Nouja goed, ik vind het wel meevallen, er wordt naar mijn mening hier heel veel hard en zeer negatief geoordeeld met veel te weinig informatie. En ook met informatie hoeft het niet zo zuur te gaan zoals het hier soms gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar Grace luisterd
weet je dat ze alles behalve dat doet
Dit dus, die is niet bepaald in haar eerste leugentje gestiktquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Grace met een korreltje zout moet nemen.
Wijze woorden mopquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
Mischien krijgt grace wel WW.. ze heeft wel gewerkt. al die aannameslet it gooo
Zo ook Grace, die is ook al in de DBK geweestquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
En de GiebelKut is eruit.. en jahoor zegt nix dus
[ afbeelding ]
Het is maar wat je weinig informatie noemtquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nouja goed, ik vind het wel meevallen, er wordt naar mijn mening hier heel veel hard en zeer negatief geoordeeld met veel te weinig informatie. En ook met informatie hoeft het niet zo zuur te gaan zoals het hier soms gaat.
Maar whatever, let’s leave it 😄
nous zegt dat de hele dagquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Vreemd dat Noessie na een ½uur DBK steeds zegt Ik denk dat.... Ik denk dat...
Ze zijn allemaal helemaal para aan het worden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Vreemd dat Noessie na een ½uur DBK steeds zegt Ik denk dat.... Ik denk dat...
Alleen die wc borstel die ze op haar hoofd heeft, kost al twee vakanties naar Mallorca. Korreltje zout wat betreft Grace.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nouja goed, ik vind het wel meevallen, er wordt naar mijn mening hier heel veel hard en zeer negatief geoordeeld met veel te weinig informatie. En ook met informatie hoeft het niet zo zuur te gaan zoals het hier soms gaat.
Het is COS hier mogen we hard zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
heerlijk weerquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, Ik ga maar eens een de hond een flink stuk uit laten
Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |