Dat ga ik dus niet doen want ik gebruik mijn Facebook dus niet voor 'nieuws' maar alleen voor evenementen en kontact met buitenlandse vrienden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoek maar virus waarheid op Facebook zijn stuk of wat van deze topics op Facebook.
Plus wat een drama kan je schoppen om een vraag.
Van boosters en vaccinaties hoor ik alleen dat men wat spierpijn heeft of enkele dagen beetje koppijn.
Als ik terug kijk naar de mensen (ik niet) van mensen die corona hebben gehad zijn die klachten behoorlijk, ik posten hier laatst nog iets over een kennis met long COVID.
En toen kreeg ik een heel deel drama over me heen.
Daarom vroeg ik of er mensen hier zijn met vaccin of booster die enorm veel klachten hebben.
Ja nogal!quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet doen want ik gebruik mijn Facebook dus niet voor 'nieuws' maar alleen voor evenementen en kontact met buitenlandse vrienden.
En 'drama schoppen om een vraag'? Het was geeneens een vraag maar een steek onder water. Hou je niet van de domme.
Verder heeft half nederland tegenwoordig corona of net gehad en zijn de klachten zeer mild en lijken ze veel op de klachten na een vaccin. Ik heb heerlijke quarantaine mogen beleven btw. Zonder vaccins amper ziek.
Verder zijn er hiet over het algemeen meer mensen zonder vaccin/booster dan met dus zou je vraag wss beter tot zn recht komen in COR, daar zijn meer geboosterd. Daar is al een apart subforum met je vraag. Dus waarom stel je die vraag hier?
Maar je hebt nogal wat drama in je leven zo te lezen. Anderen reageren volgens jou dramatisch op jouw vragen en posts. Ligt dat allemaal aan die anderen of zou de rootcause ergens anders liggen? Vind je dit ook weer een dramatische reactie?
Het zit je wel hoog he?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja nogal!
Want ik vroeg hoe je er bij kwam!
Via een dokter of van fb?
En ja dit is gewoon een vraag!
Waarom van Facebook zul je dan misschien afvragen nou dat is helemaal niet zo moeilijk tegenwoordig kan je daar ook topics aanmaken zoals deze.
Veel plaatjes in het plaatjes topic komen van Facebook.
Dus dat jij daar heel moeilijk over doet dat ik een vraag stel of het van Facebook komt tja... Jou probleem.
Oh en ik ben NIET geboosterd!
En de reden waarom ik het vraag is omdat men hier al van alles in dit topic had gespuwd, waar een vaccin toe kon leiden, van hiv tot aan onvruchtbaar, tot aan zombie virus tot aan dood.
Maar goed ik ga hier verder ook maar niet meer over in..
Want ik weet al genoeg
----sorry for the off-topic!----quote:Op maandag 28 maart 2022 16:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Is een manier om het betaalbaar te houden. Het werkt in Jersey goed, je kunt altijd je huis betalen, geen zorgen daarover dus.
Maar zelf vind ik dat grond geen koopwaar zou moeten kunnen zijn en dus niet automatisch erfbaar. Gaat helemaal mis door dat systeem. Huis is gebouwd en kan dus wel eigendom zijn maar grond niet.
De rijken worden alleen maar rijker en de armen dus armer. Trickle down economy bleek trickle up te zijn.
Thank heavens for small mercies.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja nogal!
Want ik vroeg hoe je er bij kwam!
Via een dokter of van fb?
En ja dit is gewoon een vraag!
Waarom van Facebook zul je dan misschien afvragen nou dat is helemaal niet zo moeilijk tegenwoordig kan je daar ook topics aanmaken zoals deze.
Veel plaatjes in het plaatjes topic komen van Facebook.
Dus dat jij daar heel moeilijk over doet dat ik een vraag stel of het van Facebook komt tja... Jou probleem.
Oh en ik ben NIET geboosterd!
En de reden waarom ik het vraag is omdat men hier al van alles in dit topic had gespuwd, waar een vaccin toe kon leiden, van hiv tot aan onvruchtbaar, tot aan zombie virus tot aan dood.
Maar goed ik ga hier verder ook maar niet meer over in..
Want ik weet al genoeg
4 van de 13 van mn gevaxte vrienden/familie hebben wel wat last van gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh komop, ik ga hier echt niet meteen beweren dat vaccins buitenproportioneel schade veroorzaken, echt niet. Maar "geen klachten over vaccins gehoord" is gewoon ongeloofwaardig, er zijn gewoon bekende bijwerkingen en een aantal mensen heeft daar gewoon last van.
Dat hoeft verder niets te maken te hebben met een conspiracy, dat is gewoon onderzocht.
Sja, mijn broertje beweert dat zijn tinnitus veel erger is geworden na zijn vaccinatie, maar hij zit ook met een arbeidsconflict en stress dus ik kan ook dat niet als oorzaak uitsluiten. Maar 1 voorbeeld zegt zo weinig, dat realiseer ik me ook wel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
4 van de 13 van mn gevaxte vrienden/familie hebben wel wat last van gehad.
en VOOR de vax gedoe ken ik drie mensen (die allang ernstige ziek waren) als covid doden waren opgeschreven.
Tis een grote conjob geweest.
Laat de volgende variant golf maar komen- same shit,different label.IMO.
Veel mensen zijn toch wijzer geworden en over het algemeen is er gelukkig/helaas wat minder vertrouw in de politiek, media, TV experts enz.
En er zijn mensen die zeggen dat tinnitus een symptoom van 'corona' is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, mijn broertje beweert dat zijn tinnitus veel erger is geworden na zijn vaccinatie, maar hij zit ook met een arbeidsconflict en stress dus ik kan ook dat niet als oorzaak uitsluiten. Maar 1 voorbeeld zegt zo weinig, dat realiseer ik me ook wel.
Maar het ging mij erom dat hij beweerde dat er helemaal geen bijwerkingsgevallen bekend zouden zijn, dat ging me ietsjes te ver.
Ik denk stiekem dat dat hele Long covid gewoon gevolg is van een bevolking die 2 jaar lang veels te weinig bewogen heeft , buiten is geweest en plezier gemaakt en depressief is geraakt, daar kan je best lang last van hebben, virus of niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
En er zijn mensen die zeggen dat tinnitus een symptoom van 'corona' is.
En ja, alleen stress van de 'corona' maatregelingen kan ook veel verschillende ziekten/klachten opleveren.
Het kan ook dat er meer hartklachten ivm de stress van de laatste twee jaar zijn, en niks met HET VIRUS en heel weinig met vaccinatie te maken heeft. Weet ik ook niet precies maar ja - bijwerkingen van de vax zijn er zeker.
Absoluut - heb je helemaal gelijk in ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat dat hele Long covid gewoon gevolg is van een bevolking die 2 jaar lang veels te weinig bewogen heeft , buiten is geweest en plezier gemaakt en depressief is geraakt, daar kan je best lang last van hebben, virus of niet.
Maar dat is toegegeven volkomen uit mijn eigen duim gezogen.
Zouden we die nu van @Ali_boo krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut - heb je helemaal gelijk in ja.
On a positive note - er is weer frituur olie in de supermarkt vanmiddag - iedereen blij van.
Mijn vriendin mocht er wonen omdat er maar één tandtechniker was op Jersey en zij dus de 2e die ze goed konden gebruiken toen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
----sorry for the off-topic!----
Jersey? Ook met Britse citizenship kan je echt niet zowieso daar gaan wonen. Zelfde met Guernsey,Gibraltar e.a. tax havens.
In de UK, Spanje, Frankrijk enz. buiten de grote steden kan je nog steeds wat leuks voor rond 100k vinden/kopen.
https://www.mansionglobal(...)annel-islands-145783
'Since the island established itself as an offshore financial centre in the 1960s, it has attracted tax exiles. There is neither inheritance tax nor capital gains tax, while worldwide assets are taxed at only 1 per cent a year, all of which makes the island a highly desirable destination for high net-worth individuals.'
Het is niet zo dat elk land op hetzelfde moment in dezelfde piek zit.quote:
Ben er ook nog op vakantie geweest en de eerste ochtend dacht ik dat de oorlog uitgebroken was, zoveel vliegtuigjes vlogen er opeens. Bleek dat dat engelsen die daar wonen met hun privevliegtuigjes elke dag op en neer naar Engeland vliegen. Was echt een gekke gewaarwording.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
----sorry for the off-topic!----
Jersey? Ook met Britse citizenship kan je echt niet zowieso daar gaan wonen. Zelfde met Guernsey,Gibraltar e.a. tax havens.
In de UK, Spanje, Frankrijk enz. buiten de grote steden kan je nog steeds wat leuks voor rond 100k vinden/kopen.
https://www.mansionglobal(...)annel-islands-145783
'Since the island established itself as an offshore financial centre in the 1960s, it has attracted tax exiles. There is neither inheritance tax nor capital gains tax, while worldwide assets are taxed at only 1 per cent a year, all of which makes the island a highly desirable destination for high net-worth individuals.'
Bedankt weer voor je bijdrage, Marion/Ernst.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat elk land op hetzelfde moment in dezelfde piek zit.
Dat zou na 2 jaar ook wel duidelijk moeten zijn.
Graag gedaan en bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je bijdrage, Marion/Ernst.
Dat ze het spelletje van die knakkers niet (kunnen)doorzienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:29 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat begrijpen ze dan niet helemaal?
Waarom laten jij en anderen je dan pcr testen? Je kan het ook niet doen.quote:En hoezo zou je je laten testen als je gevoelig bent voor de msm?
Ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:Zonder toelichting begrijp ik niet wat je bedoeld met deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die testen te nemen bepalen ze dat je corona hebt of niet. en zo ja, moet je in quarantaine.
Hoe debiel. corona bestaat niet eens, ja dat bier uit Mexico, tenzij ze failliet zijn
Doen ze bewust natuurlijk.
Alles moet stuk. Klausje en zijn vriendjes willen alles gaan resetten.
Vandaag de dag moeten we allemaal naar Oekraïne kijken,(afleiding. angstzaaien continues) en als het straks kouder wordt beginnen ze weer opnieuw met die gein.
Men heeft haast.
Hoop voor jou en anderen dat je geluk blijft hebben als je weer gaat pcr testen
Tot zover mijn ervaringen en gedachten erover.
Verder vind ik dat je goed bezig bent, als ik zo eens je post lees die voorbijkomt.
Jij bent toch die user die met anderen zelfvoorzienend bezig is? En van de antroposofie van Steiner?
altijd goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door koosbasterd op 30-03-2022 23:51:56 ]
yaaay daar heb je hem weer: de QR code!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:06 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat ze het spelletje van die knakkers niet (kunnen)doorzien
[..]
Waarom laten jij en anderen je dan pcr testen? Je kan het ook niet doen.
Of laat jij je pcr testen om ergens binnen te komen?
En als het moet van je werkgever zou ik weggaan. Ik wil daar niet eens meer werken, zou ik hebben besloten.
Je komt om van de vacatures.
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken.
Vryheyt, blyheyt.
Die pcr testen zijn niet te vertrouwen, ze pakken ondertussen je dna, altijd handig voor die knakkers mochten ze het nog niet van je hebben. Alle persoonlijke info en kenmerken van je worden opgeslagen.
Wanneer het de tijd is om 5 g aan te gaan slingeren wordt het spannend, later 6 g en so on.
Een aanzienlijk aantal van die pcr testen maken je ziek, futloos,doodmoe, (longcovid?) down en wat allemaal nog meer. Ik zie het aan wat kennissen en sommige vrienden van me.
Degene die zich nooit laten pcr testen en of vaccineren mankeren niets, behalve het evt. jaarlijkse snotneusje of kuchjes, is mijn ervaring.
Ik zeg niet elke pcr test, er gaan er ook een zooi goed. er zijn een hoop testen in omloop die gemanipuleerd zijn, en waarvan je heel lang, zo niet altijd ziek van kunt worden. Heb het al eerder gezegd. Het is Russisch roulette wat iedereen aan het doen is met die pcr testen.
Jij of anderen kan de gemanipuleerde test misschien wel eens onbewust gaan nemen.
Die gasten die de testen afnemen weten verder niks, die doen gewoon hun werk, en denken dat ze goed bezig zijn.
weten zij veel.Ik heb nu een keer een pcr test gehad. Heb getwijfelt maar heb een baan die ik zolang mogelijk wil houden zonder prik en nu heb ik een herstelbewijs. Mijn man heeft het ook gehad en die heeft zich nog nooit laten testen, wel positieve zelftest met eigen wattenstaafje (ja wij zijn ook echt wap) Ik heb dus nog nooit voor toegang getest en dat ga ik ook nooit doen. Als mijn werkgever een prik gaat eisen ben ik ook weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door die testen te nemen bepalen ze dat je corona hebt of niet. en zo ja, moet je in quarantaine.
Hoe debiel. corona bestaat niet eens, ja dat bier uit Mexico, tenzij ze failliet zijn
Doen ze bewust natuurlijk.
Alles moet stuk. Klausje en zijn vriendjes willen alles gaan resetten.
Vandaag de dag moeten we allemaal naar Oekraïne kijken,(afleiding. angstzaaien continues) en als het straks weer kouder wordt beginnen ze weer opnieuw met die gein.
Men heeft haast.
Hoop voor jou en anderen dat je geluk blijft hebben als je weer gaat pcr testen
Tot zover mijn ervaringen en gedachten erover.
Verder vind ik dat je goed bezig bent, als ik zo eens je post lees die voorbijkomt.
Jij bent toch die user die met anderen zelfvoorzienend bezig is? En van de antroposofie van Steiner?
altijd goed.
Maar ik krijg nooit zulk mooi werk met flexibele tijden met zo'n salaris weer als ik vertrek.
En ik werk ook een beetje aan de JSF en de orders stromen binnen dus zelfs als alles instort of als er oorlog komt hou ik mn werk wel. Of als er echt oorlog komt ben ik als een van de eersten plat want mijn werk is een hoofd target dan. Kaboem!To BG or not to BG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |