SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We mogen toch nog wel lekker doorlullen ondanks dat er geen cijfertjes zijn..? Er zal heus nog af en toe wel nieuws komen over corona. En wie er echt klaar mee is leest/post niet meer mee. Zo simpel kan het zijn.![]()
![]()
Laatste ziekenhuiscijfertjes namens FOK! OMT
Laatste besmettingcijfers namens het FOK! OMT![]()
Mycroft: 2 vermeldingen, allebei van mijquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat je zo in de naweeën van Corona nog nieuwe woorden leert, geweldig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zou je dan gaan? Lijkt me wel grappig, je maakt hier een voorstelling van mensen en dan zou je ze in het echt zien. Weet eigenlijk niet of ik dat wel aandurf.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:37 schreef DonDruiper het volgende:
Dag allemaal.
Als er ooit een meet komt, dan hoor ik het wel.
En misschien zijn er dan wel mensen die je in het echte leven gewoon kent! Dat lijkt me ook bizar.![]()
Haha ik denk dat zo'n meet awkward wordt. De helft valt helemaal stil denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou je dan gaan? Lijkt me wel grappig, je maakt hier een voorstelling van mensen en dan zou je ze in het echt zien. Weet eigenlijk niet of ik dat wel aandurf.
En misschien zijn er dan wel mensen die je in het echte leven gewoon kent! Dat lijkt me ook bizar.
En waar ga je het over hebben? Wat ga je doen? Een spelletje 'raad de user'?
Is er drank en drugs?
Vragen, vragen..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Niet met je hippe schoenen? Gemiste kans.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:56 schreef Questular het volgende:
Ik zou gaan, met mijn Hugo fan shirt aan.![]()
als dat met TVT en mondkapjes is kom ik ook welquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:37 schreef DonDruiper het volgende:
Dag allemaal.
Als er ooit een meet komt, dan hoor ik het wel.![]()
wel allemaal zelftestje van te vorenquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:37 schreef DonDruiper het volgende:
Dag allemaal.
Als er ooit een meet komt, dan hoor ik het wel.Met pijn en moeite derde![]()
Is dat nog steeds zo ja? Dacht dat dat alleen in de begindagen van internet en discussieforums zo was met meets.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha ik denk dat zo'n meet awkward wordt. De helft valt helemaal stil denk ik.
Is er drank en drugs?
Vragen, vragen..![]()
Alleen mits gedaan op de Chinese wijze.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wel allemaal zelftestje van te voren![]()
De ervaring leert dat de combinatie zon en bier vanzelf wel zorgt voor boeiende gespreksstof. Voor het pessmistische smaldeel verzorg ik uppers.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Is er drank en drugs?
Vragen, vragen..When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
@_serial_
16:45uur plaats ik einde Cijfertjes op Twitter.
17:00uur ga ik niet redden. Moet nog aanschuiven bij Jinek![]()
![]()
Count me in dan maar, gezellig. Hebben we een DJ onder de genodigden?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Is er drank en drugs?
Vragen, vragen..Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Serieus?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef Oliver23 het volgende:
@:_serial_
16:45uur plaats ik einde Cijfertjes op Twitter.
17:00uur ga ik niet redden. Moet nog aanschuiven bij Jinek
zie email 27 oktober
Forum Opties Forumhop: Hop naar: