Ik zie rinardo niets vragen en aangezien je weet dat het oftopic is en alleen over BB Ned Belgie gaat hier hoef je daar dan ook geen antwoord op te geven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 05:46 schreef mario390 het volgende:
nee rinardo had het over brasilien
en ik heb antwort gegeven
Ik hoop dat Grace vandaag nog vertrekt! Ben dat zielige mens nu wel zatquote:Op woensdag 23 maart 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie rinardo niets vragen en aangezien je weet dat het oftopic is en alleen over BB Ned Belgie gaat hier hoef je daar dan ook geen antwoord op te geven.
En ondertussen ben ik heel benieuwd wie er vandaag naar huis gaat, Grace of Nouchine denk ik
Ik vind ze allemaal niets eerlijk gezegd. Wie van de twee (vier) ook vertrekt ik vind het prima.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Grace vandaag nog vertrekt! Ben dat zielige mens nu wel zat
Nog net geen feit, maar Nouchine zit in de eindfinale met Salar.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niets eerlijk gezegd. Wie van de twee (vier) ook vertrekt ik vind het prima.
Ben benieuwd of je gelijk hebt Spapaars Dan zal dus Nouchine winnen als de geruchten dat een Belg met winnen klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog net geen feit, maar Nouchine zit in de eindfinale met Salar.
Kristof mag het huis als eerste verlaten in de grote finale.
Grace zal vandaag met veel drama vertrekken, dus dat heeft de kaasboerhierboven goed
Als ze die afspraak hebben wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je gelijk hebt Spapaars Dan zal dus Nouchine winnen als de geruchten dat een Belg met winnen klopt.
Nog 4 dagen en we weten het.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze die afspraak hebben wel.
En op TV wordt ze ook altijd leuk gebracht, dus ze heeft zeker een kans.
Morguhquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedmorgen![]()
Stream aan: beeld op 2 plastic flessen in een zwart tasje op een vlonder/houten terras en een baby ekster die kruimeltjes pikt.
Dat is pas een prachtig begin.
Doe maar Gracequote:Op woensdag 23 maart 2022 07:33 schreef Rhosyn het volgende:
Grace en Nouchine zo dicht bij elkaar in deze poll.![]()
Dat geeft BB ruimte om zelf een keuze te maken.
Mij maakt het niet zo uit.
Ik vind ze allebei vervelend.
Heb ik net zo en die pols zeggen ook nog eens helemaal niets.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:33 schreef Rhosyn het volgende:
Grace en Nouchine zo dicht bij elkaar in deze poll.![]()
Dat geeft BB ruimte om zelf een keuze te maken.
Mij maakt het niet zo uit.
Ik vind ze allebei vervelend.
Gewoon allebei eruitquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
De optie die iemand hier opperde dat Nouchine om de 2e finaleplaats moeten strijden zou ook nog kunnen.
Kristof heeft een finaleplaats gekregen door een sleutel te winnen.
Salar krijgt een finaleplaats dmv stemmen van de kijkers.
Grace en Nouchine er voor laten strijden is nog zo gek niet.
Ze zijn geen van beiden ooit genomineerd door de bewoners.
Zijn gewoon de finale week in geglibberd.
Zou ook mooi zijn, we gaan het zien vandaag.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
De optie die iemand hier opperde dat Nouchine en Grace om de 2e finaleplaats moeten strijden zou ook nog kunnen.
Kristof heeft een finaleplaats gekregen door een sleutel te winnen.
Salar krijgt een finaleplaats dmv stemmen van de kijkers.
Grace en Nouchine er voor laten strijden is nog zo gek niet.
Ze zijn geen van beiden ooit genomineerd door de bewoners.
Zijn gewoon de finale week in geglibberd.
Succes vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2022 06:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Grace vandaag nog vertrekt! Ben dat zielige mens nu wel zat
Aangezien BB de streamers graag in het ongewisse laat kan het zijn dat wij een SL krijgen van 2 uur waarin de bekendmaking en het vertrek plaatsvind.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn, we gaan het zien vandaag.
ALleen jammer dat we niet weten wanneer de exit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |