abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204915083
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:28 schreef laziness het volgende:

[..]
Een kwetsbaar persoon is niet meteen een wappie :{w
Lekker binnen blijven dan als je niks strikt noodzakelijks buiten te doen hebt.

Zag dit weekend in Phantasialand mensen buiten met een mondkapje lopen :') Tsja, als je dan echt zo'n bange wap bent...
pi_204915193
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Lekker binnen blijven dan als je niks strikt noodzakelijks buiten te doen hebt.

Zag dit weekend in Phantasialand mensen buiten met een mondkapje lopen :') Tsja, als je dan echt zo'n bange wap bent...
Maar dat is toch een eigen keus??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_204915205
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
Maar dat is toch een eigen keus??
Ja, moeten ze zelf weten. Maar lijkt me logischer dat je binnen blijft als je het echt zo in je broek doet voor kerona.
pi_204915450
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, moeten ze zelf weten. Maar lijkt me logischer dat je binnen blijft als je het echt zo in je broek doet voor kerona.
Dat kan jij niet beslissen voor een ander.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_204915665
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
  zondag 3 juli 2022 @ 19:58:19 #156
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205227315
Iemand toegang weten te fixen voor Marvelland?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_205228410
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:58 schreef nils7 het volgende:
Iemand toegang weten te fixen voor Marvelland?
Ja 😉
  maandag 4 juli 2022 @ 10:10:25 #158
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205231975
Wij gaan eind november naar Disney, kids zijn dan 2,4,6 jaar.
Gaan op woensdag rijden, en zondag terug, dan toegang tot het park op donderdag,vrijdag,zaterdag.

Gaan naar Campanile Val de France, waren vroeger eens naar de voorganger van dit hotel geweest, wat prima was.
pi_205313086
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 21:28 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Ja 😉
Vorige week maandag en vandaag 😉
En het ziet er prima uit
pi_205313282
Heb je ook de nieuwe attracties al kunnen doen psv-gomes?
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_205313415
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 23:28 schreef FlyingFish het volgende:
Heb je ook de nieuwe attracties al kunnen doen psv-gomes?
Ja 😊
De web attractie is super.
De flight force vorige week gedaan, maar vandaag overgeslagen
Hier en daar wat shows, foto locaties en verschillend aanbod aan eten. Fast food restaurant(Italiaans) ,buffetrestaurant,food truck (asiatisch en een met hotdogs)
Ze verwachten wel een hoop mensen. Jeetje de wachtrij is super lang, de restaurants hebben best een hoop plaatsen
pi_205317698
Klinkt goed! Ik ben ook wel erg benieuwd, vooral naar Spider-Man! Maar ik denk niet dat ik mijn man nog over kan halen voor dit/komend jaar.

Maar we hebben wel Disney World geboekt voor volgend jaar *O*
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_205797796
Wij zijn aan het orinteren voor restaurants in WDW. Iemand tips voor nuttige websites hiervoor? De meeste gaan over kwaliteit van het eten en dat interesseert mij eigenlijk niet zoveel; mijn kinderen waarderen kwaliteitsdiners niet zo en ik vind zelf entourage en sfeer belangrijker. Welke website is handig voor informatie hierover waarbij het niet alleen over het eten zelf gaat? Of heeft er iemand tips vanuit eigen ervaring? We verblijven in Carribean Beach Resort.

En andere tips voor extra zaken om daar te doen buiten de attracties in de parken? We gaan met twee meiden van ruim 5 jaar en een jongen van 7.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_205802100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:24 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn aan het orinteren voor restaurants in WDW. Iemand tips voor nuttige websites hiervoor? De meeste gaan over kwaliteit van het eten en dat interesseert mij eigenlijk niet zoveel; mijn kinderen waarderen kwaliteitsdiners niet zo en ik vind zelf entourage en sfeer belangrijker. Welke website is handig voor informatie hierover waarbij het niet alleen over het eten zelf gaat? Of heeft er iemand tips vanuit eigen ervaring? We verblijven in Carribean Beach Resort.

En andere tips voor extra zaken om daar te doen buiten de attracties in de parken? We gaan met twee meiden van ruim 5 jaar en een jongen van 7.
Ik zat afgelopen april in CBR. Mooi resort. Skyliner is erg leuk en snel om naar Epcot en Studios te gaan.
Voor restaurants kan je kijken op bijv https://www.disneyfoodblog.com/. Zij hebben ook veel youtube filmpjes over eten/restaurants in WDW.

Ik zelf pak ook meestal Universal erbij voor 2 dagen. Vervoer hierheen kan dan met bijv met Lyft/Uber.

Verder kan je een dagje Vineland outlet doen. Daar zit ook de Disney outlet store.
pi_205802387
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 14:15 schreef EdVe het volgende:

[..]
Ik zat afgelopen april in CBR. Mooi resort. Skyliner is erg leuk en snel om naar Epcot en Studios te gaan.
Voor restaurants kan je kijken op bijv https://www.disneyfoodblog.com/. Zij hebben ook veel youtube filmpjes over eten/restaurants in WDW.

Ik zelf pak ook meestal Universal erbij voor 2 dagen. Vervoer hierheen kan dan met bijv met Lyft/Uber.

Verder kan je een dagje Vineland outlet doen. Daar zit ook de Disney outlet store.
We hebben deze keuze ook gemaakt vanwege de goede bereikbaarheid er van idd (in combinatie met de betaalbaarheid er van. Met 5 personen op 1 kamer zijn er beperkte opties).

Universal slaan we over, onze kinderen zijn voor de leuke attracties daar nog echt te jong. We overwegen nog wel een dagtripje naar Seaworld omdat zoon heel graag een orca wil zien en ik vermoed dat dat over een jaar of 7, als we hopen weer die kant op te gaan (maar dan voornamelijk richting Universal), orca's niet meer in het park aanwezig zullen zijn (wat overigens een goede zaak is).

Bedankt voor de tip van de website. Ik ga daar eens rondkijken.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_205864552
Momenteel weer kans op een reis naar Disneyland bij Skyradio. Iemand een idee van het codewoord van vandaag?
pi_205867314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 11:10 schreef byah het volgende:
Momenteel weer kans op een reis naar Disneyland bij Skyradio. Iemand een idee van het codewoord van vandaag?
Kasteel
pi_206430917
Tripje naar Disneyland Anaheim met uitleg van Michiel Veenstra.

twitter
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:16:04 #169
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_206731624
Zo… weer aangekomen en een weekje in DLP :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_206738052
Veel plezier
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')