SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja. hoewel ze zei van niet. Maar ja mijn hoofd hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Bang dat ze je uitleg verkeerd zou kunnen opvatten?
Ik heb echt àltijd lippenstift op, voel me kaal zonderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst lippenstift op en ik voelde me niet eens hoerig.
Nou, volgens mij heb je dat juist hartstikke netjes gedaan hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Gewoon weer meh en er gaat van alles door mijn hoofd.
Ik voel me ook een beetje ongemakkelijk over iets van eerder vanavond hoewel ik waarschijnlijk geen blaam tref.
Ik wilde wat voedselresten uit de ovenschaal in de vuilnisbak lepelen. Alleen stond de staigiare die er was om te helpen met haar rug dicht bij de prullenbak en ik was bang dat ik misschien uit zou schieten en ik haar achterwerk zou toucheren. Dus vroeg ik aan haar of ze op zij wou gaan omdat ik bang was om op haar kont te tikken.. Dat begreep ze en vond ze niet erg, maar toch voel ik me er raar onder...
Ik vind ze ook altijd overal en nergensquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen in een oude toilettas. Geen idee hoe oud ie is of hoe ik eraan kom, hij is van essence en het is een soort frisroze. Maar gewoon opgesmeerd, al heb ik dus geen idee waar ie vandaan komt.
Heb je die ook direct opgedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd overal en nergensWas van de week nog aangenaam verrast door een beetje een koraal kleurige waarvan ik al weer compleet vergeten was dat ik die had. Vond ik in een handtas die ik veel te weinig gebruik.
Lekker kontje dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Het gebruikelijke. Gewoon weer meh en er gaat van alles door mijn hoofd. Ik voel me ook een beetje ongemakkelijk over iets van eerder vanavond hoewel ik waarschijnlijk geen blaam tref. Ik wilde wat voedselresten uit de ovenschaal in de vuilnisbak lepelen. Alleen stond de staigiare die er was om te helpen met haar rug dicht bij de prullenbak en ik was bang dat ik misschien uit zou schieten en ik haar achterwerk zou toucheren. Dus vroeg ik aan haar of ze op zij wou gaan omdat ik bang was om op haar kont te tikken.. Dat begreep ze en vond ze niet erg, maar toch voel ik me er raar onder...
Stop met je hoofd!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. hoewel ze zei van niet. Maar ja mijn hoofd he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I like berry!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
Laatst deze kleur gekochthttps://images.app.goo.gl/KU56TqExxY9YztUt8
Ik was vandaag nog even in je dorpje, ik snap nu waarom je altijd boos en depressief en moe bent.quote:
Begrij niet dat je die khaleesi niet boeiend vindquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb je dat juist hartstikke netjes gedaan hoor
Begrijp de hype niet zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrij niet dat je die khaleesi niet boeiend vind
Helmond ben ik een keer doorheen gereden, wist niet wat ik zag!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog even in je dorpje, ik snap nu waarom je altijd boos en depressief en moe bent.
Lijkt mij wel een soort van droomvillequote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helmond ben ik een keer doorheen gereden, wist niet wat ik zag!
Ex kwam er vandaan. Had toen al genoeg moeten weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog even in je dorpje, ik snap nu waarom je altijd boos en depressief en moe bent.
Gaan we dan samen in een kubuswoning wonen daar?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een soort van droomville![]()
Beetje met je sportsokken in je badslippers goeikopie bier drinken
Je bent helemaal gewend aan je joggingbroek zie ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een soort van droomville![]()
Beetje met je sportsokken in je badslippers goeikopie bier drinken
Ygritte is de vrouw van die serie, die is als een wilde appelboom waar je een leven lang de snaakse vruchten van plukt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ex kwam er vandaan. Had toen al genoeg moeten weten.
je bent zelf een stofzuigerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je wel beetje op 1 lijn met Gergi?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Net 3u bij de keukenplanner gezeten en we moeten alsnog morgenochtend terug. Teveel keuze
Nu ben je oud en impotent?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen dacht ik ergens anders mee.
Alleen als we dan een voortuin hebben met witte plastic kuipstoelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan we dan samen in een kubuswoning wonen daar?
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ijskoud met een hart van vuur, dit dat alles. Zo is ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte is de vrouw van die serie, die is als een wilde appelboom waar je een leven lang de snaakse vruchten van plukt.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou nee want ik had die purno roze/rode al op![]()
Maar wel overwogen
Ik koop nooit lippenstift. Dacht dat ik hem wel een keer van m'n moeder gekregen zou hebben maar die wist van niks. Nou ja, na al die jaren zijn de bacillen van de oorspronkelijke eigenaar er ook wel af. Hij zag er ook nog als nieuw uit, alleen de plastic verzegeling was eraf geprutst.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd overal en nergensWas van de week nog aangenaam verrast door een beetje een koraal kleurige waarvan ik al weer compleet vergeten was dat ik die had. Vond ik in een handtas die ik veel te weinig gebruik.
Nee, daar gaat het nu al 2 dagen foutquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je wel beetje op 1 lijn met Gergi?
Wel geil hè die paupertjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik promoveer binnenkort naar de aussie denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent helemaal gewend aan je joggingbroek zie ik?
Lades, lades lades. That’s itquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Net 3u bij de keukenplanner gezeten en we moeten alsnog morgenochtend terug. Teveel keuze
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het nu al 2 dagen foutEerst zegt ie: kies jij maar. Dus ik hele avonden plannen, meten, alles uitzoeken. En dan zegt ie: ja mooi, doen we. En dan komt ie terug in de winkel en ziet ie ineens teveel andere dingen en wordt de hele planning omgegooid
Ja maar dat lijkt me wel de basis toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik promoveer binnenkort naar de aussie denk ik.
Zou je dat nog ergens kunnen kopen?
Mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het nu al 2 dagen foutEerst zegt ie: kies jij maar. Dus ik hele avonden plannen, meten, alles uitzoeken. En dan zegt ie: ja mooi, doen we. En dan komt ie terug in de winkel en ziet ie ineens teveel andere dingen en wordt de hele planning omgegooid
die heeft geen drakenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ygritte is de vrouw van die serie, die is als een wilde appelboom waar je een leven lang de snaakse vruchten van plukt.
Ik heb een tijd geleden een soort huispak van Australian gekocht bij de Dirk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik promoveer binnenkort naar de aussie denk ik.
Zou je dat nog ergens kunnen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |