SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
tiete huehuequote:
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is geen buitenkat? Mja, misschien een keer misgesprongen of zo?
Nou ja, even in de gaten houden. Als zij er niet constant aan zit, zal het wel loslopenquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.
Ja. Ben ook wel iets teveel een curlingouderquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, even in de gaten houden. Als zij er niet constant aan zit, zal het wel loslopen
Beterschap voor Zoë Charlotte.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is mijn kat![]()
Ze heeft een wond.
Dit dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beterschap voor Zoë Charlotte.![]()
Mooi plaatje in de OP trouwens.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Dat is veel te gevaarlijk in de stad.
Ja ik heb er iets te veel verloren door ongelukken met auto's etc om mijn katten nog naar buiten te laten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
al onze katten (5 die ik heb meegemaakt) hebben gewoon buiten gewandeld, nooit wat mee gebeurd...
Eerst douchenquote:
Hoi vriendjequote:
broek met blote bips kan welquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
Het is best fris buiten nog. En dan kan ik vanmiddag weer zonder jas natuurlijk
Denk dat dat op kantoor minder gewaardeerd wordtquote:
Niet erg inclusief, aanklagen!quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat dat op kantoor minder gewaardeerd wordt
quote:
Goede observatiequote:
Nog steeds vakantie?quote:
jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt jullie op Kwiwi hier al ochtenden niet meer komt.
Wanneer komen je meubelsquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:29 schreef Karzai het volgende:
Drink al twee dagen oploscappuccino uit het kerstpakket, niet te drinken
Het huis is ook bijna leeg, geeft wel een beetje het bouwvakkersgevoel zo
Mis alleen nog een dixie voor de deur waar ik kan schijten
Dat is nog best lang in een leeg huis zittenquote:
4 dagen madridquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:36 schreef dud0r het volgende:
Oh dat valt dan nog mee
Waar ging je heen op vakantie? Spanje toch?
Hoop dat je beter weer hebt dan een collega die er nu zit. Die belde van de week in met een sjaal omquote:
hoop wel een graadje of 25quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop dat je beter weer hebt dan een collega die er nu zit. Die belde van de week in met een sjaal om
Zou wel lekker zijnquote:
Ik heb gisteren 0% spijt gehad van m'n korte broek aanquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk, dan kan je idd een korte broek aan
En dan maandag van de wekker wakker schrikkenquote:
Weet ik nog niet, denk dat ik wel even in het bernabeu ga kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga je ook nog naar een stadion? @:Karzai ?
uiteraard, en daar ging ergens iets mis met die postquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan maandag van de wekker wakker schrikken
Dan heb je qua weer wel een goede week uitgekozen nuquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds, maandag mag ik weer aan de bak
Nou je vorige post hier was op 17 november dus dat klopt geloof ik wel hoor?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo diep geslapen dat ik het gevoel heb dat ik een winterslaap achter de rug heb.
Maar niets is minder waar.
Zou wat zijn als je 3 maanden slaaptquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb zo diep geslapen dat ik het gevoel heb dat ik een winterslaap achter de rug heb.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je vorige post hier was op 17 november dus dat klopt geloof ik wel hoor?
wowowowowowowowwwwwwwwwwwwwwwww Dus ik heb kittens verjaardag gemist?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen probleem. Hebben we voor haar gevierd hierquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wowowowowowowowwwwwwwwwwwwwwwww Dus ik heb kittens verjaardag gemist?
Vrij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, avonddienstquote:
Hoe oud is ze nu dan? Want ''gister'' was ze 7quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen probleem. Hebben we voor haar gevierd hier
Want die mensen weten niet het verschil tussen al die stukken fruit?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
Gisteren hadden mensen een discussie over het kantoorfruit op onze afdeling.
of er nu necatrines, pruimen, perzikken in zaten dit keer.
Ik heb dit een tijdje van de zijlijn zitten aankijken en ben toen hoofdschuddend maar naar huis gegaan.
7 net als de mijne sinds dinsdagquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu dan? Want ''gister'' was ze 7
"Gisteren"...quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb dit een tijdje van de zijlijn zitten aankijken en ben toen hoofdschuddend maar naar huis gegaan.
Precies. Iedereen weet dat de bananen het populairst zijnquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
Een aantal van onze jonkies niet nee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want die mensen weten niet het verschil tussen al die stukken fruit?
Dat je het verschil tussen nectarines en perziken niet ziet mwah die lijken wel op elkaar. Maar pruimen...
quote:
17 November jaquote:
Die zijn hier ook altijd als eerste op ja, peren blijven het langste liggenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Iedereen weet dat de bananen het populairst zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een aantal van onze jonkies niet nee.
Dan moet die van mij eerst omgebouwd worden om een vriendin te wordenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!
Dan kunnen ze mooi vriendinnen worden![]()
En sinaasappelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn hier ook altijd als eerste op ja, peren blijven het langste liggen
Peren zijn ook ranzigquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn hier ook altijd als eerste op ja, peren blijven het langste liggen
Vrienden danquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dan moet die van mij eerst omgebouwd worden om een vriendin te worden
Misschien kunnen we ze vast koppelen.quote:
Kitten is al diverse malen uitgehuwelijkt. Maaaaaar misschien is die van jou wel de winnaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze vast koppelen.
Beetje uithuwelijken
Nee joh, peren zijn lekkerquote:
Hij is wel net zo leuk als z'n vaderquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten is al diverse malen uitgehuwelijkt. Maaaaaar misschien is die van jou wel de winnaar
ook een tokkie met een halve liter blik bier en een bierbuik?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is wel net zo leuk als z'n vader
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ook een tokkie met een halve liter blik bier en een bierbuik?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus over een paar jaar kunnen we hier user M0eraskitt0r verwelkomen?
![]()
quote:
hoest met wattenschijf?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker bekske koffie, bietje wakker worre, bietje werrekuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |