abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:07:01 #1
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204223118

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_204223123
zo saai... ik ga slapen <3
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:08:01 #3
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204223126
goed plan
pi_204223128
doen we wie t eerst slaapt :z
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:08:51 #5
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204223133
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:08 schreef suzi1 het volgende:
doen we wie t eerst slaapt :z
ik denk jij, ik kijk nog tv
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:10:10 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204223142
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik las eerder vanavond waarom er geen 1000 keer cos is gehaald. Waarom denken jullie zelf? Ik heb wel mijn ideeën daarover en tja, zal het maar meteen zeggen, er zit een vaste kliek hier in de cos waarvan sommigen de eventuele buitenstaander zich niet echt welkom laat voelen dus die buitenstaanders blijven lurken en posten niks meer of heel sporadisch. Maar zo belangrijk is het niet toch?

Op naar de finale en die poll op facebook zegt niets wat Grace betreft. Dus spannend......
Dat begrijp ik heel goed.
Een andere mening is hier al snel een oorlogsverklaring.
Al staat je straat vol met luid toeterende Scootmobiels.
En knallen woedende rollators tegen je voordeur.
Kom gewoon voor je mening uit.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:11:05 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204223148
Hoe laat is de finale ? Wordt het een avondvullend programma met allerlei BNers die het gevolgd hebben ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_204223150
Dank je, Sestra, totaal blanco qua titel
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204223151
Erg benieuwd of het volgend jaar nog terugkeert.
pi_204223156
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
Hopelijk warmen ze Hummie op.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:14:51 #11
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_204223159
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:13 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
:D
pi_204223162
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:13 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Het hele 'harder' principe is mislukt. Het leuke van vorig jaar vond ik vooral de feestjes, maar alles wat al enigszins interessant is dit jaar zit achter een SL. Maak er gewoon een internet ding van, zodat je geen beelden voor de TV hoeft te bewaren. Maar dat is mijn mening.
pi_204223176
Toch zou ik het jammer vinden als het niet terugkeert, saai dit jaar of niet.
pi_204223182
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:10 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat begrijp ik heel goed.
Een andere mening is hier al snel een oorlogsverklaring.
Al staat je straat vol met luid toeterende Scootmobiels.
En knallen woedende rollators tegen je voordeur.
Kom gewoon voor je mening uit.
Ik ben het niet eens met @Charlotte-007, maar zal ook zeggen waarom:
Dit is het eerste jaar dat ik niet alleen lees, maar ook post en heb me echt wel welkom gevoeld. Het is wel even wennen, maar ik heb nooit het gevoel gehad in een vast clubje terecht te komen, waar ik niet bij zou horen of niet welkom was.
if it's meant to be, it will be
pi_204223189
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:15 schreef B00STER het volgende:

[..]
Het hele 'harder' principe is mislukt. Het leuke van vorig jaar vond ik vooral de feestjes, maar alles wat al enigszins interessant is dit jaar zit achter een SL. Maak er gewoon een internet ding van, zodat je geen beelden voor de TV hoeft te bewaren. Maar dat is mijn mening.
Voor mij is het vooral belangrijk dat de menselijke kant gezien wordt. En daar hoort idd ook bij dat je de ruzies ziet en de ongemakkelijke momenten. Deze zijn zeer schaars en dus herkennen "wij" dit gedrag niet. We kijken eigenlijk naar de SIMS en die kunnen wij wel besturen.
pi_204223194
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:22 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Voor mij is het vooral belangrijk dat de menselijke kant gezien wordt. En daar hoort idd ook bij dat je de ruzies ziet en de ongemakkelijke momenten. Deze zijn zeer schaars en dus herkennen "wij" dit gedrag niet. We kijken eigenlijk naar de SIMS en die kunnen wij wel besturen.
Dat zeg je heel scherp inderdaad. Het enige wat we dit seizoen hebben gezien is mensen die koken, slapen, op de bank hangen en zonnen. Ik denk dat er nog steeds potentie zit in het format, maar dat men door de ontwikkelingen buiten het huis niet echt meer durft.
pi_204223212
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:23 schreef B00STER het volgende:

[..]
Dat zeg je heel scherp inderdaad. Het enige wat we dit seizoen hebben gezien is mensen die koken, slapen, op de bank hangen en zonnen. Ik denk dat er nog steeds potentie zit in het format, maar dat men door de ontwikkelingen buiten het huis niet echt meer durft.
Klopt, SM is echt het pure kwaad. Nouja, maar is wel zo :P
pi_204223222
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:28 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Klopt, SM is echt het pure kwaad. Nouja, maar is wel zo :P
Ik heb de SM gemist in het huis, maar misschien keek ik toen net niet :D
pi_204223226
Ik zat even terug te denken aan BB van vorig jaar. Ze kregen puzzels, kaarten, rummikub, volgens mij ook een schaakspel. Er werd niet vaak samen gegeten. Uren in de sauna, hottub, zonnen. Als ik kijk naar de bewoners dit jaar, vind ik ze erg creatief, tafeltennis met badslippers, zelf een dambord maken, mens erger niet, kaartspel. Elke maaltijd samen aan tafel. Er hadden meer spellen in gekund, vooral in de avond en 24 uurs games, maar de spellen op zich, vond ik dit jaar wel leuker.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 01:32:50 #20
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204223229
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens met @:Charlotte-007, maar zal ook zeggen waarom:
Dit is het eerste jaar dat ik niet alleen lees, maar ook post en heb me echt wel welkom gevoeld. Het is wel even wennen, maar ik heb nooit het gevoel gehad in een vast clubje terecht te komen, waar ik niet bij zou horen of niet welkom was.
Dat is wat ik probeer te zeggen is, post gewoon wat je denkt.
En laat je niet intimideren.
Want het is een feit dat er nogal heftig op je mening kan worden gereageerd.
pi_204223237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zat even terug te denken aan BB van vorig jaar. Ze kregen puzzels, kaarten, rummikub, volgens mij ook een schaakspel. Er werd niet vaak samen gegeten. Uren in de sauna, hottub, zonnen. Als ik kijk naar de bewoners dit jaar, vind ik ze erg creatief, tafeltennis met badslippers, zelf een dambord maken, mens erger niet, kaartspel. Elke maaltijd samen aan tafel. Er hadden meer spellen in gekund, vooral in de avond en 24 uurs games, maar de spellen op zich, vond ik dit jaar wel leuker.
Creatief waren ze zeker, maar toch, op zich is het toch alsof je 24/7 naar de lokale bingo-club zit te kijken? Amper uitdagingen. In het begin nog wel maar het lijkt wel of BB het richting het einde zelf begon op te geven.
pi_204223241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:32 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat is wat ik probeer te zeggen is, post gewoon wat je denkt.
En laat je niet intimideren.
Want het is een feit dat er nogal heftig op je mening kan worden gereageerd.
Ik doe dat ook, en vind het echt wel gezellig en natuurlijk ben je het niet altijd met elkaar eens of ben je "fan" van dezelfde bewoner, zolang je maar met respect met elkaar omgaat (beetje ouwe hoeren moet kunnen)
ON: bewoners liggen niet wakker van de spanning, maar heerlijk te slapen :z
pi_204223246
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
Ja er komt een 2023 editie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204223249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:37 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja er komt een 2023 editie.
Hoe weet je dat?
pi_204223250
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 01:34 schreef B00STER het volgende:

[..]
Creatief waren ze zeker, maar toch, op zich is het toch alsof je 24/7 naar de lokale bingo-club zit te kijken? Amper uitdagingen. In het begin nog wel maar het lijkt wel of BB het richting het einde zelf begon op te geven.
Voor een deel eens, maar ik denk dat BB te saai is en re te weinig gebeurd als je Utopia gevolgd hebt. Daar waren ze hele dagen bezig, BB draait om de tijd doorkomen, roddelen,. speculeren en nomineren. Heeft zijn beste en leukste tijd gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')