Echt leuk hequote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Normaal heb ik het nooit zo op acteurs die zich tot de kijker richten en in de camera kijken, maar hier werkt het verrassend goed.
Het deed me soms bijna denken aan Fleabag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Normaal heb ik het nooit zo op acteurs die zich tot de kijker richten en in de camera kijken, maar hier werkt het verrassend goed.
Eens en ik vind het zeker geen verheerlijking ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Naïef om te denken dat zonder Fortuyn er niet iemand anders was opgestaan met dat geluid. Er is altijd wel een Janmaat.
What a time to be alive.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Ik vind het eigenlijk nog verrassend hoe waarheidsgetrouw het allemaal is. Elke kleine historische gebeurtenis zit erin. Het slechte Engels van Pim, de seksroddels over Melkert, de bekogeling met smerige taarten, het debat bij de soundmixshow en natuurlijk het interview bij Jensen. Ze hebben het echt geweldig aan elkaar geplakt allemaal.
2002quote:
Jensen sloeg een roddelblad open waarin het over de SM-geruchten van Ad Melkert ging. Fortuyn wilde er niet teveel over zeggen, maar zei dat hij uit het circuit hoorde dat het geen pretje is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:00 schreef golfer het volgende:
Robert Jensen bij de omroep die toen Yorin heette was ook wel heel gelijkend.
Natuurlijk zijn niet alle conversaties en uitspraken in deze serie letterlijk persé zo gegaan, maar deze serie is wel gebaseerd op de waargebeurde gebeurtenissen uit die periode.quote:Op zondag 17 april 2022 15:03 schreef luxerobots het volgende:
Jensen sloeg een roddelblad open waarin het over de SM-geruchten van Ad Melkert ging. Fortuyn wilde er niet teveel over zeggen, maar zei dat hij uit het circuit hoorde dat het geen pretje is.
Later bij de wc's van het soundmixshowdebat wreef Melkert het Fortuyn nog even in, ''je voedt smerige roddels over mijn privéleven''.
Feit is, dat het door Fortuyn nooit gezegd is. Niet tijdens de Jensen-uitzending althans.
En dat zie ik wel meer bij deze serie, het is mooi gemaakt en echt entertainment, maar qua inhoud is het net een stripboek.
Ik beweer ook niet dat alle uitspraken letterlijk zo gegaan zijn, of letterlijk moeten kloppen.quote:Op zondag 17 april 2022 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle conversaties en uitspraken in deze serie letterlijk persé zo gegaan,
Ik zie het anders, de serie gebruikt waargebeurde gebeurtenissen om een verhaal bij te vertellen.quote:maar deze serie is wel gebaseerd op de waargebeurde gebeurtenissen uit die periode.
Ik denk dat het beruchte wc-gesprek niet eens plaatsgevonden heeft.quote:Maar gelukkig ben jij wel een betrouwbare bron, want jij was overal bij. Ook op de wc's bij de soundmixshow was jij erbij en daarom weet je zeker dat het niet is gezegd?
Ik had wel enige sympathie voor Fortuyn, maar ik heb er nooit op gestemd. Ik zeg ook niet dat Fortuyn afgemaakt wordt, want Melkert kan evengoed zeggen dat hij erg vreemd afgebeeld wordt.quote:Op zondag 17 april 2022 16:19 schreef golfer het volgende:
Laat me raden: jij was een Fortuynaanhanger en stemde LPF?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |