Ja, hoe hij de deurtjes uit kasten begon te halen met dat knikker/ballenspel. Als een kip zonder kop. Hoe verzin je het?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is een beetje lomp....alles moet snel bij hem....er zit weinig rust in als hij iets doet. Viel me net op in de keuken....ook met dat kokend water in die vergiet...hup in één keer leeggooien.
creatief denkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:12 schreef Inka het volgende:
[..]
Ja, hoe hij de deurtjes uit kasten begon te halen met dat knikker/ballenspel. Als een kip zonder kop. Hoe verzin je het?
Ik denk dat dit zijn judoka achtergrond is. Een judowedstrijd is heel kort en moet het hebben van hele snelle beslissingen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:12 schreef Inka het volgende:
[..]
Ja, hoe hij de deurtjes uit kasten begon te halen met dat knikker/ballenspel. Als een kip zonder kop. Hoe verzin je het?
België geeft geen fuck, voor het grootste deel. Als Big Brother al de krant haalt, dan is het eerder ergens een kleine byline ergens achterin. Alleen sensatienieuws zoals het grensoverschrijdend gedrag van Leroy haalt mss een iets grotere kop. Geen hoofdpaginanieuws allesindsquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:11 schreef schizolientje het volgende:
Salar heeft t weer over wat er wel of niet op tv in de live gaat komen, hij moet in de regie gaan, zou die wel willen ook denk ik. Wat zal t hem tegen vallen alles bij elkaar, ik verwacht niet zo veel van de finale, het leeft ook niet echt, ik zie dat niet om heen tenminste. Misschien in Belgie??
Dat zegt al genoeg. Grace ging toch wel door aldus BB.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn was het een fout, maar wat ik niet begrijp is dat van de 3 alleen de vriend van Nouchine, Dago er was. je gaat toch niet zo'n eind rijden, terwijl er voor de Nederlanders niemand was, heel vreemd.
Als dat zo was zou de vriend van Nouch niet al aanwezig zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht ook dat het een fout was dat Grace als eerste werd getoond. Dacht dat Grace juist moest vertrekken van de 4. Het kwam ook heel raar over. Peter en Geraldine hadden het ook over kabels en een storing of iets maar herstelde zich daarna heel snel...er klopt niets van.
Dat is toch ook al verdacht. Alleen familie van Nouch en de rest niet...quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als dat zo was zou de vriend van Nouch niet al aanwezig zijn.
Tadaaa.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch ook al verdacht. Alleen familie van Nouch en de rest niet...
Je kon nog stemmen tot vlak voordat de livestream begon, daar werd gezegd dat de lijnen gesloten waren. Nous zie dat het ong. 3 uur rijden was. Hoe dan? In veel pols stond Nous boven Gracequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als dat zo was zou de vriend van Nouch niet al aanwezig zijn.
Dat was vorig jaar niet veel andersquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:17 schreef spapaars het volgende:
Hoe we BB 2022 zullen herinneren.
[ afbeelding ]
En stond ook niet echt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:18 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd wanneer het primera kledingrek naar binnen komt,zie nog een wanhopige Jill voor me,niets paste echt lekker
Echt zo, als enige moeilijke besluiten genomen, risico's, bondjes opgebroken, veel gedaan in spellen, altijd denken aan anderenquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
In het begin mocht ik hem niet met zijn vrouwonvriendelijke opmerkingen die op het randje waren maar ben hem juist meer gaan waarderen hoe langer het spel duurde. Wat heb ik gemist dat zoveel mensen een hekel aan hem hebben.
Vorig jaar werd er zelfs veeeel meer gelegen. Daar kon je zelfs tweede mee worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar niet veel anders
Daar zegt Peter van de Veire iets over gisterenavondquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn was het een fout, maar wat ik niet begrijp is dat van de 3 alleen de vriend van Nouchine, Dago er was. je gaat toch niet zo'n eind rijden, terwijl er voor de Nederlanders niemand was, heel vreemd.
Zeggen ze dat niet allemaal regelmatig ?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:23 schreef Inka het volgende:
Dat What the fock van Kris ben ik ook beu.
Lekker belangrijk ook weer. Ze zijn echt uitgeluld.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Grace weer in details over Braziliaanse artiesten die niemand van de inwoners kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |