Hoop dat het voor jou niet te laat isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
ben blij dat je mijn vermoedens bevestigd, zo zie je maar iedereen kan nog wat leren
dat is opmerkelijk, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet zoals Hans Wiegel zo mooi zou zeggen maar die ken je vast niet want die doet niet aan de instamgramquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hoop dat het voor jou niet te laat is
blijf lekker in je eigen bubbel leven met je vooroordelen over studenten. Wellicht tijd om net als Hans te stoppen met postenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
dat is opmerkelijk, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet zoals Hans Wiegel zo mooi zou zeggen maar die ken je vast niet want die doet niet aan de instamgram
Omdat sommige mensen niet "enkele euro's per dag" kunnen missen. Die moeten het met 350 euro per maand doen. En dan is het dus snel 10-15% van hun maandbudget.quote:
mijn eigen bubbel? ik heb de afgelopen decennia talloze bubbels meegemaakt, van de provo's tot de rotary club. jij zit nu net in je eigen bubbel en gaat schoppen en slaan naar alles wat zich daarbuiten afspeelt. kom over tijd nog maar eens terug. en wie ben jij om mij te zeggen om te stoppen met posten wijsneusje haha, ga iets nuttigs doenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
blijf lekker in je eigen bubbel leven met je vooroordelen over studenten. Wellicht tijd om net als Hans te stoppen met posten
Relax man, denk aan je hartquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
mijn eigen bubbel? ik heb de afgelopen decennia talloze bubbels meegemaakt, van de provo's tot de rotary club. jij zit nu net in je eigen bubbel en gaat schoppen en slaan naar alles wat zich daarbuiten afspeelt. kom over tijd nog maar eens terug. en wie ben jij om mij te zeggen om te stoppen met posten wijsneusje haha, ga iets nuttigs doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |