Nou voor geen goudquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Karnemelk met een beetje suiker is best te doen
weten hun veel denk wat grace allemaal bij elkaar gegooid heeft in die bakjes ook niet echt goed is hahaquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:21 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hadden die donkere borden moeten gebruiken die er ook zijn. Ziet er niet uit zo op deze bordjes.
Karnemelkquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Karnemelk met een beetje suiker is best te doen
De pizza's kwamen uit België, dus wie weet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb de menu's van een aantal goede restaurants die ook thuisboxen hebben bekeken, maar kan dit menu niet vinden.
is niet weer van Rijks ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb de menu's van een aantal goede restaurants die ook thuisboxen hebben bekeken, maar kan dit menu niet vinden.
Nog een paar uur... Geduld hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie Grace nog steeds had gehoopt dat ze al weg zou zijn
als ze slap hangen, krantje erom, nat maken even afwachten en dan staan ze weer keurig rechtop !quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die tulpen met 'n bodempje water, eind van de avond is dat water op
en hangen de tulpen slap
Zonder water??quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef just me het volgende:
[..]
als ze slap hangen, krantje erom, nat maken even afwachten en dan staan ze weer keurig rechtop !
Die heb ik als eerste bekeken.quote:
nee als ze slap hangen nadat ze te weinig water hebben gehad, sorry, ik was niet duidelijk. Ik sta ondertussen mijn eten te kokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |