SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Hiermee wek je mijn interesse.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Nou valt mee hoorMorgen zwemmen en naar de kapper, zaterdag wandelen met twee dames en zondag bij bupa op bezoek.
Toe maar weer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
zaterdag wandelen met twee dames
2 dames?quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Nou valt mee hoorMorgen zwemmen en naar de kapper, zaterdag wandelen met twee dames en zondag bij bupa op bezoek.
Is het ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt het ineens toch minder spannend.
Wandelen. En daarna koffie met appeltaartquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dat geen neu...t drinken wordt !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Verdeling is ook ruk.quote:
Ga je even op z'n Grieks genomen wordenquote:
Haags en zijn partner bij de Griekquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdeling is ook ruk.
[..]
Ga je even op z'n Grieks genomen worden
Ai ja dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:55 schreef dud0r het volgende:
Eerst even een stukje chocolade. Heb de hele dag nog geen chocolade op
*pakt dekentje stevig vastquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef Recce het volgende:
Ik vermoed dat we een gasprobleempje gaan krijgen:
[ twitter ]
Als ze dat allemaal niet doen dan mogen ze gewoon weer met euro's/dollars betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef Recce het volgende:
Ik vermoed dat we een gasprobleempje gaan krijgen:
[ twitter ]
Dan zou Poetin gezichtsverlies lijden. Misschien vinden ze een omweg en anders gaat de kraan wel een keer dicht.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal niet doen dan mogen ze gewoon weer met euro's/dollars betalen.
awwwquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je ineens twee van die handjes, pakt je dekentje jou stevig vast.
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi vriendje![]()
Ben je al klaar met werken
Samen met het mes op tafel kijken straks natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
Mag ik @:anneloos weer vergezellen
Moi eemquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met het mes op tafel kijken straks natuurlijk.
https://harrypotter.fandom.com/nl/wiki/Hongaarse_Hoornstaartquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Die curry was zo pittig dat ik nu vuur kan spuwen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://harrypotter.fandom.com/nl/wiki/Hongaarse_Hoornstaart
Het restje van gister?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Die curry was zo pittig dat ik nu vuur kan spuwen
Tof. Ligt dat schip er ook?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen hier ff kijken denk ik of er een plekje in de zon is
[ afbeelding ]
Moet jij niet gewoon werken ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen hier ff kijken denk ik of er een plekje in de zon is
[ afbeelding ]
Nog steedsquote:
Beetje jaloers welquote:
Gezellig. Wanneer mag ik dat eens doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
Mag ik @:anneloos weer vergezellen
Dat is jammerquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ligt er nu. die gaat morgen ochtend om 8 weer weg
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Flinke vuurbal en zwarte rook vanaf het industrieterreinhttps://www.internetbode.(...)gloed-in-wijde-omtre
moet je ng wandelen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Flinke vuurbal en zwarte rook vanaf het industrieterreinhttps://www.internetbode.(...)gloed-in-wijde-omtre
Beetje, maar naar het industrieterrein is het te laat voor nuquote:
Daar gaan de klimaatdoelen weer tot en met 2060quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
En wij maar roebeltjes schokken voor ome vlad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkigquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje, maar naar het industrieterrein is het te laat voor nu
Vind het wel knap dat het een geplande affakkeling van een operationeel probleem isquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaan de klimaatdoelen weer tot en met 2060
Beter dan een geplande explosie die de hele omgeving verwoestquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat het een geplande affakkeling van een operationeel probleem is
Al wordt er nu wel brandweer met spoed opgetrommeldquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan een geplande explosie die de hele omgeving verwoest
Spannendquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al wordt er nu wel brandweer met spoed opgetrommeld
anders blijf je gewoon binnenquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht op m'n frietje babi pangang.
quote:
Maar dan heb ik geen chineesquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Zonder iets erbij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Als je niet naar buiten mag krijg je ook wel een melding toch?quote:
Doe ff een paddestoelquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 frikandellen speciaal en een blikje cola?quote:
Oh nog nooit gehad? Laat even weten hoe het is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Wist niet hoe groot zoiets is.
Kan het niet helemaal lezen maar zou kunnen, een beetje een paarsigequote:
Dan heb ik niks te etenquote:
Die vloog een poosje geleden over mijn huisquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan het niet helemaal lezen maar zou kunnen, een beetje een paarsige
volgende week allemaal weer voorbijquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Net nog even langs de bloesems gelopen ook
Spannend! Straks is het niet genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Wist niet hoe groot zoiets is.
Ja kut is dat. En dan maar wachten op de mooie herfst.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week allemaal weer voorbij
Nee dan moet ik even terug.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Straks is het niet genoeg.Heb je nog wel iets in huis voor als je nog trek hebt?
er zit nog een zomer tussenquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. En dan maar wachten op de mooie herfst.
Hij vliegt wel richting het zuiden jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vloog een poosje geleden over mijn huis
Dan verhonger ik?quote:
zijn je ramen en deuren dicht?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vliegt wel richting het zuiden jaNiet echt de slimste route om dan over het industrieterrein te gaan nu denk ik
Van balgeval nietquote:
Maar je krijgt toch gewoon melding op je telefoon als het niet kan?quote:
Ze kunnen beter omkeren inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vliegt wel richting het zuiden jaNiet echt de slimste route om dan over het industrieterrein te gaan nu denk ik
Zou wel weer eens een keertje tijd worden, Chemie Pack was het laatste echte spektakel daarquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch gewoon melding op je telefoon als het niet kan?
Nou nou..quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel weer eens een keertje tijd worden, Chemie Pack was het laatste echte spektakel daar
Je blijft binnen toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel weer eens een keertje tijd worden, Chemie Pack was het laatste echte spektakel daar
Niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig. Wanneer mag ik dat eens doen
De zoetzure kippetjes roepenquote:
Wim Denie GOATquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindbaasquote:
nou zo ver stinken ze nou ook weer niet modusquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Als jij nu een scheet laat heeft ie meer last van dan van dat hoor.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Als jij nu een scheet laat heeft ie meer last van dan van dat hoor.
Gedrogeerd kan ook nog he…. Hoeven ze niet per definitie zelf gedaan te hebben….quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:07 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)udenten-uvsv-utrecht
Ik dacht ff oh kut maar het riekt meer naar gesnoept hebben van de drugs pot
nieuwe variant van covidquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gedrogeerd kan ook nog he…. Hoeven ze niet per definitie zelf gedaan te hebben….
nee ikquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie. Wat. Waar.
Denk je dat ik het nodig heb?
10. Dat was wel in Egyptequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nieuwe variant van covid
misschien is dit weer de tijd van de 9 plagen? Of waren het er 7 ?
Dit is wel echt een bal tasquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik
https://www.desigual.com/nl_NL/22SAXP132000.html
kunnen we krokodillen in de gracht los latenquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, dit is de uitgelezen plek om Foqueville te stichten. Zullen we onze centjes bij elkaar leggen?
https://www.funda.nl/koop(...)42583979-het-fort-2/
@:uitstraling, zoek jij nog naar een leuk beleggingsobjectje?
nee hou mij nog in. al zit die wel in mijn mandjequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel echt een bal tasHeb je hem gekocht?
Oh Werkendamquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, dit is de uitgelezen plek om Foqueville te stichten. Zullen we onze centjes bij elkaar leggen?
https://www.funda.nl/koop(...)42583979-het-fort-2/
@:uitstraling, zoek jij nog naar een leuk beleggingsobjectje?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we krokodillen in de gracht los laten
Het smaakte niet naar de babi pangang van de Chinees dus ik weet niet wie er nu tegen me liegt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das jammer![]()
smaak verder wel goed?
Win-winquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh WerkendamGenoeg chickies daar met lange rok en stijve knot
Minder snacken, balliequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:20 schreef bitterbal het volgende:
mijn tasje is nu eigenlijk te klein
krijg soms met moeite het ritsje dicht
foto?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tassie van Ali op het oog van 17 euro.
Oh hier was het antwoord alquote:
das niet aardigquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als het krokodillenvoer op is
Zie je hebt een nieuwe nodig. Dat was ook mijn argument voor mijn laatste aanschaf.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:20 schreef bitterbal het volgende:
mijn tasje is nu eigenlijk te klein
krijg soms met moeite het ritsje dicht
Je moet ze ook vullen voor je ze kooktquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag al 2 begeleiders de tip gegeven om Cannelloni te maken van of verse lasagnevellen of die verpakte lasagnevellen even te wellen of te koken in heet water.. Dat is veel makkelijker dan dat gepiel met die voorgekookte pijpjes...
Dat beest kijkt toch ook om op gegeten te worden??quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie je hebt een nieuwe nodig. Dat was ook mijn argument voor mijn laatste aanschaf.
Die is leukquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://a.aliexpress.com/_v4MAGt
Kleur 5. De eerste.
Ja, maar het vullen gaat veel makkelijker in verse vellen of gekookte vellen dan in die pijpjesquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ze ook vullen voor je ze kookt
nee johquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat beest kijkt toch ook om op gegeten te worden??
Nektasje?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tassie van Ali op het oog van 17 euro.
gaat dat lang mee denkje?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://a.aliexpress.com/_v4MAGt
Kleur 5. De eerste.
https://nl.interestrip.co(...)ses-of-mass-hysteriaquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gedrogeerd kan ook nog he…. Hoeven ze niet per definitie zelf gedaan te hebben….
Ik heb een ander model van die lijn en die heb ik bijna vier jaar en krijgt nu scheurtjes.quote:
nee die zijn er voor onze beschermingquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we de kroks opeten.
oh das zeer netjesquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een ander model van die lijn en die heb ik bijna vier jaar en krijgt nu scheurtjes.
Dat denk ik ook wel maar vullen van ongekookte pijpjes is makkelijker dan van gekookte pijpjesquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar het vullen gaat veel makkelijker in verse vellen of gekookte vellen dan in die pijpjes
quote:
Kun jij een beetje blaffen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die zijn er voor onze bescherming
leuke print is et welquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Deze heb ik nu
https://a.aliexpress.com/_uzFojX
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en grommen en als ik heel boos ben ook sissen als een te hete snack
Ik bedoel dus die pijpjes uit een pak. Zijn die niet op de een of andere manier dan al voorgekookt. Daar ging ik dus van uitquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel maar vullen van ongekookte pijpjes is makkelijker dan van gekookte pijpjes![]()
En het gaat daarna toch de oven in dus gaar wordt het wel
[..]
[ afbeelding ]
De Cecco Cannelloni all'uovo n° 100 #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191054quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoel dus die pijpjes uit een pak. Zijn die niet op de een of andere manier dan al voorgekookt. Daar ging ik dus van uit
Gewoon ghb in het drinkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit lijkt er het meeste op:
https://www.smithsonianma(...)-portugal-180962383/
Haquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Bij van die keurige studentenverenigingen. Tsk.
Nee joh, niet 2 avonden achter elkaar.quote:
Lekker net goed. Met je sliertjesmop. Vies kind.quote:
Is ze nog steeds vies bezig?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker net goed. Met je sliertjesmop. Vies kind.
Haha viesmadquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker net goed. Met je sliertjesmop. Vies kind.
Snap ik wel als dat net zo ging als vanmiddag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen eetlust meer na een smerige mop van drie weken geleden.
Wel zelfde niveau.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik wel als dat net zo ging als vanmiddag.
Meer zin in pep.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat is niet zo chill, meer hardcore stijl
Geen explosies onderweg enz?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Was toch voor de babi pangang gegaan, goede keuzeWas echt lekker krokant en gewoon weer allejezus veel dat ik er nog 2 dagen van kan eten
Gok dat jij bij Thunderdome '96 er nog niet bij was hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Thunderdome![]()
Maar daar was ik nuchter haha.
Nee wel een mooie oranje lucht en een felle vlamquote:
Nee toen niet maar er zijn wel meer edities geweest, ik was bij de 25 jaar jubileum editie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat jij bij Thunderdome '96 er nog niet bij was hoor
Thunderdome zelf ben ik nooit geweest, wel bij van die stages die ze op Q-Base haddenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee toen niet maar er zijn wel meer edities geweest, ik was bij de 25 jaar editie.
Ik werd vanmiddag aangevallen door een vlinderquote:
kan niet de mijne zijn geweestquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag aangevallen door een vlinder
Ground Zero is ook wel tof.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thunderdome zelf ben ik nooit geweest, wel bij van die stages die ze op Q-Base hadden
Ben echt al heel lang niet meer naar festivals geweest, laatste was denk ik Decibel in 2009 of 10quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ground Zero is ook wel tof.Enige buiten hardcorefeest in de nacht dacht ik.
EEN PAAR ROSSE KUJJE KRIJGE HIERRR PAKAANquote:
NEENEE NIET DOENquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN PAAR ROSSE KUJJE KRIJGE HIERRR PAKAAN
EN DAARNA NOG EEN KEER< ALLEEN WAT LANGERquote:
Ik ben vandaag net een andere wandeling gaan doen, anders had ik deze foto ook. Dat is een magnolia toch?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vader van een vriend van me heeft een hersenbloeding gehad. Vriend van me moet terugkomen ergens uit Scandinavië![]()
Sowieso veel slecht nieuws voorbij horen komen vandaag.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vader van een vriend van me heeft een hersenbloeding gehad. Vriend van me moet terugkomen ergens uit Scandinavië![]()
Mweh matig joh.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja. Via zijn zus gehoord dat er niet echt een vorm van communicatie is. Hij is wel "wakker" en "kijkt". Dat is voor hun nu ook al vooruitgang in de situatie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jeetje. Zware hersenbloeding?
Och jeetjequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Via zijn zus gehoord dat er niet echt een vorm van communicatie is. Hij is wel "wakker" en "kijkt". Dat is voor hun nu ook al vooruitgang in de situatie.
Dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Via zijn zus gehoord dat er niet echt een vorm van communicatie is. Hij is wel "wakker" en "kijkt". Dat is voor hun nu ook al vooruitgang in de situatie.
Onder andere.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:iet
[..]
De Cecco Cannelloni all'uovo n° 100 #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191054
Dit bedoel je toch?
denk daar maar niet aanquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mweh matig joh.Dat heb ik dus ook langzaam steeds vaker in mijn achterhoofd zitten
quote:
Ik zie het ook niet zo hoopvol in. Kan nog (iets) verbeteren, maar als het dat niet doet dan is het ook de vraag hoe nu verder.quote:
nee moet ook niet. Voor t zelfde geld leeft iedereen nog 10 jaar of zoquote:
je wordt zelf ook ouder dus zal je dit soort dingen ook meer horen om je heen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee moet ook niet. Voor t zelfde geld leeft iedereen nog 10 jaar of zo
Die zijn niet voorgekookt inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onder andere.
Maar er staat dus rauw. Dus niet voorgekookt![]()
Ik ben vrij vroeg al geconfronteerd met het gegeven dat leven eindig is. Merk de laatste jaren ook dat ik vooral nu gelukkig wil zijn omdat dingen zomaar voorbij kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wordt zelf ook ouder dus zal je dit soort dingen ook meer horen om je heen.
Is je vader trouwens al gestart met behandeling?
komende dinsdag komt er eoa nadere uitslag en dan weten we meer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wordt zelf ook ouder dus zal je dit soort dingen ook meer horen om je heen.
Is je vader trouwens al gestart met behandeling?
Die onzekerheid en dat wachten tot die uitslag is ook maar kut, sterkte!quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komende dinsdag komt er eoa nadere uitslag en dan weten we meer.
Zoveel mogelijk genietenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vrij vroeg al geconfronteerd met het gegeven dat leven eindig is. Merk de laatste jaren ook dat ik vooral nu gelukkig wil zijn omdat dingen zomaar voorbij kunnen zijn.
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezigquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Die onzekerheid en dat wachten tot die uitslag is ook maar kut, sterkte!
Oke. ik duim voor goed nieuws.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komende dinsdag komt er eoa nadere uitslag en dan weten we meer.
Das misschien beter juistquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het komt wel dichterbij zo ja. ALs je die kant (familie en zo) op kijkt. Oom (78) afgelopen september, agressief, in 2 weken game over. Zijn weduwe, zus van mijn vader, paar weken geleden borstkanker, morgen amputatie. Pa zelf dan prostaatkanker wat voor zo ver nu bekend goed te behandelen zou kunnen zijn. Dan heb ik nog een andere oom die 85 is en al een tijdje aan bloedarmoede lijdt, nou daar word je ook geen 140 mee. Plus een goeie vriendin van me (love of my life eigenlijk, maar dat is weer een ander verhaal) die is ook net vorige maand geopereerd voor borstkanker. En gaat nu een maand lang dagelijks bestraling in.
En ik hetleven maar kut vinden als het druk is op werk, terwijl de zon nog schijnt.
Laten we wel wezen, het leven wordt ook niet leuker door werk. Maar daar komen we als mensheid nog wel een keer achter.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik hetleven maar kut vinden als het druk is op werk, terwijl de zon nog schijnt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben vandaag net een andere wandeling gaan doen, anders had ik deze foto ook. Dat is een magnolia toch?
Nee dat is ook zo. (46 trouwens)quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mja weet niet hoe oud je vriendin is maar de andere familieleden waarover je verteld zijn natuurlijk ook op leeftijd dus dat je het dan zo veel om je heen hoort is helaas niet vreemd
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
niet te zuinig zeg. Sjezus, ik ontplof
Zijn wel allemaal mooie leeftijden toch? Afgezien dan van je eerste opaquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. (46 trouwens)
Heb eigenlijk nog steeds pas heel weinig begrafenissen mee hoeven maken.
1983 Opa (65) maar ja was ik te jong voor (8)
1991 Overgrootmoeder (92)
2000 Vader van een van mijn beste vrienden![]()
2006 Opa (83)
2010 Oma (89)
2013 Oma (93)
Boeltje begint wel een beetje op scherp te staan.
Weten we toch al....quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, het leven wordt ook niet leuker door werk. Maar daar komen we als mensheid nog wel een keer achter.
Zekerzekerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal mooie leeftijden toch? Afgezien dan van je eerste opa
Fles pieker er niet zo overquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet gewoon iemand in huis hebben die zegt dat ik er niet zo over moet piekeren. Maar ja.
Ja nou ja dat gaat zo maar niet hequote:
ja schaken verbiedenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
In games worden ook weer onnodig veel mensen vermoord
nou nu wordt je wel wat veeleisendquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja dat gaat zo maar niet he![]()
Iemand die ook bier haalt en waar ik een beetje mee kan knuffelen en zo
Teringquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nu wordt je wel wat veeleisend
Ze zijn wel snel weer uitgebloeid. Morgen maar even gaan kijken in het park.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan er hier twee, enorme bomen.
Ja, niemand komt op voor de rechten van gamecharacters.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
In games worden ook weer onnodig veel mensen vermoord
GCLM!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, niemand komt op voor de rechten van gamecharacters.
200 euro bij de C&A is nog best veel, of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ik denk dat het ook een beetje drempelvrees van mij is hoor. Het grootste waar ik me zorgen over maak is "wat moet ik aan op de begrafenis"
Maar als ik 200 euro tegen C&A aan spuug is dat op zich opgelost.
Jawel, maar dit is niet het moment om dicht langs de lijntjes te knippenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
200 euro bij de C&A is nog best veel, of niet?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
Al dat gepraat over de dood deed me denken aan dit nummer
Toen mijn vader 6 jaar geleden overleed moest ik ook ff snel shoppen voor kleding dat geschikt was voor bij een uitvaartquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ik denk dat het ook een beetje drempelvrees van mij is hoor. Het grootste waar ik me zorgen over maak is "wat moet ik aan op de begrafenis"
Maar als ik 200 euro tegen C&A aan spuug is dat op zich opgelost.
ja dat wil ik dus voor zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toen mijn vader 6 jaar geleden overleed moest ik ook ff snel shoppen voor kleding dat geschikt was voor bij een uitvaart
Houden zo ! Iedereen heeft weleens van die momentjes waarbij je nadenkt over sterfelijkheid enzo, hoort erbij, one of the perks van mens zijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wil ik dus voor zijn.
Verder gaat het eigenlijk wel goed met me
Herkenbaar!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
an de andere kant heb ik ook weleens het idee dat mijn eigen leven pas mag beginnen als pa en ma er niet meer zijn. Maar ja dat is weer een ander avontuur.
Ik heb dan ook weleens iets van "Het hangt nu maar boven de markt. Hup hup get it over with"quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Houden zo ! Iedereen heeft weleens van die momentjes waarbij je nadenkt over sterfelijkheid enzo, hoort erbij, one of the perks van mens zijn
ja voel jij je ook zo gecontroleerd ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |