SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
tiete huehuequote:
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is geen buitenkat? Mja, misschien een keer misgesprongen of zo?
Nou ja, even in de gaten houden. Als zij er niet constant aan zit, zal het wel loslopenquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.
Ja. Ben ook wel iets teveel een curlingouderquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, even in de gaten houden. Als zij er niet constant aan zit, zal het wel loslopen
Beterschap voor Zoë Charlotte.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is mijn kat![]()
Ze heeft een wond.
Dit dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beterschap voor Zoë Charlotte.![]()
Mooi plaatje in de OP trouwens.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.
Ja ik heb er iets te veel verloren door ongelukken met auto's etc om mijn katten nog naar buiten te laten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
al onze katten (5 die ik heb meegemaakt) hebben gewoon buiten gewandeld, nooit wat mee gebeurd...
Eerst douchenquote:
Hoi vriendjequote:
broek met blote bips kan welquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
Het is best fris buiten nog. En dan kan ik vanmiddag weer zonder jas natuurlijk
Denk dat dat op kantoor minder gewaardeerd wordtquote:
Niet erg inclusief, aanklagen!quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat dat op kantoor minder gewaardeerd wordt
quote:
Goede observatiequote:
Nog steeds vakantie?quote:
jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt jullie op Kwiwi hier al ochtenden niet meer komt.
Wanneer komen je meubelsquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:29 schreef Karzai het volgende:
Drink al twee dagen oploscappuccino uit het kerstpakket, niet te drinken
Het huis is ook bijna leeg, geeft wel een beetje het bouwvakkersgevoel zo
Mis alleen nog een dixie voor de deur waar ik kan schijten
Dat is nog best lang in een leeg huis zittenquote:
4 dagen madridquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:36 schreef dud0r het volgende:
Oh dat valt dan nog mee
Waar ging je heen op vakantie? Spanje toch?
Hoop dat je beter weer hebt dan een collega die er nu zit. Die belde van de week in met een sjaal omquote:
hoop wel een graadje of 25quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop dat je beter weer hebt dan een collega die er nu zit. Die belde van de week in met een sjaal om
Zou wel lekker zijnquote:
Ik heb gisteren 0% spijt gehad van m'n korte broek aanquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk, dan kan je idd een korte broek aan
En dan maandag van de wekker wakker schrikkenquote:
Weet ik nog niet, denk dat ik wel even in het bernabeu ga kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga je ook nog naar een stadion? @:Karzai ?
uiteraard, en daar ging ergens iets mis met die postquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan maandag van de wekker wakker schrikken
Dan heb je qua weer wel een goede week uitgekozen nuquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds, maandag mag ik weer aan de bak
Nou je vorige post hier was op 17 november dus dat klopt geloof ik wel hoor?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo diep geslapen dat ik het gevoel heb dat ik een winterslaap achter de rug heb.
Maar niets is minder waar.
Zou wat zijn als je 3 maanden slaaptquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo diep geslapen dat ik het gevoel heb dat ik een winterslaap achter de rug heb.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je vorige post hier was op 17 november dus dat klopt geloof ik wel hoor?
wowowowowowowowwwwwwwwwwwwwwwww Dus ik heb kittens verjaardag gemist?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen probleem. Hebben we voor haar gevierd hierquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wowowowowowowowwwwwwwwwwwwwwwww Dus ik heb kittens verjaardag gemist?
Vrij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, avonddienstquote:
Hoe oud is ze nu dan? Want ''gister'' was ze 7quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen probleem. Hebben we voor haar gevierd hier
Want die mensen weten niet het verschil tussen al die stukken fruit?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
Gisteren hadden mensen een discussie over het kantoorfruit op onze afdeling.
of er nu necatrines, pruimen, perzikken in zaten dit keer.
Ik heb dit een tijdje van de zijlijn zitten aankijken en ben toen hoofdschuddend maar naar huis gegaan.
7 net als de mijne sinds dinsdagquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu dan? Want ''gister'' was ze 7
"Gisteren"...quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb dit een tijdje van de zijlijn zitten aankijken en ben toen hoofdschuddend maar naar huis gegaan.
Precies. Iedereen weet dat de bananen het populairst zijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
Een aantal van onze jonkies niet nee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want die mensen weten niet het verschil tussen al die stukken fruit?
Dat je het verschil tussen nectarines en perziken niet ziet mwah die lijken wel op elkaar. Maar pruimen...
quote:
17 November jaquote:
Die zijn hier ook altijd als eerste op ja, peren blijven het langste liggenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Iedereen weet dat de bananen het populairst zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een aantal van onze jonkies niet nee.
Dan moet die van mij eerst omgebouwd worden om een vriendin te wordenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!
Dan kunnen ze mooi vriendinnen worden![]()
En sinaasappelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn hier ook altijd als eerste op ja, peren blijven het langste liggen
Peren zijn ook ranzigquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrienden danquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dan moet die van mij eerst omgebouwd worden om een vriendin te worden
Misschien kunnen we ze vast koppelen.quote:
Kitten is al diverse malen uitgehuwelijkt. Maaaaaar misschien is die van jou wel de winnaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze vast koppelen.
Beetje uithuwelijken
Nee joh, peren zijn lekkerquote:
Hij is wel net zo leuk als z'n vaderquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten is al diverse malen uitgehuwelijkt. Maaaaaar misschien is die van jou wel de winnaar
ook een tokkie met een halve liter blik bier en een bierbuik?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is wel net zo leuk als z'n vader
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ook een tokkie met een halve liter blik bier en een bierbuik?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus over een paar jaar kunnen we hier user M0eraskitt0r verwelkomen?
![]()
quote:
hoest met wattenschijf?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker bekske koffie, bietje wakker worre, bietje werrekuh.
Verkeerde account schoonloeder van 4ebequote:Op donderdag 24 maart 2022 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker bekske koffie, bietje wakker worre, bietje werrekuh.
Dik, rond en tevredenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verkeerde account schoonloeder van 4ebe
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dik, rond en tevreden![]()
De andere wattenschijf overigens ook
Hoezo?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal vandaag wel heel vrolijk zijn.
Oh vertel?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker, maar zó onpraktisch.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt een rokje aan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wist niet of het ook daadwerkelijk zover was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat je dag geheim zou houden
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat je dat geheim zou houden
Gemakkelijke kleding, haar in een knot, koffie voor de neus.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik zit in thuiswerktenue.
* doet alvast knoopje los.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga vanmiddag mijn jas ophalen. Foto daarvan ga ik ruilen tegen foto van leukste jurkje van bitterbal.
Draagt BB jurkjes dan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga vanmiddag mijn jas ophalen. Foto daarvan ga ik ruilen tegen foto van leukste jurkje van bitterbal.
quote:
Ohquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was lekker aan het bijslapen in bedje
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemakkelijke kleding, haar in een knot, koffie voor de neus.
Check check check
Waarom koop je ze dan.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemakkelijke kleding, haar in een knot, koffie voor de neus.
Check check check
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Als je van de trap af valt, ben je snel beneden.quote:
quote:
Ik vind jullie antwoorden verwarrend.quote:
Jij ook ?quote:
Water op?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe weer 4:04
[ afbeelding ]Niet gewandeld want we hebben weer een prio 1 storing heujjj :s
Geloof mijquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie antwoorden verwarrend.
Iedereen hier in de sc, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag gezien worden bitterbal
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb weer een kuifje, de kapster vond mijn staartje niet staan.
Ik ga mijn kapster ook teleurstellen en zeg dat ik het weer kort wil hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 7 uur en 12 uur geslapen, uitzonderlijk lang voor een 4E
Duizendmaal makkelijker, blij dat ik geen vrouwtje ben zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga mijn kapster ook teleurstellen en zeg dat ik het weer kort wil hebben.
En dat wel?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang haar is, tenzij wasdag, veel minder werk dan kort hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizendmaal makkelijker, blij dat ik geen vrouwtje ben zeg.
Heb je het ooit zo kort gehad dan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang haar is, tenzij wasdag, veel minder werk dan kort hoor.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het ooit zo kort gehad dan?
De poes van Dimmy.quote:
Lang haar: geen zin? Gooi het vast en het zit acceptabel, drie seconden werk.quote:
die zal wel ergens gevangen zittenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die zal wel ergens gevangen zitten
In poetler zn strafkelder. Lekker stapels roebels tellenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die zal wel ergens gevangen zitten
Ik moet een beetje aan die film denken uit..... gokje 2006 of zo ''hard Candy''quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In poetler zn strafkelder. Lekker stapels roebels tellen
Ja, goede vraagquote:
Die vent die gecastreerd wordt op de keukentafel?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet een beetje aan die film denken uit..... gokje 2006 of zo ''hard Candy''
Sjieke naam voor een dierquote:
ik stap elke ochtend onder de douche, (niet dat ik elke dag het was met shampoo) en dan is er nooit een issuequote:Op donderdag 24 maart 2022 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang haar is, tenzij wasdag, veel minder werk dan kort hoor.
Waarom gaan films nooit eens over leuke dingen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vent die gecastreerd wordt op de keukentafel?
Ja, is je haar lang?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stap elke ochtend onder de douche, (niet dat ik elke dag het was met shampoo) en dan is er nooit een issue
Ja eh, weet ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom gaan films nooit eens over leuke dingen?
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vent die gecastreerd wordt op de keukentafel?
Ongetwijfeld, volgens mij heeft ze wel eens een semi foto laten zien, toen met die krultangquote:
Ik weet nog wel een leuke film over konijntjes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom gaan films nooit eens over leuke dingen?
Gezelligquote:
Als het een kater was, droeg ze vast een vlinderstrikjequote:
Zo'n sjiekerd heeft toch zeker geen vlooien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het een kater was, droeg ze vast een vlinderstrikjeNu waarschijnlijk een vlooienbandje van Dior.
Goed spul joh, Dior.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n sjiekerd heeft toch zeker geen vlooien.
Da's dus niet lang.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon normale lengte,niet schouderlang ofzo en ook geen stekels dus
Ik moet ook maar eens wat vast gaan leggen. Misschien dit weekend wel tijd voor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:07 schreef Karzai het volgende:
Ik hem maar 6 maandagen vij gevraagd voor van de zomer, aangezien ik nog geen vakantie heb geboekt.
Kan ik lange weekendjes weg en heb ik nog twee weken over voor het najaar
Geen plebsvlooien natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n sjiekerd heeft toch zeker geen vlooien.
Vlooien met een monocle.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen plebsvlooien natuurlijk
Dacht dat je zei dat die er al bij zaten?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanmiddag eens kijken of ik ook maar meteen zonnepanelen op het dak kan gooien. Blijkbaar kun je dat financieren bij de gemeente tegen een lage rente.
Neequote:Op donderdag 24 maart 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat die er al bij zaten?
Zou wel fijn zijn als het zou kunnen jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee![]()
Wil ook liever niet al mijn spaargeld uitgeven; dus als ik dit kan financieren dan moet dat maar.
Dat je ineens kippie proeft in plaats van krakker.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
die crackers smaken per doos anders.
nee dat niet maar soms zijn ze heel krokant en soms weer oud ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ineens kippie proeft in plaats van krakker.
Ik koop nu crackers bij Lidl. Niet duur en lekkerder dan van Wasa.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet maar soms zijn ze heel krokant en soms weer oud ofzo
Krakkers en krekkers door elkaar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van die cracotte-esque dingen had je toch? Matig als die slap zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ze van ah huismerkquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop nu crackers bij Lidl. Niet duur en lekkerder dan van Wasa.
ja van ah huismerkquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die cracotte-esque dingen had je toch? Matig als die slap zijn.
nee, die gedachte komt totaal niet bij mij opquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
steeds als er in het nieuws is dat er iemand overleden is denk ik als eerste "Goh wat fijn voor diegene dat ie dit allemaal niet meer hoeft mee te maken." Hebben jullie dat ook?
neequote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
steeds als er in het nieuws is dat er iemand overleden is denk ik als eerste "Goh wat fijn voor diegene dat ie dit allemaal niet meer hoeft mee te maken." Hebben jullie dat ook?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is niet gezond.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je een beetje somber?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nou. Dan trek ik me dingen misschien te zwaar aan of zo.
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat niet eens. Zolang het nog dit weer is althansquote:
Dit herken ik dan weer wel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Heb meestal juist andersom. Als een jong iemand sterft dat je denkt van oh wat moet die nu allemaal missen
Ja maar die was toch al oud? Denk je dat ook bij jonge mensen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet eens. Zolang het nog dit weer is althans![]()
Maar zo'n Madeleine Albright gisteren. Dan denk ik "Die is er toch maar mooi vanaf".
Ik denk alleen bij sommigen: Daar zijn wij mooi van af.:@quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zo'n Madeleine Albright gisteren. Dan denk ik "Die is er toch maar mooi vanaf".
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Heb meestal juist andersom. Als een jong iemand sterft dat je denkt van oh wat moet die nu allemaal missen
ja het leven is nog niet af. Net zoals met piet paulusma dacht ik dat ook. bij mijn vader trouwens ook wel. Maar als iemand dan sterft van ouderdom denk ik dat niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken.
Nee precies. M'n oom was 65. Vroeger dacht je 'dat is al oud', maar hij zat nog vol plannen en levenslust.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het leven is nog niet af. Net zoals met piet paulusma dacht ik dat ook. bij mijn vader trouwens ook wel. Maar als iemand dan sterft van ouderdom denk ik dat niet.
Maar anders ben je wel wat somber met slecht weer?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 65 is helemaal niet oudquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies. M'n oom was 65. Vroeger dacht je 'dat is al oud', maar hij zat nog vol plannen en levenslust.
Das ook naar hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa was 91 en flink depressief en m'n oma was ook 91 en vooral eenzaam en sip. Die zaten gewoon te wachten.
Da's inderdaad een heel andere invalshoek.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader ligt nu ook op sterven, palliatieve zorg, maar de lieve man is op en klaar en heeft werkelijk een prachtig leven achter de rug, dan denk ik wel "joh schiet maar op ouwe want dan ben je er vanaf"
Mja, bij mijn moeder had ik dat ook wel. Die was nog veel te jong, maar ik gunde haar geen langere lijdensweg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader ligt nu ook op sterven, palliatieve zorg, maar de lieve man is op en klaar en heeft werkelijk een prachtig leven achter de rug, dan denk ik wel "joh schiet maar op ouwe want dan ben je er vanaf"
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, bij mijn moeder had ik dat ook wel. Die was nog veel te jong, maar ik gunde haar geen langere lijdensweg.
Mja dan is het alleen maar een verlossingquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk een rare formulering.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, bij mijn moeder had ik dat ook wel. Die was nog veel te jong, maar ik gunde haar geen langere lijdensweg.
nog maar 20 uur werken ofzoquote:
Emmer water tegenaan plenzenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil de ramen wassen maar er zit een hele grote spin
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doet ze meestal niks als ze in een web zittenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Emmer water tegenaan plenzen
Correctie, nog 22.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over 7 uur vind ik het welletjes.
Paar weken nog, dan wordt het tijd om vrij te pakken en geld uit te gevenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doet ze meestal niks als ze in een web zitten
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paar weken nog, dan wordt het tijd om vrij te pakken en geld uit te geven
niet als eerste gedachte iigquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag ook weer?quote:
Ook prima. Ik woon nier nu twee jaar en heb de ramen nog nooit gedaan aan de binnenkant.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overleefd die denk ik in de stofzuiger die die heeft
denk gewoon raam niet wassen
ja ik reageer best sterk op het weerquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar anders ben je wel wat somber met slecht weer?
En op het tijdstip van de dageraadquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik reageer best sterk op het weer
Nog geen idee. te veel opties.quote:
Korte breaks zijn ook tofquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog geen idee. te veel opties.
maar eerst ben ik aan het denken om een paar dagen naar belgie te gaan om een stuk van Gent - Wevelgem te fietsen.
Gewoon even een korte break van het werk.
mja moet de buitenkant wel doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook prima. Ik woon nier nu twee jaar en heb de ramen nog nooit gedaan aan de binnenkant.
misschien kijken voor zo'n daglamp?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik reageer best sterk op het weer
Ja maar nu legt ze iedere dag 10.000 eitjes.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij hangt aan de buitenkant. Denk dat ik van angst dat glas dan laat vallen
Plastic bakje dan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij hangt aan de buitenkant. Denk dat ik van angst dat glas dan laat vallen
*opent funda*quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nu legt ze iedere dag 10.000 eitjes.
Heb je al plannen gemaakt voor als je daar bent?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kijken voor zo'n daglamp?
Ik heb er ook wel last van hoor maar hou dan sterk vast aan thailand n het vooruitzicht
jep.quote:
Daarna ga ik wel eens kijken voor een echte vakantie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Korte breaks zijn ook tofIk wil eind april, begin mei een weekendje wandelen in Duitsland
naar het strand en eten?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al plannen gemaakt voor als je daar bent?
Als we morgen niks mee van Ballie horen, weten we dat de KGB hier mee leestquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
hoop echt dat iemand putin door zijn kop schiet
'Weer geen humanitaire corridor vanuit Marioepol'
Volgens Oekraïne is met Rusland afgesproken dat vandaag zeven humanitaire corridors open zijn om Oekraïense burgers vanuit steden en dorpen te evacueren, meldt vicepremier Irina Veresjtsjoek.
Rusland staat volgens haar opnieuw niet toe dat er een veilige doorgang vanuit de belegerde stad Marioepol komt. Burgers die de stad willen ontvluchten, kunnen in het nabijgelegen havenstad Berdyansk wel transport vinden, maar moeten dan eerst met gevaar voor eigen leven de stad uit zien te komen. Al wekenlang is de humanitaire situatie in de zuidelijke stad nijpend en kunnen bewoners de stad niet of nauwelijks verlaten.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we morgen niks mee van Ballie horen, weten we dat de KGB hier mee leest
ja sowieso maar die ontmoet je meestal wel in de avondquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog mensen bezoeken die je daar eerder gezien hebt?
Huehue?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sowieso maar die ontmoet je meestal wel in de avond
https://www.thethailandlife.com/spiders-thailandquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar neit zo warm en niet zo mooi en niet zo goedkoop
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.thethailandlife.com/spiders-thailand
Je mag wel zo'n zwarte tarantula voor me meenemen, levend graag.
nooitquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LIDL vreten is ook niet duur lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LIDL vreten is ook niet duur lijkt me.
Ik las dat er nu veel meer zijn omdat de laatste jaren er minder toeristen geweest zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Goedkoop" is wel een rekbaar begrip als je de vliegreis in je achterhoofd houdt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fijn dat de natuur is hersteldquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat er nu veel meer zijn omdat de laatste jaren er minder toeristen geweest zijn.
dat las je helemaal nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat er nu veel meer zijn omdat de laatste jaren er minder toeristen geweest zijn.
Al die zwarte puntjes zijn spinnen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
dit hebben we hier niet hoor
[ afbeelding ]
Die ben ik alweer vergeten joh die uitgavequote:Op donderdag 24 maart 2022 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Goedkoop" is wel een rekbaar begrip als je de vliegreis in je achterhoofd houdt.
Ik verbrand al als ik naar de foto kijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
dit hebben we hier niet hoor
[ afbeelding ]
ja heb je op meerdere plekken. Denk meest bekende zijn die van de maledivenquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:15 schreef gianni61 het volgende:
Al lijkt zo'n paalwoning in het water me wel een leuk. dat je rechtstreeks vanaf je slaapkamer in de zee kunt springen.
Op Bali is dat denk ik?
het is nu 35 gradenquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verbrand al als ik naar de foto kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |