Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:55 schreef Tjoent het volgende:
"Vandaag is [ afbeelding ]
"Wat groen hoort te zijjjn"
Mijn idee. Ik heb diverse short calls (april t/m sept) en Flow Traders.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is weer eens natte vingerwerk maar ik heb het idee dat we voorlopig bearish gaan.
Ik zit veilig. Heb me geherpositioneerd.
Rente omhoog winsten naar beneden inflatie niet structureel. Opkoop programma weg.. Misschien terugkopen van centrale bank(?) de markt manipulatie van de centrale bank is gigantisch, rare wereld.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is weer eens natte vingerwerk maar ik heb het idee dat we voorlopig bearish gaan.
De manipulatie lijkt inderdaad vrij groot momenteel ja. Maar goed, dan nog kan de beurs toch niet eeuwig doorgroeien zou je zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rente omhoog winsten naar beneden inflatie niet structureel. Opkoop programma weg.. Misschien terugkopen van centrale bank(?) de markt manipulatie van de centrale bank is gigantisch, rare wereld.
Word met de dag meer Hayekiaans. Want Keynesiaans wordt het nooit uitgevoerd.
Depends.. Als er inflatie komt dan zouden de beurskoersen ook moeten infloiteren.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De manipulatie lijkt inderdaad vrij groot momenteel ja. Maar goed, dan nog kan de beurs toch niet eeuwig doorgroeien zou je zeggen.
Zit er donkergroen uit voorbeurs.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb ze begin maart nog bijgekocht op de "dip".quote:Op donderdag 7 april 2022 13:40 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand SBUX in het vizier ? Vind ze nog te duur maar in 60/70$ zone het overwegen waard.
Deze site geeft een mooi beeld van de verhouding rood-groen:quote:
Nou nou nou. Loop je ook langs de SEH als je je hebt gesneden met het scheren?quote:
Tech kreeg gisteren toch een aardige tik. Maar niet alles was rood inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou nou nou. Loop je ook langs de SEH als je je hebt gesneden met het scheren?
Die hebben wel echt een hoop dooie merken. Wel een paar waar ik een zwak voor heb, maar een heleboel waardeloze erbij ook.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb zelf "Keurig Dr Pepper Inc" nog op het oog. Vrij saai aandeel maar net als Coca Cola wel redelijk "crisis bestendig". Heb nu geen geld vrij om er in te steken dus heb het eerst maar onder de favo's gezet. Krijg in mei nog wat geld uitgekeerd uit een paar solar projecten, mss steek ik dat er wel in. Of ik beschouw het als "dividend" en steek het in Berkshire. Keuzes, keuzes...
Tis dikke bs allemaal idd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:31 schreef nostra het volgende:
Shell is nu ze 100% een plc zijn lekker aan het blenden geslagen.Schijnheilige show is het toch allemaal.
Dat komt ook wel.quote:Op zondag 10 april 2022 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het zal wel weer een rare beursweek worden. Goede bedrijfscijfers maar oplopende rentes.
Zal de markt (net als het afgelopen half jaar) nog redelijk in balans houden is mijn verwachting. Als de cijfers ook gaan teruglopen dan komen we in de problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |