abonnement Unibet Coolblue
pi_204187213
Over iets hebben of iets dat in je onderbuik speelt. Het kan zo 'erg' zijn dat het als een soort van misplaatste maag- buikpijn aanvoelt. Ook een goed voorgevoel kan zoiets teweegbrengen in je buik. Stel dat je wacht op de uitslag van je examen(s) of je hebt een optreden voor de boeg staan. Dat laatste kan ook een naar voorgevoel zijn. Het kunnen je zenuwen zijn. Of je hormonen. Je leeftijd of een combinatie van veel verschillende factoren. Iedereen kent het denk ik wel zo min of meer. Jong of oud.

Je gezondheid zou ook een reden kunnen zijn. Dat je lichaam zich/haar naar/slecht voelt.Zonder dat je echt specifieke pijnen hebt. Het is zo'n vreemd gevoel. Onverklaarbaar. Best lastig te omschrijven.

Als je in een conflict bivakkeert vind ik zelf de meest naarste variant van een {nare} voorgevoel.
Of een nare omgeving. Of "behekst" zijn. Dat opvlammen in je onderbuik. Het voelt inderdaad aan als een vlam. Nee niet zo als een oude vlam. Verliefdheid is ook een vorm daarvan. Gewoon een naar voorgevoel in je buik.
pi_204194588
De vervelendheid der dingen.
Conscience do cost.
pi_204345103
Dat is je “gut feeling”…(onderbuikgevoel)
Instinct of intuïtie..
pi_204407819
Of je hebt gewoon teveel Kinder surprise eitjes gegeten :P :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204408771
Dat is dus gewoon het gevoel van stress of zenuwachtigheid. Zegt verder niets over de uitkomst, vooral in situaties waar je er al geen invloed (meer) op hebt.
pi_204820611
Een heel interessant stuk om te lezen..
https://www.bedrock.nl/darmen-brein-geluksgevoel/
pi_204827561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 00:47 schreef Maron het volgende:
Dat is je “gut feeling”…(onderbuikgevoel)
Instinct of intuïtie..
https://www.psychologiema(...)itie-volg-je-gevoel/ Dit is wel een interessant stukje over intuïtie.

Ik zou soms willen dat mijn intuïtie iets minder sterk aanwezig is, vooral op het gebied van mannen en relaties. "wat niet weet wat niet deert", maar vaak weet ik dingen opeens en merk ik dat iets niet klopt. En dat gevoel van wantrouwen voelt dan echt niet fijn.
pi_205051194
Ik vind het een hele lastige vraag altijd of ik moet luisteren naar mijn onderbuik of voorgevoel.
Vaak gaat het ook niet (of in elk geval niet drastisch) mis.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205051204
Ik vertrouw overigens wel blind op mijn katten, als zij iemand niet moeten is het foute boel ;p
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')