SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Koeman, Ten Cate, Gullit (goed uithangbord) en die Belg van Gent waar iedereen paar jaar geleden mee weg liep.![]()
vd Brom kan niet tegen stressquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan liever Slot of John vd Brom (Ajax verleden)![]()
De magere jaren zijn gewoon onvermijdelijk. Gebudgetteerd op CL succes met teveel bejaarde spelers en te weinig transferinkomsten, daar gaat geen grote naam als trainer in stappen.![]()
Er is niet gebudgetteerd op CL succes, er is gebudgetteerd op CL deelnamequote:Op woensdag 23 maart 2022 11:26 schreef Jeroboam het volgende:
De magere jaren zijn gewoon onvermijdelijk. Gebudgetteerd op CL succes met teveel bejaarde spelers en te weinig transferinkomsten, daar gaat geen grote naam als trainer in stappen.![]()
Dus de witte Chinees zat uit z'n nek te lullen dat Ajax minimaal kwartfinale moet halen (=CL succes)?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is niet gebudgetteerd op CL succes, er is gebudgetteerd op CL deelname![]()
begrijp ik wel, heb ook niks met dikke trainers, Koeman valt wat dat betreft ook af en lijkt me sowieso totaal ongeschikt voor een club als Ajax maar mijn lijstje met geschikte trainers is ook nog blancoquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan springt Stijn voor de trein.![]()
Misschien kunnen jullie Van Bommel proberen!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
dat doet die witte chinees wel vaker dat uit z'n nek lullenquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dus de witte Chinees zat uit z'n nek te lullen dat Ajax minimaal kwartfinale moet halen (=CL succes)?![]()
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:33 schreef Jeroboam het volgende:
Dus de witte Chinees zat uit z'n nek te lullen![]()
Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dus de witte Chinees zat uit z'n nek te lullen dat Ajax minimaal kwartfinale moet halen (=CL succes)?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch had ik van hem echt gedacht dat hij het in zich had al had hij misschien bij Fortuna moeten beginnenquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie Van Bommel proberen!![]()
Ik denk dat zijn grootste probleem is dat hij altijd met iedereen ruzie heeft, niet zozeer dat hij het spelinzicht niet heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch had ik van hem echt gedacht dat hij het in zich had al had hij misschien bij Fortuna moeten beginnen
Al is het ook qua spelinzicht het niet geworden, want als je dat wel hebt wordt dat ruzie hebben weer wat meer geaccepteerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee nee, is goed. Dan vertrouw ik jou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doet die witte chinees wel vaker dat uit z'n nek lullen![]()
heel goed, Chinezen, wit of geel kan je nooit vertrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nee nee, is goed. Dan vertrouw ik jou.![]()
Dat is gebleken maar je ziet weleens voetballers waarvan je denkt dat zou wel een goeie coach kunnen zijn maar dat blijkt dan toch niet, als je nu kijkt naar de coaches die het aardig doen zijn het meer diegenen die niet in de echte top gespeeld hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn grootste probleem is dat hij altijd met iedereen ruzie heeft, niet zozeer dat hij het spelinzicht niet heeft.
Al is het ook qua spelinzicht het niet geworden, want als je dat wel hebt wordt dat ruzie hebben weer wat meer geaccepteerd.![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)emt-van-leipzig.htmlquote:Als het aan Brian Brobbey ligt, speelt hij ook volgend seizoen voor Ajax, laat hij woensdag aan De Telegraaf weten. De spits wordt momenteel gehuurd van RB Leipzig en hoopt dat de Amsterdamse club hem definitief overneemt.
"Ik ben nog niet klaar in Amsterdam. Als het aan mij ligt, speel ik volgend seizoen voor Ajax. 100 procent. Het zou geweldig zijn als Ajax mij kan terugkopen", zegt Brobbey tegen De Telegraaf.
De twintigjarige spits keerde in december na een half jaar Leipzig alweer terug bij Ajax. Hij kwam na zijn veelbesproken transfervrije overstap naar Duitsland amper aan de bak bij de Bundesliga-club.
Brobbey is bij Ajax momenteel reservespits achter de veel scorende Sébastien Haller. Het contract van de geboren Amsterdammer bij RB Leipzig loopt nog tot de zomer van 2025.
Ondanks zijn reserverol was Brobbey sinds zijn terugkeer bij Ajax al een paar keer van waarde. In de vier Eredivisie-duels die hij speelde scoorde hij drie keer. De jeugdinternational miste wel acht wedstrijden wegens een knieblessure.
Ajax strijdt na de Champions League-uitschakeling tegen Benfica nog op twee fronten. De ploeg van trainer Erik ten Hag gaat aan kop in de Eredivisie en staat in de bekerfinale tegenover PSV.![]()
Bij Van Bommel klinkt het van de buitenkant allemaal nog vrij intelligent maar dat viel eigenlijk allemaal wel mee. Is gewoon een mavo-jongen (niets tegen mavo-jongens) die dacht dat hij het wiel had uitgevonden. Maar als je goed naar hem luistert dan zegt hij vaak niet veel meer dan "we speelden goed" en "we hebben de kansen gehad, maar die maak je niet".quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn grootste probleem is dat hij altijd met iedereen ruzie heeft, niet zozeer dat hij het spelinzicht niet heeft.
Al is het ook qua spelinzicht het niet geworden, want als je dat wel hebt wordt dat ruzie hebben weer wat meer geaccepteerd.
Ik zou in ieder geval een hoogopgeleide trainer nemen, dat is wel echt de toekomst.![]()
Hein van Hazebroek?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:18 schreef Adames het volgende:
Koeman, Ten Cate, Gullit (goed uithangbord) en die Belg van Gent waar iedereen paar jaar geleden mee weg liep.Dat past echt voor geen meter in Nederland. Een onverstaanbare Vlaming die uit zijn nek lult.
![]()
Onverstaanbare trainers passen niet bij Ajax.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hein van Hazebroek?Dat past echt voor geen meter in Nederland. Een onverstaanbare Vlaming die uit zijn nek lult.
![]()
Aad de mos is ook groot fan dus dan weet je dat het goed zit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo lopen ze bij Ajax wel weg met Heitinga terwijl je dat totaal niet zou verwachten.![]()
Als hij zijn eigen transfersom betaalt, prima.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)emt-van-leipzig.html![]()
Ten Hag is een superster vergeleken met deze kerel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onverstaanbare trainers passen niet bij Ajax.![]()
![]()
Ziet eruit als Ronald die Erwin Koeman heeft opgegeten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ten Hag is een superster vergeleken met deze kerel.
[ afbeelding ]![]()
Nog een extra reden voor talenten om vooral niet bij te tekenen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)emt-van-leipzig.htmlVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziet eruit als Ronald die Erwin Koeman heeft opgegeten.Ja wel vergelijkbaar kapseltje.
![]()
denk niet dat Leipzig hem voor weinig laat gaanquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een extra reden voor talenten om vooral niet bij te tekenen.![]()
Ik snap dat hij de ambitie heeft, maar daar ga je toch nooit slagen? In het Nederlands redt hij zich tegenwoordig prima, maar in het Engels zal het toch weer anders zijn en met deze selectie valt sowieso weinig te doen tegen Liverpool en City. Wacht dan tot pakweg Bayern een keer vrij komt, dat ligt veel dichter bij hem.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft een gesprek gevoerd en is één van de kandidaten, voor de volledigheid. Maar het zal wel einde tijdperk baldfraud zijn ja. Ik ga hem missen maar ben wel nieuwsgierig waar ze nu mee komen.
Dat gezegd hebbende hoop ik niet dat ze weer bij Bosz uit gaan komen of iemand anders uit de standaardkaartenbak. Dan nog liever iemand als Clement als die er bij Monaco daadwerkelijk uitgeflikkerd wordt. Of zo'n coach van Bodo Glimt die al jaren ver boven hun stand presteren met aanvallend pressievoetbal. Al ken ik die allebei ook weer niet zó goed om te kunnen zeggen of het daadwerkelijk een match zou zijn.![]()
ik heb ook niet het idee dat hij het gaat worden maar niet om z'n Engels, heb je Conte weleens gehoord?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap dat hij de ambitie heeft, maar daar ga je toch nooit slagen? In het Nederlands redt hij zich tegenwoordig prima, maar in het Engels zal het toch weer anders zijn en met deze selectie valt sowieso weinig te doen tegen Liverpool en City. Wacht dan tot pakweg Bayern een keer vrij komt, dat ligt veel dichter bij hem.
Dat gezegd hebbende hoop ik niet dat ze weer bij Bosz uit gaan komen of iemand anders uit de standaardkaartenbak. Dan nog liever iemand als Clement als die er bij Monaco daadwerkelijk uitgeflikkerd wordt. Of zo'n coach van Bodo Glimt die al jaren ver boven hun stand presteren met aanvallend pressievoetbal. Al ken ik die allebei ook weer niet zó goed om te kunnen zeggen of het daadwerkelijk een match zou zijn.
Grote verschil met hem en bijvoorbeeld Pochettino dat die laatste als hij faalt wat ook zeer waarschijnlijk is daar genoeg reputatie heeft om weer bij een andere topclub aan de slag te kunnen, voor Ten Hag is het afbraakrisico veel groter.![]()
Nog een jaar wachten kan er ook voor zorgen dat die namen niet meer langskomen, een paar blessures en een zure loting in de CL en je internationale succes is alweer eventjes geleden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap dat hij de ambitie heeft, maar daar ga je toch nooit slagen? In het Nederlands redt hij zich tegenwoordig prima, maar in het Engels zal het toch weer anders zijn en met deze selectie valt sowieso weinig te doen tegen Liverpool en City. Wacht dan tot pakweg Bayern een keer vrij komt, dat ligt veel dichter bij hem.
Dat gezegd hebbende hoop ik niet dat ze weer bij Bosz uit gaan komen of iemand anders uit de standaardkaartenbak. Dan nog liever iemand als Clement als die er bij Monaco daadwerkelijk uitgeflikkerd wordt. Of zo'n coach van Bodo Glimt die al jaren ver boven hun stand presteren met aanvallend pressievoetbal. Al ken ik die allebei ook weer niet zó goed om te kunnen zeggen of het daadwerkelijk een match zou zijn.
Zeker een Bayern is hierin een slecht voorbeeld, die hebben net voor een godsvermogen een Duitse wondercoach gekocht.
Ik zie hem niet naar Italië gaan, PSG kan ook niet en in Spanje komen ze ook niet bij hem uit.
Blijven Engelse clubs (buiten Liverpool en City) over, dan krijg je bij United wel wat om mee te werken.
Zag trouwens dat laatstgenoemde wel een lekker salarishuis heeft vergeleken met de rest daar in de PL: Top 5 earners in the Premier League (gross/month): Cristiano Ronaldo, ¤2.63m, Kevin de Bruyne ¤2.06m, David de Gea ¤1.93m, Jadon Sancho ¤1.85m , Raphaël Varane ¤1.62m.
(lol)
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2022 16:44:58 ]![]()
daarom, het is logisch dat hij er wel oren naar heeftquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nog een jaar wachten kan er ook voor zorgen dat die namen niet meer langskomen, een paar blessures en een zure loting in de CL en je internationale succes is alweer eventjes geleden.
Zeker een Bayern is hierin een slecht voorbeeld, die hebben net voor een godsvermogen een Duitse wondercoach gekocht.
Ik zie hem niet naar Italië gaan, PSG kan ook niet en in Spanje komen ze ook niet bij hem uit.![]()
Blijft toch misschien wel de grootste club ter wereld, wel een mooie uitdaging lijkt me. Maar dat hebben er meer gedacht en ik weet ook niet wat daar financieel mogelijk is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap dat hij de ambitie heeft, maar daar ga je toch nooit slagen? In het Nederlands redt hij zich tegenwoordig prima, maar in het Engels zal het toch weer anders zijn en met deze selectie valt sowieso weinig te doen tegen Liverpool en City. Wacht dan tot pakweg Bayern een keer vrij komt, dat ligt veel dichter bij hem.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Geld is daar het probleem geloof ik niet maar het is meer tijd wat hij niet krijgt, Klopp kreeg dat bij Liverpool wel maar alle trainers daar sinds Fergie eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft toch misschien wel de grootste club ter wereld, wel een mooie uitdaging lijkt me. Maar dat hebben er meer gedacht en ik weet ook niet wat daar financieel mogelijk is.![]()
Gewoon 6 mil aftikken en niet meer over nadenken dan maar.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat Leipzig hem voor weinig laat gaan![]()
dat is weinig, ik weet niet wat voor contract hij daar heeft maar denk dat ze toch minimaal het dubbele willenquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon 6 mil aftikken en niet meer over nadenken dan maar.![]()
Denk dat het wel mee zal vallen Leipzig heeft ook niks aan een speler die daar niet wil zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is weinig, ik weet niet wat voor contract hij daar heeft maar denk dat ze toch minimaal het dubbele willen![]()
Net bij ESPN nog een terugblik van Danny Makkelie op Ajax-Feyenoord. Daar lieten ze ook op normale snelheid die overtreding van Martinez zien en leek er echt niets aan de hand. Grappig hoe zo'n herhaling dan ook echt een vertekend beeld kan geven.![]()
ja ook gezien, "niks niks niks" maar dat is ook het probleem met vertraagde beelden en het tig keer herhalenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net bij ESPN nog een terugblik van Danny Makkelie op Ajax-Feyenoord. Daar lieten ze ook op normale snelheid die overtreding van Martinez zien en leek er echt niets aan de hand. Grappig hoe zo'n herhaling dan ook echt een vertekend beeld kan geven.![]()
Rensch op 7 in de NextGen top 50 2022, net na Bellingham, Wirtz, Musiala, Cherkhi, Gavi en Harvey Elliot
Direct voor 20 miljoen verpatsen aan Newcastle.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
De volgende Riedewald/Tete/Bazoer?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:27 schreef -XOR- het volgende:
Rensch op 7 in de NextGen top 50 2022, net na Bellingham, Wirtz, Musiala, Cherkhi, Gavi en Harvey Elliot
Direct voor 20 miljoen verpatsen aan Newcastle.![]()
de weg naar de top is niet zo eenvoudig, vorig seizoen was hij echt wel goed maar speelde hij ook veel meer, nu met vaak die invalbeurtjes gaat het niet echt lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De volgende Riedewald/Tete/Bazoer?![]()
Rensch is pas 19 en heeft ook genoeg goede wedstrijden gespeeld en heeft zeker wel kwaliteiten, ik heb er wel vertrouwen in. Lekker volgend jaar RB zetten. Hij is nu afgehaakt bij Jong Oranje met een hamstringblessure trouwens.![]()
Toen speelde hij vooral aan het eind van het seizoen heel veel (laatste 10 potjes), toen het kampioenschap al 'binnen was' en vooral het elftal prima draaide. Dan is het ook altijd gemakkelijker voor zo'n talent om in het elftal te passen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
de weg naar de top is niet zo eenvoudig, vorig seizoen was hij echt wel goed maar speelde hij ook veel meer, nu met vaak die invalbeurtjes gaat het niet echt lekker![]()
zou kunnen maar om hem nu al af te schrijven vind ik ook wat overdrevenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen speelde hij vooral aan het eind van het seizoen heel veel (laatste 10 potjes), toen het kampioenschap al 'binnen was' en vooral het elftal prima draaide. Dan is het ook altijd gemakkelijker voor zo'n talent om in het elftal te passen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: