SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Hiermee wek je mijn interesse.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Nou valt mee hoorMorgen zwemmen en naar de kapper, zaterdag wandelen met twee dames en zondag bij bupa op bezoek.
Toe maar weer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
zaterdag wandelen met twee dames
2 dames?quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Nou valt mee hoorMorgen zwemmen en naar de kapper, zaterdag wandelen met twee dames en zondag bij bupa op bezoek.
Is het ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt het ineens toch minder spannend.
Wandelen. En daarna koffie met appeltaartquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Als dat geen neu...t drinken wordt !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Verdeling is ook ruk.quote:
Ga je even op z'n Grieks genomen wordenquote:
Haags en zijn partner bij de Griekquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdeling is ook ruk.
[..]
Ga je even op z'n Grieks genomen worden
Ai ja dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:55 schreef dud0r het volgende:
Eerst even een stukje chocolade. Heb de hele dag nog geen chocolade op
*pakt dekentje stevig vastquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef Recce het volgende:
Ik vermoed dat we een gasprobleempje gaan krijgen:
[ twitter ]
Als ze dat allemaal niet doen dan mogen ze gewoon weer met euro's/dollars betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef Recce het volgende:
Ik vermoed dat we een gasprobleempje gaan krijgen:
[ twitter ]
Dan zou Poetin gezichtsverlies lijden. Misschien vinden ze een omweg en anders gaat de kraan wel een keer dicht.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal niet doen dan mogen ze gewoon weer met euro's/dollars betalen.
awwwquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je ineens twee van die handjes, pakt je dekentje jou stevig vast.
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi vriendje![]()
Ben je al klaar met werken
Samen met het mes op tafel kijken straks natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
Mag ik @:anneloos weer vergezellen
Moi eemquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met het mes op tafel kijken straks natuurlijk.
https://harrypotter.fandom.com/nl/wiki/Hongaarse_Hoornstaartquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Die curry was zo pittig dat ik nu vuur kan spuwen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://harrypotter.fandom.com/nl/wiki/Hongaarse_Hoornstaart
Het restje van gister?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Die curry was zo pittig dat ik nu vuur kan spuwen
Tof. Ligt dat schip er ook?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen hier ff kijken denk ik of er een plekje in de zon is
[ afbeelding ]
Moet jij niet gewoon werken ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen hier ff kijken denk ik of er een plekje in de zon is
[ afbeelding ]
Nog steedsquote:
Beetje jaloers welquote:
Gezellig. Wanneer mag ik dat eens doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
Mag ik @:anneloos weer vergezellen
Dat is jammerquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ligt er nu. die gaat morgen ochtend om 8 weer weg
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Flinke vuurbal en zwarte rook vanaf het industrieterreinhttps://www.internetbode.(...)gloed-in-wijde-omtre
moet je ng wandelen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Flinke vuurbal en zwarte rook vanaf het industrieterreinhttps://www.internetbode.(...)gloed-in-wijde-omtre
Beetje, maar naar het industrieterrein is het te laat voor nuquote:
Daar gaan de klimaatdoelen weer tot en met 2060quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
En wij maar roebeltjes schokken voor ome vlad.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkigquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje, maar naar het industrieterrein is het te laat voor nu
Vind het wel knap dat het een geplande affakkeling van een operationeel probleem isquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaan de klimaatdoelen weer tot en met 2060
Beter dan een geplande explosie die de hele omgeving verwoestquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat het een geplande affakkeling van een operationeel probleem is
Al wordt er nu wel brandweer met spoed opgetrommeldquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan een geplande explosie die de hele omgeving verwoest
Spannendquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al wordt er nu wel brandweer met spoed opgetrommeld
anders blijf je gewoon binnenquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht op m'n frietje babi pangang.
quote:
Maar dan heb ik geen chineesquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Zonder iets erbij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Als je niet naar buiten mag krijg je ook wel een melding toch?quote:
Doe ff een paddestoelquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 frikandellen speciaal en een blikje cola?quote:
Oh nog nooit gehad? Laat even weten hoe het is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Wist niet hoe groot zoiets is.
Kan het niet helemaal lezen maar zou kunnen, een beetje een paarsigequote:
Dan heb ik niks te etenquote:
Die vloog een poosje geleden over mijn huisquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan het niet helemaal lezen maar zou kunnen, een beetje een paarsige
volgende week allemaal weer voorbijquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Net nog even langs de bloesems gelopen ook
Spannend! Straks is het niet genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Wist niet hoe groot zoiets is.
Ja kut is dat. En dan maar wachten op de mooie herfst.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week allemaal weer voorbij
Nee dan moet ik even terug.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Straks is het niet genoeg.Heb je nog wel iets in huis voor als je nog trek hebt?
er zit nog een zomer tussenquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. En dan maar wachten op de mooie herfst.
Hij vliegt wel richting het zuiden jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vloog een poosje geleden over mijn huis
Dan verhonger ik?quote:
zijn je ramen en deuren dicht?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vliegt wel richting het zuiden jaNiet echt de slimste route om dan over het industrieterrein te gaan nu denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |