Lekker gloryhunten met Ferrariquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:57 schreef Sfancta het volgende:
Ik vind Verstappen met zijn brede kop steeds irritanter worden
Ik ga op zoek naar een nieuwe favoriet![]()
Denk eerder Alonsoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Lekker gloryhunten met Ferrari
Ja dat kan denk ik wel, gratis ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:00 schreef Schuifpui het volgende:
Is er een manier om tegen betaling eenmalig de race ergens te zien? Ik krijg viaPlay via KPN, maar ze lopen achter met de activatie links volgens KPN.
Gewoon stream kijken dan, je hebt al betaald.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:00 schreef Schuifpui het volgende:
Is er een manier om tegen betaling eenmalig de race ergens te zien? Ik krijg viaPlay via KPN, maar ze lopen achter met de activatie links volgens KPN.
De condities op de baan zijn momenteel niet zo representatief voor de latere sessies, dus het is maar beperkt nuttig om nu te rijden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:05 schreef exile79 het volgende:
Waarom begint niet iedereen meteen met de training? Of hebben ze echt zo weinig tijd dat afstellingen etc nog niet klaar zijn?
F1tv heeft nog altijd de eerste 7 dagen gratis actiequote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:00 schreef Schuifpui het volgende:
Amateurquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Geen kwalificatie voor mij.
Ik heb weken geleden een tafel gereserveerdmaar mij verkeken op de Saudi tijden.
Woedend!
Nepfanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb weken geleden een tafel gereserveerdmaar mij verkeken op de Saudi tijden.
Woedend!
Rot tijd wel ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Woedend!
Hij maakt zeker een kans.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:17 schreef Sfancta het volgende:
LEC wereldkampioen, doek het seizoen maar op al
Dat gebeurt mij nooit, ik plan mijn sociaal altijd er om heen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |