Dat geldt ook voor polio, toch is iedereen daar tegen gevaccineerd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Levensgrote kans zelfs, grote kolder allemaal. Wat dan nog als je zogenaamd geïnfecteerd zou zijn, je hebt de spuitjes er niet voor nodig want het gros merkt er niks van
Inderdaad. Correctie:quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Levensgrote kans zelfs, grote kolder allemaal. Wat dan nog als je zogenaamd geïnfecteerd zou zijn, je hebt de spuitjes er niet voor nodig want het gros merkt er niks van
We raken heel erg snel door de conpiracies heen. Over een paar maanden kunnen alle topics hier gewoon naar NWS.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:24 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we klaar voor een nieuwe wereld orde ?
[ twitter ]
[ twitter ]
Dan nog zal het door de overgrote meerheid ontkend worden, let maar opquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We raken heel erg snel door de conpiracies heen. Over een paar maanden kunnen alle topics hier gewoon naar NWS..
Alweer een nieuwe?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:24 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we klaar voor een nieuwe wereld orde ?
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet zo gek dat hij daartoe oproept hè, wanneer de oorlogskas van het land dat Oekraïne met de grond gelijk aan het maken is gevuld is en wordt met de opbrengsten van grotendeels door Europa geïmporteerde fossiele brandstoffen.quote:
De standaard 'ook een klok geeft 2 maal daags de juiste tijd' repliek zal genoemd worden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan nog zal het door de overgrote meerheid ontkend worden, let maar op
Een nieuw topic zou wel kunnen uiteraard. Ik heb dat een beetje met "woke" en de LGBTQ+ discussie in het VS verkiezingstopic, daar wil ik ook wel een apart topic voor maken, maar dan wel een beetje met een goeie OP etc.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
De titel van dit topic is covid 1984.
Als we covid nu eens weglaten dan kunnen we ook andere gerelateerde onderwerpen bespreken hier.
Want ik persoonlijk heb er totaal geen probleem mee, integendeel, dat hier andere onderwerpen aan bod komen die toch allemaal met elkaar te maken hebben.
Maar kan dat maar zo?
Maar er is een WEF/Great Reset-topic, een oorlog in Oekraïne-topic, topics over een georganiseerde voedselcrisis, over het klimaat, etc. Zie niet zo waarom al die onderwerpen ook continu in dit topic erbij gesleept moeten worden, en al helemaal niet wanneer er over het vermeende verband met corona met geen woord gesproken wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Als we covid nu eens weglaten dan kunnen we ook andere gerelateerde onderwerpen bespreken hier.
Want ik persoonlijk heb er totaal geen probleem mee, integendeel, dat hier andere onderwerpen aan bod komen die toch allemaal met elkaar te maken hebben.
Maar kan dat maar zo?
even met de grote baas @Ali_boo overleggenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar kan dat maar zo?
Nou ja, er zijn natuurlijk wel bestaande "conspiracies"dat de overheden de coronacrisis hebben mis/gebruikt om hun NWO plannen sneller door te voeren. Dus er is in BNW altijd wel sneller een verband te vinden (al dan niet juist) tussen bepaalde dingen. Dat hoort ook een beetje bij BNW.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar er is een WEF/Great Reset-topic, een oorlog in Oekraïne-topic, topics over een georganiseerde voedselcrisis, over het klimaat, etc. Zie niet zo waarom al die onderwerpen ook continu in dit topic erbij gesleept moeten worden, en al helemaal niet wanneer er over het vermeende verband met corona met geen woord gesproken wordt.
Daarom ook mijn laatste zinnetje: wanneer het verband tussen het ene onderwerp en corona niet aangestipt wordt, dan lijkt het me beter om dat in het (/een) topic over dat onderwerp te houden in plaats van dat in het coronatopic te plempen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk wel bestaande "conspiracies"dat de overheden de coronacrisis hebben mis/gebruikt om hun NWO plannen sneller door te voeren. Dus er is in BNW altijd wel sneller een verband te vinden (al dan niet juist) tussen bepaalde dingen. Dat hoort ook een beetje bij BNW.
Als iemand bijvoorbeeld heilig overtuigd is van een allesoverkoepelend plan, dan heb je al snel raakvlakken.
Ik beweer niet dat die raakvlakken altijd kloppen, maar dat hoeft in BNW itt NWS/POL nou juist niet altijd.
Maar het is lastig soms, dat klopt.
Voor een keer ben ik met je eens.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarom ook mijn laatste zinnetje: wanneer het verband tussen het ene onderwerp en corona niet aangestipt wordt, dan lijkt het me beter om dat in het (/een) topic over dat onderwerp te houden in plaats van dat in het coronatopic te plempen.
Volgens mij zijn we het een beetje eens. Saai hoor. Ik ga weer even in het stropoppentopic kijken.
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of je geïnfecteerd bent weet je na een test.
Dus dat kan geen placebo effect zijn.
Mijn buuv met copd kreeg covid voordat ze een spuit kon krijgen en schoot gigantisch in de stress want ze was overtuigt dat ze doodging. 2 weken later was ze een ander mens. En toen besloot ze ook geen vaccin meer te nemen en nu is ze wappie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:51 schreef unfazed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel de mate waarin je je ziek voelt. Als de overheid en media extreme angst zaaien dat het een o zo erg virus is en mensen geloven daarin, dan zal dat als placebo het effect hebben dat mensen zich ook daadwerkelijk beroerder voelen dan nodig is. Stress is ziekmakend.
Wellicht, toch hoort de kamer of de minister niet te bemoeien met de rechtsgang.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Geen fan van Willem Engel
maar de arrestatie en verlenging ervan zijn in mijn ogen belachelijk
Zoiets bedoel je ?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar kan dat maar zo?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je ?
BNW / Algemeen Complotten-topic #71 PizzaGate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |