Nouja goed, ik vind het wel meevallen, er wordt naar mijn mening hier heel veel hard en zeer negatief geoordeeld met veel te weinig informatie. En ook met informatie hoeft het niet zo zuur te gaan zoals het hier soms gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar Grace luisterd
weet je dat ze alles behalve dat doet
Dit dus, die is niet bepaald in haar eerste leugentje gestiktquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Grace met een korreltje zout moet nemen.
Wijze woorden mopquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
Mischien krijgt grace wel WW.. ze heeft wel gewerkt. al die aannameslet it gooo
Zo ook Grace, die is ook al in de DBK geweestquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
En de GiebelKut is eruit.. en jahoor zegt nix dus
[ afbeelding ]
Het is maar wat je weinig informatie noemtquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nouja goed, ik vind het wel meevallen, er wordt naar mijn mening hier heel veel hard en zeer negatief geoordeeld met veel te weinig informatie. En ook met informatie hoeft het niet zo zuur te gaan zoals het hier soms gaat.
Maar whatever, let’s leave it 😄
nous zegt dat de hele dagquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Vreemd dat Noessie na een ½uur DBK steeds zegt Ik denk dat.... Ik denk dat...
Ze zijn allemaal helemaal para aan het worden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Vreemd dat Noessie na een ½uur DBK steeds zegt Ik denk dat.... Ik denk dat...
Alleen die wc borstel die ze op haar hoofd heeft, kost al twee vakanties naar Mallorca. Korreltje zout wat betreft Grace.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nouja goed, ik vind het wel meevallen, er wordt naar mijn mening hier heel veel hard en zeer negatief geoordeeld met veel te weinig informatie. En ook met informatie hoeft het niet zo zuur te gaan zoals het hier soms gaat.
Het is COS hier mogen we hard zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
heerlijk weerquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, Ik ga maar eens een de hond een flink stuk uit laten
Laters
Zo is datquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is COS hier mogen we hard zijn.
Veel plezier kerel en geniet ervanquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, Ik ga maar eens een de hond een flink stuk uit laten
Laters
quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:53 schreef Krambo het volgende:
Stiekem baalt Grace dat Nouchine gewoon weer terug is
Grace is ook al geweest, dus ze weet wel wat daar is besproken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:53 schreef Krambo het volgende:
Stiekem baalt Grace dat Nouchine gewoon weer terug is
En het is rete spannend ook enzoquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
SL. en er is geen zák meer aan de gang daar..
Nouchine toch ook, dit is toch de tweede keer??quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grace is ook al geweest, dus ze weet wel wat daar is besproken.
Dat is de maatstaf die hier blijkbaar is gelegd ja.. 😅 Vind het persoonlijk jammer dat veel zo hard, boos, negatief en zuur moet. Er is al veel meer dan genoeg negativiteit in deze wereld.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is COS hier mogen we hard zijn.
Ik heb nog stream 1quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:00 schreef Kinga het volgende:
Zijn de dames al opgerot? Heb geen streams meer.
Nope zijn er nog. Zijn nu met de tweede ronde DBK kamer bezig. Nouch is al geweest, nu Salar in de DBKquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:00 schreef Kinga het volgende:
Zijn de dames al opgerot? Heb geen streams meer.
Die is vreselijk irritant en dan Grace erbijquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wil ook een uitkering![]()
Ik stop met werken
tis niet te doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is het rustig in de cos. Nu het juist spannend word is iedereen vertrokken. Heeft dat een reden?
Lekker de hele dag de livesteams kijken. prima "baan"quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik stop met werken
Ik heb een uitkering én ik werkquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik stop met werken
Het is ook veel te mooi weer om met de bewoners mee te stressenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is het rustig in de cos. Nu het juist spannend word is iedereen vertrokken. Heeft dat een reden?
ja ik ga niet de hele tijd naar dat vreselijke gezang luisterenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Niets mis mee lijkt mij zoquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Lekker de hele dag de livesteams kijken. prima "baan"
Ik heb stream 1 naast me aan staan zonder geluid en zit ondertussen million dollar island te kijken...quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
jammer dat daar geen streams van zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 naast me aan staan zonder geluid en zit ondertussen million dollar island te kijken...
Lulligquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik ga niet de hele tijd naar dat vreselijke gezang luisteren![]()
tijd om wat in huis te doen want dat opruimen gaat niet vanzelf
ja echt hè... ik zit elke dag wat brood en melk klaar maar de kabouters willen niet binnenkomenquote:
quote:
Spannend? Waar??quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je denkt dat ik met plezier in de bijstand zit met alle omstandigheden erbij die daarvoor hebben gezorgd, en niet zou willen ruilen met een gezond mens en gewoon kunnen werken, dan zit je goed mis. 😅quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik stop met werken
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:16 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Uitkering en zwart werk ernaast?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:13 schreef suzi1 het volgende:
ik wel. maar ik wil die niet
eigen bijdrage zou dan 0,0 zijn. geweldig wel he!
LOL ik geniet van mijn pensioen en kan tevreden zijn met wat ik hebquote:
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet eens tegen jou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:18 schreef suzi1 het volgende:
hoe op willewa, wij weten meer van de spelers in bb dan jij van ons
je hebt het over cossers.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet eens tegen jou.
Laat gaan , ik snap em ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het niet eens tegen jou.
Ik zit helemaal niet uit te dagen, zo zit ik verre van in elkaar :’) zegt meer over je eigen mindstate. Waarschijnlijk was die waarschuwing dan ook terecht dus ga vooral even bij jezelf ten rade.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je hebt het over cossers.
jij zit hier uit te dagen en ik ga er nog op in ook. ben al gewaarschuwd
Lekker laten lullen , gaat nergens overquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet uit te dagen, zo zit ik verre van in elkaar :’) zegt meer over je eigen mindstate. Waarschijnlijk was die waarschuwing dan ook terecht dus ga vooral even bij jezelf ten rade.
Ik reageer enkel op een bewering die werd gedaan die niks met jou te maken heeft.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:21 schreef suzi1 het volgende:
de spanning zit in mn broekske. moet pissen, maar ben bang iets te missen
Volume omhoog en deur open houden!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:21 schreef suzi1 het volgende:
de spanning zit in mn broekske. moet pissen, maar ben bang iets te missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
"Harder dan ooit". Hoe verzinnen ze het.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
En dat rot er een op vandaag, wie boeit geen moer meer, en dan lamlendig rondhangen tot Zaterdag tot er één wint, wie boeit ook al geen zak meer..
Waar zit de spanning dan...
heel veel actie! door de tuin rennen met super soakers of zoiets!quote:
Jaaaahhhquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:26 schreef just me het volgende:
[..]
heel veel actie! door de tuin rennen met super soakers of zoiets!
Dit moet voor de bewoners toch ook killing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |