De Russische manier van oorlog voeren is altijd zo walgelijkquote:
Het klinkt niet heel onwaarschijnlijk dat wij hier in het westen niet op een realistische manier naar Rusland kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Lees even dit:
[..]
De jongere Russen die beter weten zijn naar het buitenland getrokken.
Kan dat ook geen mooie onderhandelingspositie worden? Als jullie niet stoppen met het bombarderen van Marioepol dan zullen wij hetzelfde doen met de soldaten die nu ingesloten zitten bij Kiev.quote:
Dat zou betekenen dat Putin geeft om de levens van zijn soldaten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan dat ook geen mooie onderhandelingspositie worden? Als jullie niet stoppen met het bombarderen van Marioepol dan zullen wij hetzelfde doen met de soldaten die nu ingesloten zitten bij Kiev.
Die zal dan ook geen lang leven meer beschoren zijn..😕quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:19 schreef Perrin het volgende:
Hoge pief die al sinds de jaren '90 met Poetin samenwerkt.
[ twitter ]
Dat is niet wat ik zeg, geen woorden in mijn mond leggen a.u.b.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben om, ik zal Zelensky zo ff bellen dat die zich maar vliegensvlug overgeeft.
Ze zijn dus echt door hun precisie munitie heen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische anti ship missiles worden vanaf de Krim afgeschoten op Ukrainse landdoelen
video:
https://www.reddit.com/r/(...)ke_ukranian_targets/
Bastion missle comlex strike Ukranian targets from Crimea
These missles are normally anti-ship, but can work as land to land mode too.
Er komt een periode dat ze met stenen gaan gooien als dit zo doorgaat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ze zijn dus echt door hun precisie munitie heen.
Waarom ziet dat spul van dood en verderf er toch altijd zo vet uitquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische anti ship missiles worden vanaf de Krim afgeschoten op Ukrainse landdoelen
video:
https://www.reddit.com/r/(...)ke_ukranian_targets/
Bastion missle comlex strike Ukranian targets from Crimea
These missles are normally anti-ship, but can work as land to land mode too.
Met hun antieke wapens, wat ik wel een heel opmerkelijk bericht vond (twijfelachtig dus), kunnen ze prima terug naar trebuchets.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er komt een periode dat ze met stenen gaan gooien als dit zo doorgaat.
Heeft niks met Rusland te maken zo doen ze het allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De Russische manier van oorlog voeren is altijd zo walgelijk.
Hoe heb je dat kunnen zien dan? Misschien was het een Russische MIG die een Ukraïnse MIG neerschoot.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Op 2:08 zie je een Ukrainse mig een Russische mig neerschieten. Cool!
En om dat aan te stippen, doe je een filmpje, van wat ..... rusland in Allepo gedaan heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft niks met Rusland te maken zo doen ze het allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |