SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
ja door de boel her en der een beetje op te lichten of bij te verdienen. anders gaat dat niet hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier genoeg bijstandboys en -girls die ook af en toe wel iets leuks kunnen doen en niet 24/7 op een houtje hoeven bijten? Wat heerst hier toch een haat :’)
Ik geloof het pas als ik het zie. Zulke fratsen halen ze keer op keer uit dit seizoen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We kunnen mee kijken op de livestreams, anders hadden ze dat niet gezegd.
Grace niet in ieder geval...quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef humpty het volgende:
Wanneer krijgen we kleren voor de finale vraagt Grace![]()
Misschien helemaal wel niet zegt Kriss
Ik mag nog tien minuutjes in het zonnetje zittenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:50 schreef suzi1 het volgende:
lekker buiten engine. de zonnetje schijnt en straalt dan over je heen. goddelijk
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef humpty het volgende:
Wanneer krijgen we kleren voor de finale vraagt Grace![]()
Misschien helemaal wel niet zegt Kriss
Ik ben door omstandigheden ook een bijstandboy op het moment en kan beamen dat dat zeker wel kan. Je kent iemands situatie niet en hoe iemand met z’n geld omgaat om bepaalde dingen wel te kunnen doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja door de boel her en der een beetje op te lichten of bij te verdienen. anders gaat dat niet hoor.
bijstandboy haha, handophouder bedoel jijquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben door omstandigheden ook een bijstandboy op het moment en kan beamen dat dat zeker wel kan. Je kent iemands situatie niet en hoe iemand met z’n geld omgaat om bepaalde dingen wel te kunnen doen.
Daar gaat het erg vaak mis hier lijkt het
Ik ook, dan nog een uurtje werken en dan Grace zien vertrekkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mag nog tien minuutjes in het zonnetje zitten
edit: nvm soort van dubbelquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja door de boel her en der een beetje op te lichten of bij te verdienen. anders gaat dat niet hoor.
Klopt, doen ze al het hele seizoen. Alle spellen, feestjes etc. verdwijnen standaard achter een SLquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het zie. Zulke fratsen halen ze keer op keer uit dit seizoen.
Ik blijf er niet meer voor thuis in ieder geval.
? Wat? Hoe zuur ben jij?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bijstandboy haha, handophouder bedoel jij
Boeren Hollander?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:54 schreef Clasientje het volgende:
Horen we vanavond pas wie het huis moet verlaten?
Ik denk sowieso dat Salar veilig zit hij is lekker zich zelf een echte boeren Hollander🙂
ziet er niet naar uit dat mensen zich drukmaken. het is gwn overduidelijk hoe zij haar leven zegt te leven. en dan is dat 1+1.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jawel hoor dat gaat wel. Je weet niet hoe iemand met z’n geld omgaat om bepaalde dingen af en toe te kunnen. Je kent iemands vaste lasten niet. En dan krijgen ze ook nog iets van een vergoeding lees ik net. Het gaat hier erg vaak fout vanuit eigen interpretatie van mensen en dan vol in de aanval met een hoop negativiteit en krachttermen. Ik snap echt niet waar jullie je zo druk om maken, wat een negatief geoordeel de hele tijd :’)
Meten is wetenquote:
Dit soort uitspraken van haarquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:54 schreef Jockari het volgende:
Nousch: "Nederland is toch dicht bij Duitsland. Niet ?"
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:54 schreef Jockari het volgende:
Nousch: "Nederland is toch dicht bij Duitsland. Niet ?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |