SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja. hoewel ze zei van niet. Maar ja mijn hoofd hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Bang dat ze je uitleg verkeerd zou kunnen opvatten?
Ik heb echt àltijd lippenstift op, voel me kaal zonderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst lippenstift op en ik voelde me niet eens hoerig.
Nou, volgens mij heb je dat juist hartstikke netjes gedaan hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Gewoon weer meh en er gaat van alles door mijn hoofd.
Ik voel me ook een beetje ongemakkelijk over iets van eerder vanavond hoewel ik waarschijnlijk geen blaam tref.
Ik wilde wat voedselresten uit de ovenschaal in de vuilnisbak lepelen. Alleen stond de staigiare die er was om te helpen met haar rug dicht bij de prullenbak en ik was bang dat ik misschien uit zou schieten en ik haar achterwerk zou toucheren. Dus vroeg ik aan haar of ze op zij wou gaan omdat ik bang was om op haar kont te tikken.. Dat begreep ze en vond ze niet erg, maar toch voel ik me er raar onder...
Ik vind ze ook altijd overal en nergensquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen in een oude toilettas. Geen idee hoe oud ie is of hoe ik eraan kom, hij is van essence en het is een soort frisroze. Maar gewoon opgesmeerd, al heb ik dus geen idee waar ie vandaan komt.
Heb je die ook direct opgedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd overal en nergensWas van de week nog aangenaam verrast door een beetje een koraal kleurige waarvan ik al weer compleet vergeten was dat ik die had. Vond ik in een handtas die ik veel te weinig gebruik.
Lekker kontje dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Het gebruikelijke. Gewoon weer meh en er gaat van alles door mijn hoofd. Ik voel me ook een beetje ongemakkelijk over iets van eerder vanavond hoewel ik waarschijnlijk geen blaam tref. Ik wilde wat voedselresten uit de ovenschaal in de vuilnisbak lepelen. Alleen stond de staigiare die er was om te helpen met haar rug dicht bij de prullenbak en ik was bang dat ik misschien uit zou schieten en ik haar achterwerk zou toucheren. Dus vroeg ik aan haar of ze op zij wou gaan omdat ik bang was om op haar kont te tikken.. Dat begreep ze en vond ze niet erg, maar toch voel ik me er raar onder...
Stop met je hoofd!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. hoewel ze zei van niet. Maar ja mijn hoofd he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I like berry!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
Laatst deze kleur gekochthttps://images.app.goo.gl/KU56TqExxY9YztUt8
Ik was vandaag nog even in je dorpje, ik snap nu waarom je altijd boos en depressief en moe bent.quote:
Begrij niet dat je die khaleesi niet boeiend vindquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb je dat juist hartstikke netjes gedaan hoor
Begrijp de hype niet zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrij niet dat je die khaleesi niet boeiend vind
Helmond ben ik een keer doorheen gereden, wist niet wat ik zag!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog even in je dorpje, ik snap nu waarom je altijd boos en depressief en moe bent.
Lijkt mij wel een soort van droomvillequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helmond ben ik een keer doorheen gereden, wist niet wat ik zag!
Ex kwam er vandaan. Had toen al genoeg moeten weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog even in je dorpje, ik snap nu waarom je altijd boos en depressief en moe bent.
Gaan we dan samen in een kubuswoning wonen daar?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een soort van droomville![]()
Beetje met je sportsokken in je badslippers goeikopie bier drinken
Je bent helemaal gewend aan je joggingbroek zie ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een soort van droomville![]()
Beetje met je sportsokken in je badslippers goeikopie bier drinken
Ygritte is de vrouw van die serie, die is als een wilde appelboom waar je een leven lang de snaakse vruchten van plukt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ex kwam er vandaan. Had toen al genoeg moeten weten.
je bent zelf een stofzuigerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je wel beetje op 1 lijn met Gergi?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Net 3u bij de keukenplanner gezeten en we moeten alsnog morgenochtend terug. Teveel keuze
Nu ben je oud en impotent?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen dacht ik ergens anders mee.
Alleen als we dan een voortuin hebben met witte plastic kuipstoelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan we dan samen in een kubuswoning wonen daar?
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ijskoud met een hart van vuur, dit dat alles. Zo is ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte is de vrouw van die serie, die is als een wilde appelboom waar je een leven lang de snaakse vruchten van plukt.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou nee want ik had die purno roze/rode al op![]()
Maar wel overwogen
Ik koop nooit lippenstift. Dacht dat ik hem wel een keer van m'n moeder gekregen zou hebben maar die wist van niks. Nou ja, na al die jaren zijn de bacillen van de oorspronkelijke eigenaar er ook wel af. Hij zag er ook nog als nieuw uit, alleen de plastic verzegeling was eraf geprutst.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd overal en nergensWas van de week nog aangenaam verrast door een beetje een koraal kleurige waarvan ik al weer compleet vergeten was dat ik die had. Vond ik in een handtas die ik veel te weinig gebruik.
Nee, daar gaat het nu al 2 dagen foutquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je wel beetje op 1 lijn met Gergi?
Wel geil hè die paupertjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik promoveer binnenkort naar de aussie denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent helemaal gewend aan je joggingbroek zie ik?
Lades, lades lades. That’s itquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Net 3u bij de keukenplanner gezeten en we moeten alsnog morgenochtend terug. Teveel keuze
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het nu al 2 dagen foutEerst zegt ie: kies jij maar. Dus ik hele avonden plannen, meten, alles uitzoeken. En dan zegt ie: ja mooi, doen we. En dan komt ie terug in de winkel en ziet ie ineens teveel andere dingen en wordt de hele planning omgegooid
Ja maar dat lijkt me wel de basis toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik promoveer binnenkort naar de aussie denk ik.
Zou je dat nog ergens kunnen kopen?
Mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het nu al 2 dagen foutEerst zegt ie: kies jij maar. Dus ik hele avonden plannen, meten, alles uitzoeken. En dan zegt ie: ja mooi, doen we. En dan komt ie terug in de winkel en ziet ie ineens teveel andere dingen en wordt de hele planning omgegooid
die heeft geen drakenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte is de vrouw van die serie, die is als een wilde appelboom waar je een leven lang de snaakse vruchten van plukt.
Ik heb een tijd geleden een soort huispak van Australian gekocht bij de Dirk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Net nog even gechecked, Lipfinity Garnet was het. Lekker romig vooral ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop nooit lippenstift. Dacht dat ik hem wel een keer van m'n moeder gekregen zou hebben maar die wist van niks. Nou ja, na al die jaren zijn de bacillen van de oorspronkelijke eigenaar er ook wel af. Hij zag er ook nog als nieuw uit, alleen de plastic verzegeling was eraf geprutst.
ze heeft draken en bevrijd de slaven van hun meesters?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vond ik het flauwste verhaallijntje
Vriend van me heeft laatst gekocht, dus ja, het is gewoon nog te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat hij bijv. een keuken uitzoekt die er mooi uitziet in de showroom, maar als je 'm elke dag ziet ben je 'n snel zat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En heeft hij nog een beetje smaak?
https://1.bp.blogspot.com(...)zy%2B%25285%2529.JPGquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Net nog even gechecked, Lipfinity Garnet was het. Lekker romig vooral ook.
Maar lippenstift fleurt de boel altijd direct zo lekker even een beetje op
Ik vond mijn superdry joggertbroek eigenlijk al over het randjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden een soort huispak van Australian gekocht bij de Dirk.
Is toch ook ver van hoerig die kleur ?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://1.bp.blogspot.com(...)zy%2B%25285%2529.JPG
Dit is hem. Heb ook veel nagellak uit die lijn dus zal de lippenstift dan ook zelf een keer gekocht hebben? Geen idee waar ie anders vandaan komt.
Ja, flauwquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze heeft draken en bevrijd de slaven van hun meesters?
Die actrice vind ik supersuf in de serie maar een heldin buiten de serie, die lacht hele dagen, 24/7 en normaal zou ik dan aan een elektrisch keukenmes gaan denken om het lachen te stoppen maar zij heeft zo'n lief snuitje met donker haar.quote:
Zoveel keuzes om te maken. Vond het bij de keuken wel leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi subtiel en makkelijk draagbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://1.bp.blogspot.com(...)zy%2B%25285%2529.JPG
Dit is hem. Heb ook veel nagellak uit die lijn dus zal de lippenstift dan ook zelf een keer gekocht hebben? Geen idee waar ie anders vandaan komt.
Ik heb ook nog een soort lippenbalsem met een kleurtje, met berry. Maar die durf ik eigenlijk niet te dragenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is toch ook ver van hoerig die kleur ?bijna naturel
Ah gossiequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een soort lippenbalsem met een kleurtje, met berry. Maar die durf ik eigenlijk niet te dragen
Oh god… wat moeten ze dan wel niet van mij denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is toch ook ver van hoerig die kleur ?bijna naturel
Vorig leven zullen we maar zeggenquote:
Belangrijk, maar relatie alleen daarop bouwen is toch lastig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me wel de basis toch?
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond mijn superdry joggertbroek eigenlijk al over het randje
Ik maak hier even een mentale notitie van
Ik koop een roze Von Dutch joggingbroek voor je als we in Helmond gaan wonen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond mijn superdry joggertbroek eigenlijk al over het randje
Ik maak hier even een mentale notitie van
Kwam er niet nog sneeuw in Nederland? Zoiets las ik van de week.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]Ik doe voortaan maar weer gewoon een t-shirt aan. Het is toch geen winter meer.
Je moet de inner CherryLips channelen!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een soort lippenbalsem met een kleurtje, met berry. Maar die durf ik eigenlijk niet te dragen
Ohhh noes! Maar zo leuk! Past bij je naam enz ook! En fris en fruitig en verzorgdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja , geen ideequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god… wat moeten ze dan wel niet van mij denken
Is dit dan met broek of met zonder broekquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]Ik doe voortaan maar weer gewoon een t-shirt aan. Het is toch geen winter meer.
Release your inner kraken hooker.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet de inner CherryLips channelen!
Is juicy couture ook nog een ding in bepaalde kringen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik koop een roze Von Dutch joggingbroek voor je als we in Helmond gaan wonen.
Vast wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is juicy couture ook nog een ding in bepaalde kringen?
Nee, zo erg wordt het niet, hoop ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwam er niet nog sneeuw in Nederland? Zoiets las ik van de week.
Ligt aan het weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit dan met broek of met zonder broek
Ja daar trapte ik dus in.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het mooie van Helmond is dat de helft ontkent er te wonen. Die wonen gewoon in 't Hout. Brandenvoort of Brouwhuis...
M'n humeur zal ook wel tien punten zakken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, zo erg wordt het niet, hoop ik.Het was de laatste dagen echt tegen de 20 hier en nu zakt het terug naar 10 overdag over een week.
Oogpotlood niet, wel moet ik m'n wenkbrauwen een beetje bij tekenen want anders zie je ze niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , geen ideeik draag standaard mascara, oogpotlood, blusher en lippenstift
ik hou echt van make up, beetje accentueren wat ik al heb
Bitterbal zit vast zoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, zo erg wordt het niet, hoop ik.Het was de laatste dagen echt tegen de 20 hier en nu zakt het terug naar 10 overdag over een week.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bibberbal zit vast zo [ afbeelding ]
Niet zo eng doen, Kwiwiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwam er niet nog sneeuw in Nederland? Zoiets las ik van de week.
Ik was net nog even bezig. Het hack-seizoen is weer begonnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar weer eens te kribbe. Heb alweer hard genoeg gewerkt vandaag,.
Klopt op zich welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Make-up is toch een beetje de kleurige variant op het gezicht van "ik wil paren"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als ik het op de andere lippen smeer ziet niemand het.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Make-up is toch een beetje de kleurige variant op het gezicht van "ik wil paren"
Vroeger wel toen we nog op handen en voeten liepenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het op de andere lippen smeer ziet niemand het.
Gewoon doen, hoef je niet te schamen omdat het toch niet gezien wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het op de andere lippen smeer ziet niemand het.
Toen bestond lippenstift ook nog niet, slimpiequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel toen we nog op handen en voeten liepen
Ha haha haha. Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik van deze skeetbleek zou wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze vaak op.
Jonguhhhh ik doe gewoon boodschappenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kleur rood is geen toeval voor vrouwen op jacht
Beetje zwoel door het gangpad heen hupsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jonguhhhh ik doe gewoon boodschappen
Ik viel ook net binnen hierquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja denk kom even bij de buren spieken
Realiteit is meer verwilderde tornado met ergernissenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwoel door het gangpad heen hupsen.
Herkenbaar, ik krijg moordneigingen van trage supermarktmensen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Realiteit is meer verwilderde tornado met ergernissenIk ben ook altijd diegene die heel resoluut met zo’n mandje op wielen door de appie heen dendert en andere dan anderen dan met zo’n halve vlaag van verstandsverbijstering, een opgetrokken wenkbrauw en parfum lucht in de neusgaten voorbij stuif
![]()
Ga-weg-slome-slak-mensen-a.u.b.
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Realiteit is meer verwilderde tornado met ergernissenIk ben ook altijd diegene die heel resoluut met zo’n mandje op wielen door de appie heen dendert en andere dan anderen dan met zo’n halve vlaag van verstandsverbijstering, een opgetrokken wenkbrauw en parfum lucht in de neusgaten voorbij stuif
![]()
Ik zal voortaan zwaaienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Serieusquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
ik ga gewoon midden in het gangpad staan lullen met een bekende
Zou je trappen en aan de kant duwen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
Breeduit ergens voor staan, niet kunnen kiezen, maar je er niet bij latenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik krijg moordneigingen van trage supermarktmensen.
De ergste zijn degene met overheersende lichaamsgeuren in niet positieve zin. Of degene die staan te bepviolen over de steenpuist van Freek en ingegroeide teennagel van Irma. Of de gene die elke keer die kar laten slingeren. Of de vakkenvullers die de zooi overal door de winkel plempen. Of de mensen die heel uitgebreid en demonstratief koffie gaan drinken en daarbij snuiven en roggelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik krijg moordneigingen van trage supermarktmensen.
Dan zou ik zorgen dat ik voor je sta bij de kassa en dan tergend traag alles op de band leggen, de bonuskaart niet gescand krijgen en proberen met contant geld te betalen en dan net niet genoeg hebben en dan met een pinpas proberen maar dan niet meer de pincode weten en na 2 keer paniekerig gaan doen omdat je de pas niet wilt blokkeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
Ik ben diegene die doordringt om producten te pakken terwijl anderen op hun dooie gemak staan te twijfelen wat ze willen. Loop ook tussen groepjes door als het nodig isquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
Mensen met kinderen zijn het ergst, zeker als ze die vrij laten rondrennen en gillenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De ergste zijn degene met overheersende lichaamsgeuren in niet positieve zin. Of degene die staan te bepviolen over de steenpuist van Freek en ingegroeide teennagel van Irma. Of de gene die elke keer die kar laten slingeren. Of de vakkenvullers die de zooi overal door de winkel plempen. Of de mensen die heel uitgebreid en demonstratief koffie gaan drinken en daarbij snuiven en roggelen.
Nou ja…. Eigenlijk gewoon alle mensen
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben diegene die doordringt om producten te pakken terwijl anderen op hun dooie gemak staan te twijfelen wat ze willen.
nee joh ik ken die zus van Tanja helemaal nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
De supermarkt is niet de juiste plek om het over het nieuwe hondje van de zus van Tanja te hebben.
Ja die trage types met teveel tijd stinken ook altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De ergste zijn degene met overheersende lichaamsgeuren in niet positieve zin. Of degene die staan te bepviolen over de steenpuist van Freek en ingegroeide teennagel van Irma. Of de gene die elke keer die kar laten slingeren. Of de vakkenvullers die de zooi overal door de winkel plempen. Of de mensen die heel uitgebreid en demonstratief koffie gaan drinken en daarbij snuiven en roggelen.
Nou ja…. Eigenlijk gewoon alle mensen
Ah gelukkigquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ga wel netjes aan de kant als er mensen aan komen hoor
Zelf scannenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ik zorgen dat ik voor je sta bij de kassa en dan tergend traag alles op de band leggen, de bonuskaart niet gescand krijgen en proberen met contant geld te betalen en dan net niet genoeg hebben en dan met een pinpas proberen maar dan niet meer de pincode weten en na 2 keer paniekerig gaan doen omdat je de pas niet wilt blokkeren.
Vrienden hebben me weleens aso genoemd,nou nee hoor, heb gewoon places to go and people to seequote:
Dus je wil d'r avontuurtjes wel even horenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh ik ken die zus van Tanja helemaal niet
van die mensen die je in eeuwen niet hebt gezienquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die mensen die je in eeuwen niet hebt gezien
ik ben geen Gerda die hele dagen in de supermarkt bivakeert
neequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus je wil d'r avontuurtjes wel even horen
Ik zeg altijd heel netjes sorry en pardon terwijl ik ze opzij duwquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrienden hebben me weleens aso genoemd,nou nee hoor, heb gewoon places to go and people to see
Oh ZO'N uitkomst dat zelf scannenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf scannen![]()
Kassa is voor al het hierboven beschreven volk
Heb geen zelfscan hierquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf scannen![]()
‘ZOU ik er even bij mogen’ en dan net iets te hardquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heel netjes sorry en pardon terwijl ik ze opzij duw
Hele gezinnen die het als uitje zienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
van die mensen die je in eeuwen niet hebt gezien
ik ben geen Gerda die hele dagen in de supermarkt bivakeert
Doe ik ook weleens als ik eraan denk , maar meeatal zit ik in mn eigen gefocuste bubbelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heel netjes sorry en pardon terwijl ik ze opzij duw
Oh wat ergquote:
Wen er maar aan. Alles wordt geautomatiseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier zijn de supermarkten al zo, dat er maar 1 of 2 reguliere kassa's zijn. De rest is gewoon zelfscan....
mensen die hun kinderen van alles voeren in de supermarktquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hele gezinnen die het als uitje zien
Meest asociale wat ik een keer zag was een vrouw die een pak sap opendraaide, d'r zoontje liet drinken, pak dichtdraaide en weer terugzette
Wat een hel moet dat zijnquote:
*quote:
je hebt ook opgevoede kinderenquote:
De winkel is er hier te klein voor, sowieso is die winkel echt veel te klein voor het dorpquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn![]()
Sinds dat ze hier staan heb ik nog nooit weer een kassa gebruikt.
Meest irritanten is wel dat ze bij een controle altijd net dat pak Optimel onderin willen scannen waardoor je zorgvuldig gecreeerde Jenga aan boodschappen compleet naar de filistijnen is.
Nah… die worden thuis mishandeldquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ook opgevoede kinderen
ja ja ze zijn uniek in hun soort
die niet al schreeuwend door de jumbo gaan omdat ze geen snoepje mogen
Of gewoon geen kinderen meenemen, dan heb je sowieso niet het probleem of ze wel of geen geluid makenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ook opgevoede kinderen
ja ja ze zijn uniek in hun soort
die niet al schreeuwend door de jumbo gaan omdat ze geen snoepje mogen
Overdag bij zo'n hippe lunchtent waar al die bakfietsouders met hun crotchfruit komenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso kinderen in een supermarkt![]()
Of in een restaurant
eh jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
Kinderen in de Sligro/Hanos![]()
Kun je nagaan als je voor je werk inkopen moet doen met een jenkend kind op de achtergrond?
Ze zetten de emmers snoep en chocolade volgens mij ook express voorin de winkel.
Zo'n hard zuurtje geven en hopen dat die in de luchtpijp blijft steken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die hun kinderen van alles voeren in de supermarkt
of een broodje eisen voor hun koter bij de bakker
Vroeger mochten kinderen er niet eens naar binnen, althans bij de Makro was dat wel, toen mocht kinderen onder de 12 alleen de winkel in naar de kinderopvangquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
Kinderen in de Sligro/Hanos![]()
Kun je nagaan als je voor je werk inkopen moet doen met een jenkend kind op de achtergrond?
Ze zetten de emmers snoep en chocolade volgens mij ook express voorin de winkel.
in de ballenbakquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger mochten kinderen er niet eens naar binnen, althans bij de Makro was dat wel, toen mocht kinderen onder de 12 alleen de winkel in naar de kinderopvang
Klopt. Goeie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger mochten kinderen er niet eens naar binnen, althans bij de Makro was dat wel, toen mocht kinderen onder de 12 alleen de winkel in naar de kinderopvang
ik ga pas na de kassa jenga'enquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meest irritanten is wel dat ze bij een controle altijd net dat pak Optimel onderin willen scannen waardoor je zorgvuldig gecreeerde Jenga aan boodschappen compleet naar de filistijnen is.
Zoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hard zuurtje geven en hopen dat die in de luchtpijp blijft steken.
Onder de 14 was het. Weet het nog goed want ik moest als dertienjarige een keer in die kleuteropvang blijven.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Goeie tijden waren dat.
Ze hebben dat destijds afgeschaft omdat het slecht ging met de omzet, net als dat je tegenwoordig zonder al te veel moeite een groothandel in komt omdat ze geen echte pascontrole meer hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Goeie tijden waren dat.
Kauwgompje met secondelijmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hard zuurtje geven en hopen dat die in de luchtpijp blijft steken.
Ik neem juist weer steeds vaker de gewone kassa. Ik moet hier los groente en fruit nog apart afwegen bij de zelfscan. Het heeft gewoon weinig zin als je nog drie of vier dingen apart moet wegen en scannen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder de 14 was het. Weet het nog goed want ik moest als dertienjarige een keer in die kleuteropvang blijven.
lopen allemaal van die 16 tot 20 jarigen karren vol te laden voor hun zuipkeetquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben dat destijds afgeschaft omdat het slecht ging met de omzet, net als dat je tegenwoordig zonder al te veel moeite een groothandel in komt omdat ze geen echte pascontrole meer hebben
Joh iedereen met een kvk nummer kan een pas aanvragen. Dat is half nederland.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben dat destijds afgeschaft omdat het slecht ging met de omzet, net als dat je tegenwoordig zonder al te veel moeite een groothandel in komt omdat ze geen echte pascontrole meer hebben
Oh was het 14? Weet nog dat ik baalde dat toen ik precies op de leeftijd kwam dat ik binnen mocht dat ze die regel afschaftequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder de 14 was het. Weet het nog goed want ik moest als dertienjarige een keer in die kleuteropvang blijven.
Was echt kut. Allemaal kleine kinderen en speelgoed voor kleine blagen, er stond een of andere oude gare tv met een tekenfilm op. Ik zat een beetje Suske en Wiske te lezen in een hoekje, weg van de blagen.quote:
Ja maar vroeger had je een 'echte' pascontrole bij de ingang waarbij je je ID moest laten zien naast je pasje om aan te tonen dat het echt jouw pas wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh iedereen met een kvk nummer kan een pas aanvragen. Dat is half nederland.
Heb je Gerrie zover gekregen?quote:
Oh ja. Je kunt gewoon de pas van je buren lenen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar vroeger had je een 'echte' pascontrole bij de ingang waarbij je je ID moest laten zien naast je pasje om aan te tonen dat het echt jouw pas was
Lekker Liesjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Weekendje Albaantje geboekt.Nu weer verder Simsen.
M'n pas is grandioos verlopen ondertussen. Ben er vier jaar geleden voor het laatst geweest om schoenen te kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar vroeger had je een 'echte' pascontrole bij de ingang waarbij je je ID moest laten zien naast je pasje om aan te tonen dat het echt jouw pas was
Dat wordt komende nacht een nachtmerrie van kastjes, kleurtjes en materialenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon een random pas in de stocard app laden en je bent er alquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja. Je kunt gewoon de pas van je buren lenen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe wat waar wanneer hoe laat met wie hoe lang
Eifel, laatste weekend van aprilquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf scannen![]()
leuk. Heb je ook een hotel waar je kan badderen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Eifel, laatste weekend van april
Die werkt nog gewoon hoor, kvk waar het pasje van mijn moeder op is afgesloten bestaan ook al 25 jaar niet meer ofzo en werkt nog steedsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n pas is grandioos verlopen ondertussen. Ben er vier jaar geleden voor het laatst geweest om schoenen te kopen.
Lekker!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Eifel, laatste weekend van april
Ik wil dit jaar een lang weekendje Schotland ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Hoop in April nog een weekje weg te kunnen
Nee, dat niet. Maar het hotel ligt wel in het Kurpark met een tretbeckenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk. Heb je ook een hotel waar je kan badderen?
Of in hun eigen tuinquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso kinderen in een supermarkt![]()
Of in een restaurant
met een wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het hotel ligt wel in het Kurpark met een tretbecken
Een wat?quote:
Oehquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een lang weekendje Schotland ofzo
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een lang weekendje Schotland ofzo
quote:
Een tretbecken. Dat is een bad met ijskoud bronwater waar je doorheen waadt voor en/of na een lange wandeling. Echt heerlijkquote:
Gaat die lopen vozen met een Poolse damequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Een tretbecken. Dat is een bad met ijskoud bronwater waar je doorheen waadt voor en/of na een lange wandeling. Echt heerlijk
Ja !!!quote:
Klinkt niet echt heerlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Een tretbecken. Dat is een bad met ijskoud bronwater waar je doorheen waadt voor en/of na een lange wandeling. Echt heerlijk
Dat heet daar wandelingquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die lopen vozen met een Poolse dame
Dus eigenlijk is 'een wandeling' vozen met een Poolse damequote:
Toen ik er vier jaar geleden was, was hij ook verlopen en hebben ze me met Gods gratie binnengelaten. Alleen bij het afrekenen heb je hem dus ook nodig en heb ik die van de persoon achter me bij de kassa gebruikt. En sindsdien heb ik ook weer mails gehad dat ik hem moest verlengen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die werkt nog gewoon hoor, kvk waar het pasje van mijn moeder op is afgesloten bestaan ook al 25 jaar niet meer ofzo en werkt nog steeds
Zoiets als boswandeling in een fles, maar dan andersquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is 'een wandeling' vozen met een Poolse dame
Tegenwoordig hebben ze gewoon scanpoortjes bij de ingang, als je pas daar niet werkt doen ze vaak niet al te moeilijk om je een dagpas mee te gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik er vier jaar geleden was, was hij ook verlopen en hebben ze me met Gods gratie binnengelaten. Alleen bij het afrekenen heb je hem dus ook nodig en heb ik die van de persoon achter me bij de kassa gebruikt. En sindsdien heb ik ook weer mails gehad dat ik hem moest verlengen.
Is allang niet meer nodig joh, gewoon QR code jeweetogquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Pas van m'n vader was in 1999 verlopen en die accepteerden ze ook na een tijdje niet meer. Was echt zo'n verrot half vergaan pasje zonder code om te scannen.
Ja ze deden dus moeilijk. Kreeg een hele preek dat m'n pas verlopen was. Heb geen dagpas gekregen. Stond bij de kassa van kuuuuut die pas doet het hier dus ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze gewoon scanpoortjes bij de ingang, als je pas daar niet werkt doen ze vaak niet al te moeilijk om je een dagpas mee te geven
Zal wel per filiaal schelen, maar als een klant gewoon normaal doet is zo'n dagpas niet zo'n probleem om te geven. En ja dat weet ik want ik heb er jarenlang op de klantenservice gewerktquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze deden dus moeilijk. Kreeg een hele preek dat m'n pas verlopen was. Heb geen dagpas gekregen. Stond bij de kassa van kuuuuut die pas doet het hier dus ook niet.
Dan zaten er gewoon chagrijnige ongestelde Gerda's bij de ingang.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel per filiaal schelen, maar als een klant gewoon normaal doet is zo'n dagpas niet zo'n probleem om te geven. En ja dat weet ik want ik heb er jarenlang op de klantenservice gewerkt
Werkt dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een random pas in de stocard app laden en je bent er alAl gebruik ik nog steeds het pasje van mijn moeder dat ze 30 jaar geleden ofzo een keertje heeft aangevraagd
![]()
WEF strapatsenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is allang niet meer nodig joh, gewoon QR code jeweetog
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zaten er gewoon chagrijnige ongestelde Gerda's bij de ingang.
Dus CL doet niet normaal?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel per filiaal schelen, maar als een klant gewoon normaal doet is zo'n dagpas niet zo'n probleem om te geven. En ja dat weet ik want ik heb er jarenlang op de klantenservice gewerkt
Bij mij in ieder geval welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werkt dat?
Hier bij de ingang staat dat een pas op telefoon niet werkt
Die kans is ook aanwezig jaquote:
Ja zou eigenlijk ook niet weten waarom het niet kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval welHet is gewoon een streepjescode, dat kan zo'n scanner ook wel gewoon van een telefoon lezen
Ja zeker sinds ze geen ID-controle meer hebben kom je er nog met een papieren kopietje van de pas van de buurman naar binnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zou eigenlijk ook niet weten waarom het niet kan.
Omheb alle pasjes van een collega in mijn Wallet gekopieerd dat werkte feilloos.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval welHet is gewoon een streepjescode, dat kan zo'n scanner ook wel gewoon van een telefoon lezen
Sinds ik een secrid heb heb ik zo min mogelijk pasjes bij me, dus ook zulk soort pasjes in de wallet en werkt primaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omheb alle pasjes van een collega in mijn Wallet gekopieerd dat werkte feilloos.
Al heb ik natuurlijk zelf KVK nummer enz.
Moest Googlen wat een secrid is ;oquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik een secrid heb heb ik zo min mogelijk pasjes bij me, dus ook zulk soort pasjes in de wallet en werkt prima
Een portemonnee die wat praktischer isquote:
Wat doe je dan met kleingeld?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een portemonnee die wat praktischer is
Dat was vroegah wel andersquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:54 schreef Flory het volgende:
Vrijdagavond nog geen middernacht en sc's zijn bijna dood![]()
Trusten dan maar
Heb je haar niet verbannen naar de Cali-kamer?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
iemand die de hele nacht aan het hoesten is is niet echt bevorderlijk voor de nachtrust
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 06:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Drummer van Foo Fighters overleden
Dat is een Rijksdaalder, geen daalderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:25 schreef Karzai het volgende:
Want op de markt is je gulden een daalder waard!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:38 schreef Karzai het volgende:
Voorlopig laatste zomerse dag vandaag mensen
Mooi. Morgen met de rolluiken dicht thuis zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:38 schreef Karzai het volgende:
Dat heb ik niet, kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst contant heb betaaldquote:
Alleen marktplaats aankopen doe ik over het algemeen contant.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst contant heb betaald
Idem.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst contant heb betaald
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:38 schreef Karzai het volgende:
en wanneer zijn we klaar met de nachtvorst?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:44 schreef Karzai het volgende:
oh nee voor morgen zie ik ook nog een zonnetje, wel iets kouder
Beetje overactief wel zo op de zaterdagochtend hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Was opgevouwen, nieuw wasje opgehangen, straks wandelen in Zeeland. Denk dat ik voor vertrek best nog de stofzuiger door het huis kan halen.
Productief dagje
hoe laat ga je weg?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Was opgevouwen, nieuw wasje opgehangen, straks wandelen in Zeeland. Denk dat ik voor vertrek best nog de stofzuiger door het huis kan halen.
Productief dagje
Mei meestal.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wanneer zijn we klaar met de nachtvorst?
we hebben tegenwoordig ook 1 geldmaat buiten. eerst ook alleen binnen in winkels.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Alle pinautomaten zijn hier ook weg. Er staat er een in de Albert Heijn en zo'n geldmaat bij de sigarenboer, maar die staat grandioos in de weg in zo'n kleine winkel.
Laatst was er pinstoring op de markt. Mag je dus met z'n allen in de rij staat in de AH een eindje verderop. Laat dan maar.
Waar jij ook weleens komt in Zeelandquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje overactief wel zo op de zaterdagochtend hoorWaar ga je heen in Zeeland?
Daar staan ze hier ook, en nog eentje in het oude Rabobank kantoor die geloof ik 24/7 is. Maar die is vrij populair onder hele hordes gastarbeiders (en schimmig volk uiteraard)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Alle pinautomaten zijn hier ook weg. Er staat er een in de Albert Heijn en zo'n geldmaat bij de sigarenboer, maar die staat grandioos in de weg in zo'n kleine winkel.
Laatst was er pinstoring op de markt. Mag je dus met z'n allen in de rij staat in de AH een eindje verderop. Laat dan maar.
daarom heb ik ook altijd wel contant geldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Het rabobank kantoor hier was ook vrij geruisloos opeens opgedoekt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staan ze hier ook, en nog eentje in het oude Rabobank kantoor die geloof ik 24/7 is. Maar die is vrij populair onder hele hordes gastarbeiders (en schimmig volk uiteraard)
Grmbl dm jij mij de locatie?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar jij ook weleens komt in Zeeland
Ah het noordelijkste eiland van de provinciequote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar jij ook weleens komt in Zeeland
Volgens mij worden die dingen alleen nog gebruikt om cash te trekken voor je dealer. En een enkele bejaarde die nog steeds niet snapt dat het net zo makkelijk is om je pas in de winkel tegen het pinding te houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staan ze hier ook, en nog eentje in het oude Rabobank kantoor die geloof ik 24/7 is. Maar die is vrij populair onder hele hordes gastarbeiders (en schimmig volk uiteraard)
Had laatst een muntje van 20cent nodig. Eeeh.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom heb ik ook altijd wel contant geld
Zorg jij dan dat Grmbl komt? huehuehuequote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah het noordelijkste eiland van de provincie
2 zelfs. toe maarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb twee vervaarlijke dames bij me hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |