Het is wel ironisch.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een trend tegenwoordig,Nawel droeg ook university joggings.
Alle tshirt met vintage opdrukken zijn helemaal in.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een trend tegenwoordig,Nawel droeg ook university joggings.
Heel erg jammer!quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is jammer als het klopt dat een Belg moet winnen, hij is de enige die er nog in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
hij kan ook de mogelijkheid tot zingen afpakken van Gracequote:Op donderdag 24 maart 2022 12:49 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben helemaal niets te doen, ja koken, maar de egoïst Kristof steelt steeds die leuke afleiding.
Dit is geen vintage.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alle tshirt met vintage opdrukken zijn helemaal in.
Er is toch een hele tijd geleden dat je met zulke opdrukken liep. Of zit ik er erg naast. Voor een jaar terug liep je er niet mee.quote:
Dat zit tegenwoordig standaard in het assortiment bij Zara en H&Mquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Grace weer met haar Harvard t-shirt aan...tja, je moet toch wat compenseren.
Dat ze het heel goed deed qua presentatie,en lief.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:53 schreef r0ydr het volgende:
Hoe reageerde Salar op de videoboodschap van Nochine?
Grace kan het niet, en Salar doet het niet graag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:49 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben helemaal niets te doen, ja koken, maar de egoïst Kristof steelt steeds die leuke afleiding.
Hij tastte direct aan zijn kont uit gewoonte.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:53 schreef r0ydr het volgende:
Hoe reageerde Salar op de videoboodschap van Nochine?
Ik hoorde het laatst in een podcast van een mode consulente die dit noemde.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is toch een hele tijd geleden dat je met zulke opdrukken liep. Of zit ik er erg naast. Voor een jaar terug liep je er niet mee.
Ik geloof best dat Grace wel lekker kan koken, als ze maar de ingredienten heeft die ze kent en thuis ook gebruikt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Grace kan het niet, en Salar doet het niet graag.
Hoe noemen ze het nu dan.....want ik snap dat het nieuw gemaakt wordt. En de echte oude betaal je goud geld. Vooral met afdrukken van bands.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatst in een podcast van een mode consulente die dit noemde.
En jij bent een Belgquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Grace kan het niet, en Salar doet het niet graag.
Die van bands hingen een tijd geleden zelfs in de H&M.Maar dit zijn namen van universiteiten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe noemen ze het nu dan.....want ik snap dat het nieuw gemaakt wordt. En de echte oude betaal je goud geld. Vooral met afdrukken van bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |