Hij is een beetje lomp....alles moet snel bij hem....er zit weinig rust in als hij iets doet. Viel me net op in de keuken....ook met dat kokend water in die vergiet...hup in één keer leeggooien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:55 schreef Inka het volgende:
Kristof is wel sociaal, maar hoe hij gisteren een rondedansje wilde maken met zijn viertjes toen Nouche voor haar afscheid bij de gameroom stond te wachten, zo fout getimed. De rest deed ook niet mee.
Hij is fanatiek, te fanatiek. Salar is voor mij de winnaar.
Hij doet tenminste iets.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is een beetje lomp....alles moet snel bij hem....er zit weinig rust in als hij iets doet. Viel me net op in de keuken....ook met dat kokend water in die vergiet...hup in één keer leeggooien.
Dacht ook dat het een fout was dat Grace als eerste werd getoond. Dacht dat Grace juist moest vertrekken van de 4. Het kwam ook heel raar over. Peter en Geraldine hadden het ook over kabels en een storing of iets maar herstelde zich daarna heel snel...er klopt niets van.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:05 schreef Stargazing het volgende:
FEBO zeg gewoon dat er een vergissing is gebeurd en dat eigenlijk Grace moest vertrekken en niet Nouchine en gooi Nous er terug in.
Winnen kan Grace toch niet overtuigend.
Geen probleem . Ik heb dit ook niet als aanval ervaren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook totaal geen aanval. Het viel me op. En alles gaat ook goed.
Eerder Loenatik, alle types zaten er en nog een paarquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
't zijn nu net streams van Sanatorium "Zonnestraal" in Hilversum waar we naar kijken
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Eerder Loenatik, alle types zaten er en nog een paar
Heerlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hij beweegt ook voor hij nadenkt, hij doet gewoon wat in hem opkomt. Dit in tegenstelling tot zijn serieuze gesprekken, daar denkt hij juist heel goed na voor hij iets zegt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook totaal geen aanval. Het viel me op. En alles gaat ook goed.
Als er zaterdag maar weer geen storing is zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht ook dat het een fout was dat Grace als eerste werd getoond. Dacht dat Grace juist moest vertrekken van de 4. Het kwam ook heel raar over. Peter en Geraldine hadden het ook over kabels en een storing of iets maar herstelde zich daarna heel snel...er klopt niets van.
mssn was het een fout, maar wat ik niet begrijp is dat van de 3 alleen de vriend van Nouchine, Dago er was. je gaat toch niet zo'n eind rijden, terwijl er voor de Nederlanders niemand was, heel vreemd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht ook dat het een fout was dat Grace als eerste werd getoond. Dacht dat Grace juist moest vertrekken van de 4. Het kwam ook heel raar over. Peter en Geraldine hadden het ook over kabels en een storing of iets maar herstelde zich daarna heel snel...er klopt niets van.
Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als er zaterdag maar weer geen storing is zoals vorig jaar.
Let even goed op wie vandaag gaat afdrogen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef czvt het volgende:
[..]
Geen probleem . Ik heb dit ook niet als aanval ervaren.
Was met het feestje van Nawel ook heel toevallig...quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn was het een fout, maar wat ik niet begrijp is dat van de 3 alleen de vriend van Nouchine, Dago er was. je gaat toch niet zo'n eind rijden, terwijl er voor de Nederlanders niemand was, heel vreemd.
Maar dan vallen ze echt door de mand. Salar heeft een enorme voorsprong op Grace die ze met haar kinderachtige kutgedrag van nu niet meer kan inhalen. Als er dan nog eens storing is dan weet je ook weer genoeg.quote:
haar verjaardag bedoel je, terwijl ze genomineerd was en dan ineens feest? Was net zo vreemd, kost toch wel enig voorbereiding.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was met het feestje van Nawel ook heel toevallig...
Die was leuk voor alle leeftijden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haar verjaardag bedoel je, terwijl ze genomineerd was en dan ineens feest? Was net zo vreemd, kost toch wel enig voorbereiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |