Meld!
Ben er weer

Eten gaat goed

Geen eetstoornisdingen
Alleen de diëtiste gebeld gisteren, en ze vond dat ik te weinig eet. Hoe dat komt, omdat ik haar dieet op de letter volg. Daar moest ze wel om lachen, ze zei dat ze diëten altijd te strak geeft omdat mensen altijd meer eten. Ik niet dus, dus ik hongerde me op advies uit. Persoonlijk vind ik het minder grappig dan zij, maar goed, het zij zo. Ik snap niet dat ze zo'n dieet gaf, terwijl ze van mijn achtergrond en onzekerheid afweet.
O. 250gr. kwark, 1 eetlepel muesli (niet die gesuikerde) en 2 eetlepels volkoren cornflakes
L. 2 boterhammen en een halve plak kaas (boterhammen op elkaar)
T. Appel
D. Vegan kibbeling uit de oven, tomaat paprika en komkommer rauw
T. Appel
B. Uurtje gewandeld
Dat is dus een boel meer

Brood eten is wel erg lekker, even drie dagen stout, daarna eet ik gewoon weer kwark met muesli en cornflakes als lunch. Bij het avondeten mag ik 100gr. gekookte rijst/pasta/whatever, maar vandaag heb ik daar even geen zin in. Dit is voedzaam zat. Morgen kook ik gewoon (dan is het groente, koolhydraatding en vleesvervanger)
En ja cornflakes zijn niet super gezond, maar dat mag ik omdat ik het erg lekker vind.
En ik blijk langer te zijn dan gedacht (toevallig laatst opgemeten), 1m60
en 110 kg

Doel is 63kg. Als ik gezond en normaal eet is dat wat mijn lijf deed voor medicatie, dus ik neem aan dat dat het gewicht is dat bij me past, ook al is het zwaar. Dus ik heb dat weer als doel. Lange weg te gaan, maar ach, ik kom ook van een eind zwaarder.
Tijdspad heb ik losgelaten, ik doe gewoon wat de diëtiste zeg, beweeg en zie wel waar het schip strandt.