En ik kom uit de bollenstreek, haal elk weekend tulpen hier van het landquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
nee als ze slap hangen nadat ze te weinig water hebben gehad, sorry, ik was niet duidelijk. Ik sta ondertussen mijn eten te koken
bedoel meer met het etenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Gaat de hele dag al zo, hij is nu rustig
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Jockari het volgende:
Moet wel vooruit gaan bij Salar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Zit evengoed nu te bunkeren???quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Salar had het al over bechamelsausquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Valt me nog mee dat ze er geen olie bijgooien
nou geloof dat grace toch wel zei dat het lekker was en Kris ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef angele650 het volgende:
Leuk resultaat, niemand heeft lekker gegeten, en een hele vuilniszak vol met plastiek potjes/zakjes
Iedereen vond het lekker hoor. En plastic kan worden gerecycledquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef angele650 het volgende:
Leuk resultaat, niemand heeft lekker gegeten, en een hele vuilniszak vol met plastiek potjes/zakjes
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
zitten ze nu zomaar toch allemaal te smullen?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:50 schreef mangalie het volgende:
[..]e weten niet wat ze eten maar is heerlijk zeggen ze
zwarte eitjes van de steur. Kaviaar zat er trouwens niet bij. Die konden ze niet vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar weet wel hoe het er zon beetje uitziet
je mist er ook niets aan. Heb het 2x gegeten in mijn leven maar daarna voor bedankt. Duur hoeft niet lekker te zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar weet wel hoe het er zon beetje uitziet
pompoenpureequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:01 schreef Jockari het volgende:
Grace blijft er van die saus bijduwen. Begin eens met een beetje, en neem bij indien nodig.
[ afbeelding ]
voor het geval je delen skiptquote:
nou geloof er niks vanquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het geval je delen skipt
en oh ja
pompoenpuree
ik weet het niet, maar het lijkt wel op pompoenpureequote:
ik denk inderdaad dat het puree des pompoens isquote:
quote:
zegquote:
ik denk dat @Jockari saus eet alsof het pompoenpuree isquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat lees ik nu, eten ze Pompoenpuree alsof het saus is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |