Ja zeker jammer dat je geen tijd weet ik moet om 1 uur kapper haha dus hoop dat als het dan is dat er filmpje van komtquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn, we gaan het zien vandaag.
ALleen jammer dat we niet weten wanneer de exit is.
Michelleke mochten we ook live zien vertrekkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aangezien BB de streamers graag in het ongewisse laat kan het zijn dat wij een SL krijgen van 2 uur waarin de bekendmaking en het vertrek plaatsvind.
Dat is dan te zien in de tv uitzending van vanavond.
Succes vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen![]()
![]()
![]()
voor iedereen een bakkie,ik ben helaas afwezig vandaag dus hoop dat na 16 00 pas leuk word hahah geniet van vandaag
heeft hij een tijd terug geschreven in cos of in fb.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:44 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart
Ik weet niet wat er is
Maar je wordt hier hard gemist
Als ik het goed heb verstaan zaterdag komt er geen SLquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aangezien BB de streamers graag in het ongewisse laat kan het zijn dat wij een SL krijgen van 2 uur waarin de bekendmaking en het vertrek plaatsvind.
Dat zou ook nog wel eens heel goed zo kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
O jee, zal je net zien.....quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zeker jammer dat je geen tijd weet ik moet om 1 uur kapper haha dus hoop dat als het dan is dat er filmpje van komt
Ik bedoelde vandaag. Tijdens het vertrek van de nummer 4. Nouchine of Grace.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb verstaan zaterdag komt er geen SL
Ik heb het gemistquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft hij een tijd terug geschreven in cos of in fb.
en gelijk had hij
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik bedoelde vandaag. Tijdens het vertrek van de nummer 4. Nouchine of Grace.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:52 schreef suzi1 het volgende:
hoe vaak staat er op insta, kijk straks de streams want dit en dat, en dan zit je alsnog minstens een uur bbb te kijken
Toch goed gehoord danquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:03 schreef Angelflush het volgende:
Goedemorgen
Ik heb Peter zaterdag horen zeggen dat t vertrek niet gelocked wordt.
Vraag mij af hoeveel ze zelf zeker weten of maar een gokje doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:03 schreef Angelflush het volgende:
Goedemorgen
Ik heb Peter zaterdag horen zeggen dat t vertrek niet gelocked wordt.
In dit geval denk ik speculatie. Waarom zou de productie dat aan Peter gaan vertellen? Hij wist ook niet hoelaat ze zelf het huis uit moesten maandag.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoeveel ze zelf zeker weten of maar een gokje doen.
Ze hadden het er gisteren over in het huis dat Peter graag een beetje mag stokenquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
In dit geval denk ik speculatie. Waarom zou de productie dat aan Peter gaan vertellen? Hij wist ook niet hoelaat ze zelf het huis uit moesten maandag.
Dat klopt wel denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:12 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze hadden het er gisteren over in het huis dat Peter graag een beetje mag stoken
Dat dusquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
In dit geval denk ik speculatie. Waarom zou de productie dat aan Peter gaan vertellen? Hij wist ook niet hoelaat ze zelf het huis uit moesten maandag.
Peter de presentatorquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Jaquote:
Ze zullen bijna wel moetenquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:23 schreef wolffie het volgende:
Ik denk dat je het vertrek van vandaag nog niet in de uitzending vanavond te zien krijgt. Lopen altijd paar dagen achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |