hun koffer moeten pakken, maar ik zie nog wel heel veel liggen in de badkamerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap er niks van Salar zei vanmiddag dat hij ook nog niet ingepakt had.
Grace moet blij zijn dat ze dan voor dat roze pak heeft gekozen. Ik weet nog wel Jill vorig jaar met haar blote benen BRRquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
snap niet waarom.. wind en kou.. geen jassen aan
och, waarom heeft nou niemand tegen nouch gezegd dat dit te strak zit en een heel verkeerde kleur is voor haarquote:
ja dat dusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Grace moet blij zijn dat ze dan voor dat roze pak heeft gekozen. Ik weet nog wel Jill vorig jaar met haar blote benen BRR
noush is ook bloot weer zeg hahaquote:
ja klopt ze kwamen allemaal buitenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef suzi1 het volgende:
jill kwam vorig jaar toch ook buiten en niet in een afgehuurde zaal
Ik zit ook met stomme verbazing te kijken......quote:
Ik denk dat ze sexy wilde overkomen, dat is dus helaas mislukt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik zit ook met stomme verbazing te kijken......
Ze ziet er echt tegenovergesteld uit van hoe ze is en hoe ze de hele tijd in BB erbij liep....
kan niet zeggen dat ik alle outfits mooi vindquote:
ja!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kleur is veel te flets voor haar huid
eensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat ik de outfits mooi vind
Het lijkt wel erger als hij zenuwachtig is. of hij heeft al niet eens meer door dat hij dat doet..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoor jullie alleen over grace als ze aan der kruis zit maar die Salar zit er elke 5 minuten aan en er nog soort van aan trekken ook
Wil j mij even slaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja!!!
doet echt helemaal niks voor haar!!
Ja, ha ha. Ze wilde Nawel nadoen waarschijnlijk en heeft een poging gedaan om er sexy uit te zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sexy wilde overkomen, dat is dus helaas mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |