tv uitzendingquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is die nog in het huis dan? Paar dagen niet gekeken
Voor een skelet heeft ze zelf anders behoorlijke ballenquote:
Ben een grote De Mol freak in vlaanderen. Dus die gaat voor. Momenteel de uitzending voor de derde keer aan het bekijken zodat ik geen aanwijzing mis.quote:
Ik heb het nog nog nooit gekeken. Heb meestal tv aanstaan terwijl ik andere dingen doe, dus ik mis toch alle aanwijzingenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ben een grote De Mol freak in vlaanderen. Dus die gaat voor. Momenteel de uitzending voor de derde keer aan het bekijken zodat ik geen aanwijzing mis.
schat!quote:
Je moet dan ook niet naar WISDM van nederland kijken. Is een flauw afkooksel, wat de oorspronkelijke De Mol van Vlaanderen is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het nog nog nooit gekeken. Heb meestal tv aanstaan terwijl ik andere dingen doe, dus ik mis toch alle aanwijzingen
even in elkaar geflanst, zit een broek onder en die rok heeft ze eraan vast genaaid en geloof dat ze die top ook had samengesteldquote:
Hahaha, over 100 jaar vinden ze Kris terug in de resten van het huis🤣quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen, behalve de mol, want die kan niet worden weggestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |