Ja hoor, we kunnen nog lang napraten, dit BB-forum is open.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal deinen we we nog een weekje uit om te ventileren. Verleden jaar toch.
Was wel even leuk, maar is nu wel genoeg idd. Ze zijn weinig creatief met leuke dingen voor de bewoners te verzinnen zo op de laatste dag.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:09 schreef Hznootje het volgende:
Wat een aanfluiting zeg dit…waarom maken ze er nou niet even iets leuks van de laatste dag..zowel voor de bewoners als voor de streamers…echt waardeloos
Ja, nu weer wel. Maar ze kakten even in met k.tmuziek.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het geinig, lekker muziekje heel de tijd en als ze wat aanvragen krijgen ze het, helemaal geinig.
Ik roep je zo vaak,maar 0 reactie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het geinig, lekker muziekje heel de tijd en als ze wat aanvragen krijgen ze het, helemaal geinig.
Tess.quote:
ja ffkes, maar prima laatste dag vind ik. Ze zullen vast gestrest zijn voor vanavond.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel. Maar ze kakten even in met k.tmuziek.
Ik zag er vanmorgen 1tje, wanneer nog meer dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik roep je zo vaak,maar 0 reactie.
Klopt voordat de muziek begon liepen ze al te stressen, dit is wel leuk voor ze..!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ffkes, maar prima laatste dag vind ik. Ze zullen vast gestrest zijn voor vanavond.
ik denk Salar heequote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Denk steeds meer dat Grace gaat winnen,
Zit jij FF likjes te geven ??quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag er vanmorgen 1tje, wanneer nog meer dan.Heb wel likje gegeven vanmorgen, of was het al vanmiddag.
Ja toch, vooral als ze wat aanvragen en het komt. Dat zijn dingen die ik dan geinig vind.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt voordat de muziek begon liepen ze al te stressen, dit is wel leuk voor ze..!!
En met die aap liggen te vozen...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, vooral als ze wat aanvragen en het komt. Dat zijn dingen die ik dan geinig vind.![]()
Beter dan heel de tijd stilte omdat ze liggen te zonnen of erger nog, Grace die heel de tijd loopt te zingen.
Was wel mooi,jij bent de bazin van de dansmarathon.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag er vanmorgen 1tje, wanneer nog meer dan.Heb wel likje gegeven vanmorgen, of was het al vanmiddag.
Toen heb ik wel wat veel gepost ja, samen met schakel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel mooi,jij bent de bazin van de dansmarathon.
Ik denk het ook dat Grace de finale wint!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Denk steeds meer dat Grace gaat winnen,
Daar ging een vraag over.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen heb ik wel wat veel gepost ja, samen met schakel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |