Bwooaaaaah Geeeertjeeeequote:
Ah, ja, dat verklaart.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:42 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat iedereen in Zuid-Holland 't Geertje wel kent.
Waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Zoetermeer, daar heb ik eigenlijk gemixte gevoelens bij
Vertel?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Dat je er überhaupt gevoelens bij hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Nieuwbouwwijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zoetermeer heeft een wijk die Palenstein heet![]()
Maastricht heeft een wijk die Nazareth heet en zelfs mensen van het kamp willen daar nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zoetermeer heeft een wijk die Palenstein heet![]()
Even gestreetviewed, ik zie weinig nieuwbouw hoor. Alleen typische Zoetermeerse jaren lelijke 60 bouwquote:
Volgens mij gaat de hele zooi langzaam plat en komt er nieuwbouw voor terug. Maar kan het mis hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even gestreetviewed, ik zie weinig nieuwbouw hoor. Alleen typische Zoetermeerse jaren lelijke 60 bouw
Ken alleen centrum van Maastricht. Die is wel mooiquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maastricht heeft een wijk die Nazareth heet en zelfs mensen van het kamp willen daar nog niet dood gevonden worden
quote:
Heb er in mijn horeca tijd 6 weken lang 1 dag per week een deeltijd opleiding moeten volgen om afdelingshoofd te worden. Dat was kleine 6 uur heen en terug reizen plus 8 uur 'school'.quote:
Waar je de energie vandaan haalde zeg. Respect.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb er in mijn horeca tijd 6 weken lang 1 dag per week een deeltijd opleiding moeten volgen om afdelingshoofd te worden. Dat was kleine 6 uur heen en terug reizen plus 8 uur 'school'.
Als ik jullie vertel dat ik tijdens die treinreizen voornamelijk aan mijn bachelor heb gewerkt ipv die deeltijd opleiding weten jullie waarschijnlijk hoe hoogstaand die opleiding was
je werd chef big Mac saus?>quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb er in mijn horeca tijd 6 weken lang 1 dag per week een deeltijd opleiding moeten volgen om afdelingshoofd te worden. Dat was kleine 6 uur heen en terug reizen plus 8 uur 'school'.
Als ik jullie vertel dat ik tijdens die treinreizen voornamelijk aan mijn bachelor heb gewerkt ipv die deeltijd opleiding weten jullie waarschijnlijk hoe hoogstaand die opleiding was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |