tv uitzendingquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is die nog in het huis dan? Paar dagen niet gekeken
Voor een skelet heeft ze zelf anders behoorlijke ballenquote:
Ben een grote De Mol freak in vlaanderen. Dus die gaat voor. Momenteel de uitzending voor de derde keer aan het bekijken zodat ik geen aanwijzing mis.quote:
Ik heb het nog nog nooit gekeken. Heb meestal tv aanstaan terwijl ik andere dingen doe, dus ik mis toch alle aanwijzingenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ben een grote De Mol freak in vlaanderen. Dus die gaat voor. Momenteel de uitzending voor de derde keer aan het bekijken zodat ik geen aanwijzing mis.
schat!quote:
Je moet dan ook niet naar WISDM van nederland kijken. Is een flauw afkooksel, wat de oorspronkelijke De Mol van Vlaanderen is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het nog nog nooit gekeken. Heb meestal tv aanstaan terwijl ik andere dingen doe, dus ik mis toch alle aanwijzingen
even in elkaar geflanst, zit een broek onder en die rok heeft ze eraan vast genaaid en geloof dat ze die top ook had samengesteldquote:
Hahaha, over 100 jaar vinden ze Kris terug in de resten van het huis🤣quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen, behalve de mol, want die kan niet worden weggestuurd.
euhhhquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar WISDM van nederland kijken. Is een flauw afkooksel, wat de oorspronkelijke De Mol van Vlaanderen is.
Klopt, maar toen had De mol al twee seizoenen achter de rug, die zitten nu in het tiende jubileum seizoenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
widm loopt al vanaf 1999 in NL
Ik zal wel even normaal antwoord geven. Salar, Grace en Nouchquote:
ik zie op wiki vanaf 2016 staanquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klopt, maar toen had De mol al twee seizoenen achter de rug
Thnk you. Word gewaardeerdquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zal wel even normaal antwoord geven. Salar, Grace en Nouch
En niet te vergelijken met VLAANDEREN. Mag nog niet eens snuffelen aan de kwaliteit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
widm loopt al vanaf 1999 in NL
Klopt niet, Wie is de mol is afgeleid van De Mol, maar die laatste is 10 jaar niet op tv geweeest, tot 2016quote:
had hem ge-editquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klopt niet, Wie is de mol is afgeleid van De Mol, maar die laatste is 10 jaar niet op tv geweeest, tot 2016
Kunnen ze lang wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Nog altijd wachten tot de liveshow begint
De enigste daar die zichzelf is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:54 schreef Poeziewoes het volgende:
Van mij mag Nouchine weg , vies meidje, jatten boeren scheten laten!
kan je lang wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Nog altijd wachten tot de liveshow begint
we laten allemaal wel eens een scheet of boeren er een keer grondig op los. Bij haar valt het op, omdat je 24/7 een camera op je snufferd hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:54 schreef Poeziewoes het volgende:
Van mij mag Nouchine weg , vies meidje, jatten boeren scheten laten!
Ik hoef gelukkig nergens meer heen vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |