SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wat is grijze carpaccio?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Die grijze carpaccio stonk echt naar kattenvoer maar dan wat zuurder nog.
op je balkon?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig gaat de BBQ doordeweeks wel eens aan. Paar stukjes vlees, goede salade en ik ben alweer blij.
Wilde een keer wat speciaals uitproberen met wat eters thuis, ik dacht nou carpaccio is koud al lekker dus waarom kan ik die niet warm maken, krijg je een soort dun rundvleesjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde een keer wat speciaals uitproberen met wat eters thuis, ik dacht nou carpaccio is koud al lekker dus waarom kan ik die niet warm maken, krijg je een soort dun rundvleesje![]()
Beetje echte truffel eroverheen, wat Parmezaanse kaas smelten, kappertjes, balsamicozut, maar dat werd een soort grijze riekende erg dode brei.
oh leukquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:05 schreef Karzai het volgende:
Iets voor mezelf gekocht voor aan de muur
https://i.imgur.com/cMP1QZL.jpg
quote:
Die kwam natuurlijk niet voorbij in KSC cribs.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wist niet dat jij een tuin had?
neequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kwam natuurlijk niet voorbij in KSC cribs.
Aardappels.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
Je kan schijnbaar best veel in een magnetron klaarmaken las ik gisteren ofzo.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik weet nog dat stiefmonster ooit een ei n de micro wavee wilde koken. zei al dat het een slecht idee was maar ze stuurde mij weg omdat ze het brutaal vond en het zelf wel beter wist.
Dus ik boven in mijn kamer.hoorde een harde pof en haar schelden
hehehe
Laat eens zien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:12 schreef Karzai het volgende:
Hangt ook een hele mooie foto van een oerang oetang hoofd, die is wel iets duurder. Twijfel ik over
2,50?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:12 schreef Karzai het volgende:
Hangt ook een hele mooie foto van een oerang oetang hoofd, die is wel iets duurder. Twijfel ik over
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde een keer wat speciaals uitproberen met wat eters thuis, ik dacht nou carpaccio is koud al lekker dus waarom kan ik die niet warm maken, krijg je een soort dun rundvleesje![]()
Beetje echte truffel eroverheen, wat Parmezaanse kaas smelten, kappertjes, balsamicozut, maar dat werd een soort grijze riekende erg dode brei.
US z'n schuldquote:
Normaal ben ik een echte keukenprins hoor, menig vrouw die totaal broeds is geworden van mijn keukenstrapatsenquote:
Ik.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal ben ik een echte keukenprins hoor, menig vrouw die totaal broeds is geworden van mijn keukenstrapatsen
Ik ben hier ook de huiskok.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal ben ik een echte keukenprins hoor, menig vrouw die totaal broeds is geworden van mijn keukenstrapatsen
Is van glas, licht schijnt erop, dus je ziet het niet zo goedquote:
Bijna 22,50, maar ik krijg korting 25%quote:
Oh die is best wel mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is van glas, licht schijnt erop, dus je ziet het niet zo goed
[ afbeelding ]
[..]
Bijna 22,50, maar ik krijg korting 25%
Voor geen 10.000 zou ik dit aan de muur hangen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ah das wel meer ja maar nog steeds niet duurquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
deze is onderwegquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor geen 10.000 zou ik dit aan de muur hangen.
Ditquote:
Beetje hoerig maar ok ik zou die nog net kunnen trekken, of misschien daarom welquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze is onderweg
https://displate.com/displate/1148529
gaat op het toilet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hoerig maar ok ik zou die nog net kunnen trekken, of misschien daarom wel
Meer de helft van de zin weggehaaldquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt de rest van mijn zin weggehaald?
Als ik daar op die site ga neuzen is het ineens augustus zonder dat ik erg in heb.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat op het toilet.
Had mij aangemeld als lid bij die displate club. krijg je 1 keer per jaar een gratis
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb overigens geen magnetron, die heb ik weggegeven aan een Afghaan in de buurt, toen ik ging verhuizen![]()
Er kwamen soms vonken uit, dus veel plezier ermee.
ja het is verschrikkelijk hoeveel ze hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik daar op die site ga neuzen is het ineens augustus zonder dat ik erg in heb.
Ik zoek er trouwens ook nog eentje voor op de plee "Stay on Target" van Star Wars, goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat op het toilet.
Had mij aangemeld als lid bij die displate club. krijg je 1 keer per jaar een gratis
Ik ben een slecht mens he?quote:
https://displate.com/displate/3736632quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
vind deze stijl ook vet
https://displate.com/displate/5333439
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://displate.com/displate/3736632
quote:
Hmmmm, ga het ff checkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu Mr Moto aan het ontdekken. Prima rock uit Veldhoven, tot nu toe
Even overgegeven.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ik ruim mijn vaatwasser in. zie wat uit zon sproeier steken dus ik er aan plukken. Haal ik er gewoon een hele pleister uit
Klinkt goed! Redelijk old skool sound, i like itquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu Mr Moto aan het ontdekken. Prima rock uit Veldhoven, tot nu toe
geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst een pleister gehad?
Misschien is-ie niet van jou!quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee![]()
ben ook helemaal verbaast dat het past
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak hem eens open? Misschien zit er wel een afgerukte vinger van de vaatwasserinelkaarzetmeneer in
Wel jammer, had mooi bij de kassakoopjes gekundquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste keer een doucheputje schoonmaken als je verhuisd bent is ook fijn. De haren van iemand anders verwijderen
Ik lees dit met een koekje in mijn hand.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste keer een doucheputje schoonmaken als je verhuisd bent is ook fijn. De haren van iemand anders verwijderen
Die kwam ik tegen achter de verwarmingquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Of een onderbroek die niet van jezelf is.
Toen ik hier een paar jaar woonde liep de afvoer van de wastafel in de badkamer niet meer door. Daar kwam me toch een prop ranzigheid uitquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit appartement was gelukkig nieuw
ja zon topje ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel jammer, had mooi bij de kassakoopjes gekund
Mijn overbuurman heeft ook een Thais hapje. Hebben nu hun tweede kind gekregen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu al trek in deel 2 van mijn Thaise hapje, hoewel het niet eens zo bijzonder was.
Mijn oom ook, maar daar komen geen kleine hapjes meer van.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn overbuurman heeft ook een Thais hapje. Hebben nu hun tweede kind gekregen.
Van die zwart/grijze prut. Dat is vast één of ander tandpastarestant?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hier een paar jaar woonde liep de afvoer van de wastafel in de badkamer niet meer door. Daar kwam me toch een prop ranzigheid uit
En haar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Van die zwart/grijze prut. Dat is vast één of ander tandpastarestant?
Nou dan weet je van wie de pleister was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
nou werkelijk het was hier zo vies. We haalde zelfs ondergoed uit de keukenlades tevoorschijn. vriezer hadden ze achter gelaten met allemaal vast gevroren ijsjes. overaaaaal zwarte haren. 1 lade in de badkamer vol met zwarte haren.
Hebben het echt heel erg achter gelaten deze mensen hier
quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan weet je van wie de pleister was.
Daar loop je dus al een jaar van te eten.
Waarom zou je ondergoed in de keuken bewaren?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
nou werkelijk het was hier zo vies. We haalde zelfs ondergoed uit de keukenlades tevoorschijn. vriezer hadden ze achter gelaten met allemaal vast gevroren ijsjes. overaaaaal zwarte haren. 1 lade in de badkamer vol met zwarte haren.
Hebben het echt heel erg achter gelaten deze mensen hier
Mijn eetlust is even verdwenen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan weet je van wie de pleister was.
Daar loop je dus al een jaar van te eten.
Gisteravond bij Lauren gezien dat Thaise en Filipijnse hapjes erg populair zijn op de Faeröer eilandenquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oom ook, maar daar komen geen kleine hapjes meer van.
ja geen idee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je ondergoed in de keuken bewaren?
Wassen in de vaatwasserquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je ondergoed in de keuken bewaren?
Heb je die onderbroek nu aan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee.![]()
de buurman zei dat ze het weekend voor de overdracht ineens gigantische haast hadden en alles hebben verhuist. Het hoeft niet helemaal spik en span maar lades vol met haar achterlaten is toch nasty
ja of een helequote:
dat schijnen ze in hotels te doen tochquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in de waterkoker.
Zoals in hotelkamers.
Please stop.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat er van die vlokken in de waterkoker drijven en je denkt dat het kalkaanslag is.
Ik vertrouw hotelkamers enz ook niet hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Vliegtuigen zijn eigenlijk ook maar smerig.
Tamponquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat er van die vlokken in de waterkoker drijven en je denkt dat het kalkaanslag is.
Nou he bah.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je echt geen geld hebt, kook je die gewoon even uit.
Tja, ieder z'n hobby. Jij bewaart nu allemaal armen en benen in die lades.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee.![]()
de buurman zei dat ze het weekend voor de overdracht ineens gigantische haast hadden en alles hebben verhuist. Het hoeft niet helemaal spik en span maar lades vol met haar achterlaten is toch nasty
quote:
Kijk nou, verenigd in walgingquote:
ja maar die laat ik niet achter voor de nieuwe eigenaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ieder z'n hobby. Jij bewaart nu allemaal armen en benen in die lades.
lolquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Kijk nou, verenigd in walgingStil. Mooi.
Tja, als je haast hebt, zie je zo een oogbal en wat tenen over het hoofd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die laat ik niet achter voor de nieuwe eigenaar
Dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als je haast hebt, zie je zo een oogbal en wat tenen over het hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Case bij Paypal met die hoerige kutchinezen met die vervalste USB schijven opgelost
Krijg al mijn geld terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja schroeft makkelijker de volgende keer. Die wokkel blijft er toch wel een beetje in zitten qua vorm natuurlijk.quote:
JAAAAquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
En als mensen mij quoten ziet die persoon het ook alsnog. Eigenlijk werkt het maar voor een kwart ofzo.
ik kan daar niet teveel over zeggen want dan riskeer ik een banquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ze laten die honden gewoon los op die kat![]()
![]()
https://9gag.com/gag/agg7y1r
Hij pluist misschien een beetje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja schroeft makkelijker de volgende keer. Die wokkel blijft er toch wel een beetje in zitten qua vorm natuurlijk.
dan ff afschroeien met de aansteker.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij pluist misschien een beetje.
Ja weet niet eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
er wordt hier dagelijks over seks gepraat, dus wat is vandaag precies het verschil?
Nou ja als het dertien keer uitzuigen van je eigen tampon om hem voor de veertiende keer te gebruiken jouw idee van lekkere seks is, dan niet zo veel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
er wordt hier dagelijks over seks gepraat, dus wat is vandaag precies het verschil?
ja jij ook maar dit ging even over mensen, Robocop.quote:
Terminatorquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij ook maar dit ging even over mensen, Robocop.
Gelukkig welquote:
Nou best wel jaquote:
Oh nu krijg ik de verschrikkelijke mod Ama achter me aan, hier moj bij weezn, dit wordt lachenquote:
quote:
quote:
Oke Kluun.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nu krijg ik de verschrikkelijke mod Ama achter me aan, hier moj bij weezn, dit wordt lachen
Dan doe je datquote:
Mag ik dan zeggen dat het van jou mag?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik dan zeggen dat het van jou mag?
geen idee nogquote:
Mooiquote:
Ik heb geen zin om te koken, dus ik laat iemand voor mij koken.quote:
Modje mot je niet tegenspreken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi
"Wat doe je daar 4E? Beetje slapen?"
- Mocht van Dud0r van het Fok! Forum
Ik denk dat er nog wel een shoarmaschotel turbozestienklepper bij kan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik eindelijk eens voor het frietje babi pangang ga. Maar vraag me af of dat voldoende is of dat ik er nog iets bij doe.
Loempidel erbijquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik eindelijk eens voor het frietje babi pangang ga. Maar vraag me af of dat voldoende is of dat ik er nog iets bij doe.
Dat is niet genoegquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ookquote:
Water is natquote:
Ja, de was is hier zo droogquote:
O kut, vergeten op te hangen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de was is hier zo droog
binnen he..quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de was is hier zo droog
omnomnomquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
eens zien wat ik in de AF ga douwen. Heb Teriyaki balletjes
Nu verschimmeld?quote:
waar zijn ze vandaan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, smaakt niet echt ergens naar
Mora Oven und Airfryeurquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar zijn ze vandaan?
heb je er geen sausje bij?
ja tenminste nog iets van smaakquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mora Oven und Airfryeur
Nee ja geen sausje. Dan smaken ze naar sausje![]()
Wasgoed op pootjesquote:
vlees er bij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:19 schreef Karzai het volgende:
Ik maak een borrelplankje als ik thuis kom en vanavond gebakken aardappeltjes met een salade
Dat klinkt wel prima. Denk dat ik vanavond ook een plankje maak. Beetje worst. Beetje kazen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:19 schreef Karzai het volgende:
Ik maak een borrelplankje als ik thuis kom en vanavond gebakken aardappeltjes met een salade
een worst kaas scenarioquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt wel prima. Denk dat ik vanavond ook een plankje maak. Beetje worst. Beetje kazen.
Moesten we dat weten ja?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling heeft zijn broek al op zijn knietjes![]()
![]()
Jazekerquote:
Blauw met tompoucesquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
best interessant hoor.
Wat voor kleur onderbroek, boom?
Nicequote:
quote:
quote:
quote:
Ja nog wijder open? Anders past het niet?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja nog wijder open? Anders past het niet?
Hoi vriendjequote:
quote:
* Ama springt op de fietsquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo het eten staat in de oven...
Ik ga straks chinees halen denk ikquote:
Dan kunnen we het ook samen etenquote:
Nee denk gewoon bamiquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb al afgesproken met game of thrones
Lekker laten wachtenquote:
Moest grinnikenquote:
Welke?quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
@:dud0r heb je die koffiekoeken ook gehaald bij de Leidel?
Mooi wij zijn ook moe.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:19 schreef Haags het volgende:
ik ben echt ontzettend vermoeiend.
ik stop daar NU meteen mee!
oh?👀quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
Zacht bolletje met makreel, Griekse knoflookyoghurt, verse tuinkruiden en een kneepje limoen
Klinkt lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
Zacht bolletje met makreel, Griekse knoflookyoghurt, verse tuinkruiden en een kneepje limoen
Nog niet gezien.quote:
quote:
Sowquote:
Jammer van die makreelquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]Ziet er leuk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]een citizen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk![]()
quote:
Nou valt mee hoorquote:
Dit soort tapasbakjes zijn altijd zo chill van de supermarkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |