SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
tiete huehuequote:
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is geen buitenkat? Mja, misschien een keer misgesprongen of zo?
Nou ja, even in de gaten houden. Als zij er niet constant aan zit, zal het wel loslopenquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.
Ja. Ben ook wel iets teveel een curlingouderquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, even in de gaten houden. Als zij er niet constant aan zit, zal het wel loslopen
Beterschap voor Zoë Charlotte.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is mijn kat![]()
Ze heeft een wond.
Dit dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beterschap voor Zoë Charlotte.![]()
Mooi plaatje in de OP trouwens.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.
Ja ik heb er iets te veel verloren door ongelukken met auto's etc om mijn katten nog naar buiten te laten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
al onze katten (5 die ik heb meegemaakt) hebben gewoon buiten gewandeld, nooit wat mee gebeurd...
Eerst douchenquote:
Hoi vriendjequote:
broek met blote bips kan welquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
Het is best fris buiten nog. En dan kan ik vanmiddag weer zonder jas natuurlijk
Denk dat dat op kantoor minder gewaardeerd wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |