Goeie doel: help Grace de zomer door..quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:45 schreef suzi1 het volgende:
grace en tobi hebben nog steeds plannen om goeie doelen enzo te gaan doen
maar hij is niet vlieft op haar
goeie doel wat?
Slaap lekker en van mij mag hij ook winnenquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Slaap lekker. Salar gaat gewoon winnen dus ik haak af met dit onzin gesprek.
Maar van mij mag Kristoff ook winnen.
Nou zegquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:48 schreef suzi1 het volgende:
ik stop met vertalen. leer maar belgs en allochtoons
Niet bij haar in huis, dus hij mag lekkere dingen in huis halen en haar verzorgen, zij vreet de boel leeg en laat zich verwennenquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
tobi mag niet bij haar in huis
want stel je voor dat ze zit te geinen met hem en dr zoon komt binnen
iedereen komt verder over haar vloer, casa de marihuana
Dat is mooi, maar neukt ze die engnek?quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:53 schreef C.A.I het volgende:
Vera heeft net laten weten dat ze corona vrij is en zaterdag met de finale er zal zijn en iedereen bedankt voor alles
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:56 schreef suzi1 het volgende:
nou harstikke mooi allemaal, nouss en grace. je eigen redden
dat ga ik nu ook doen
truste! xx
Grace wil influencer wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:59 schreef Flow3r het volgende:
De familie van Grace sprong een gat in de lucht toen ze hoorden dat ze mee ging doen aan BB want BB is alles in Brazilie
Nou mooi toch, als ze niet wint kan ze die 6000 euro vergoeding gelijk naar ze overmaken
Ik denk dat de Braziliaanse stemmen hier niet bij zitten, zou nog wel eens vreemd kunnen lopen, er schijnt een grote schare Braziliaanse fans te zijn. Lijkt me dat die niet mee stemmen op die poll op Facebook. Ikdenk dat het heel spannend gaat worden, zelfs voor Salar.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Op facebook in de poll een verschil van 145 stemmen tussen Nouch en Grace in het voordeel van Nouch, dus best wel spannend morgen. Wie stemt er dubbel en etc....
Verkeerde topic Marioquote:Op woensdag 23 maart 2022 05:17 schreef mario390 het volgende:
daar moest om 4 00 weer en vrouw
gaan, nu zijn nur meer 3 ,en 8 mannen (1 trans)
Pardon?? nu mij de schuld geven? ik ben gewoon over de Nederlandse BB bezig hoor!!! ik heb het over de Braziliaanse stemmen die Grace zegt te krijgen, omdat haar Braziliaanse vrienden dat voor haar regelen, dat heeft totaal niets te maken met de Braziliaanse bewoners , en wie er weg gaat. Je bent er vaak genoeg voor gewaarschuwd, en nu mij een beetje de schuld gaan geven??? wat denk je wel niet??? ik ben Woest Boosquote:Op woensdag 23 maart 2022 05:46 schreef mario390 het volgende:
nee rinardo had het over brasilien
en ik heb antwort gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |