deels welquote:
Het is ook lastig om tijdens elke SL naar het andere topic te gaanquote:
ja is het ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook lastig om tijdens elke SL naar het andere topic te gaan
Die 24-uurs opdrachten brachten wel meer leven in de brouwerij achteraf gezien. Deze BB niet gezien, buiten buttondrukken 1 keer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
deels wel
want BB was echt saaier
we mochten minder zien
er gebeurden amper spraakmakende dingen
als Vera in de finale had gezeten was hij er nog geweestquote:
Zeker weten !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
als Vera in de finale had gezeten was hij er nog geweest
typisch Marioquote:
Nawel had een nachtje kokosolie in haar haren gedaan en toen gleden ze er half uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op het einde zowat, en Grace hielp haar maar wie moet Grace helpen.
Denk ook niet dat het een verzinsel is wat vorige keer waren er ook bewoners die niet mochten. Dat was geloof ik met het verven.
dergelijke lijm lost op in oliequote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nawel had een nachtje kokosolie in haar haren gedaan en toen gleden ze er half uit.
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
typisch Mario
om af te haken omdat zijn favoriet er uit is
ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet iedereen mag Mario. Maar ik vind hem wel funny.op zijn oostenrijks nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |